We zijn bezorgd om je manier van denken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Trouwens, het doet me weinig die opmerkingen over huisarts.
Alleen zonde voor fok, fok wordt trager door die mensen die niets toevoegen.
Het neemt capaciteit in beslag, en in een wereld die efficient gebruikt moet worden, zijn die mensen een blok beton aan het been.
Er wordt niets aangemoedigd. En je mening erover geven is ook prima. Maar mensen die zich niet in het eigenlijke onderwerp van dit forum interesseren, er zelfs totaal niet in geloven, en die dan tóch steeds hier komen om hun kritische posten neer te zetten, daar ben ik niet zo dol op.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:16 schreef L.Denninger het volgende:
Nou ja, als ieder ander onzin-topics opent worden ze ook gesloten.
En aanmoedigen mag wel ?
Dit zei je, in een post die ik weggehaald heb maar wel in je notes gecopieerd heb. Een volkomen niets bijdragende opmerking, uiterst denigrerend.quote:Dromenvanger is veel slimmer dan de rest van de mensen.
Daarom schopt ie het ook zo ver in het leven
Blijf je ons wel af en toe updaten?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, tijd voor een ander topic weer.
Zodra deze reeks vol is. Open ik geen nieuwe dus. Ik ga verder werken en ik hou het niet alleen bij fok. Ik ben al bezig met pentagrammen tekenen en symbolen tekenen. Dus dat komt goed allemaal.
Zeker komt het goed
Alles komt goed
Ik zal fok erbij houden, ik gooi informatie op het forum dus. Ik hou van open informatie dus. En ik heb niets depressiefs te vermelden dus. Dus sowieso schaam ik me niet voor wat ik schrijf. Dus schrijf ik alles op hier. Ik gebruik fok omdat fok mijn favourite forum is. Weblog ga ik ook bijhouden, en eigen domein nog en nog meer en nog meer.quote:
Ik schrik nergens meer van !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga dus deze realiteit onder handen nemen![]()
Schrik niet als je ooit een blauwe draak ziet vliegen, dan is die draak door mij erin gezet
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga dus deze realiteit onder handen nemen![]()
Schrik niet als je ooit een blauwe draak ziet vliegen, dan is die draak door mij erin gezet
Waarom zou dat niet mogelijk zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Ik zie ze sowiezo vliegen. Maar ik zou toch raar staan te kijken als er ineens een draak door mijn slaapkamerraampje naar binnen zou kijken.
Als jij dit grappig vindt, wat zegt dat dan over jouw levenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Fronsertje het volgende:
Ik blijf iig meelurken...entertainment waarde is goed...
Yeah, spijker >> kop.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:29 schreef sweetgirly het volgende:
Wat mij iig soms opvalt aan bepaalde opmerkingen in truth, en ook elders, dat sommige mensen maar van weinig dingen kaas hebben gegeten. Ok, misschien wel over veel dingen. Maar gedachtes etc., wat is daar nou soms zo bijzonder aan? Bijzonder zijn ze zeker, laat ik mezelf niet verkeerd uitdrukken. Maar het lijkt soms alsof sommige mensen alleen denken aan wat ze morgen nou eens zullen aantrekken.
Correct me if I'm wrong!
En zegt dat wat over de mensen die hun gedachtes dúrven te uiten, of toch meer over de mensen die het grappig/raar etc vinden.
Ik denk het laatste toch nog altijd
Mwah heeft met grappig niets te maken, op zich vind ik de ideeen gewoon leuk, prachtig als hij die droom waar kan maken, alleen met alles wat ik van deze wereld weet (lang niet alles) is de practische uitvoering niet haalbaar. Daarom, als het lukt zullen we het wel merken...neem ik aanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:29 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Als jij dit grappig vindt, wat zegt dat dan over jouw leven![]()
Die is uhhh ongrappig ofzo..
kon hem niet laten![]()
knip
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Fronsertje het volgende:
Er is ergens een kort verhaal van Stephen King, over een man die testverwerker kreeg van zijn neefje, waar mee hij dingen kon doen als jij zou willen....ding ontplofte na 3 opdrachten, maar ja dat was fictie...
btw ik vind je pleidooi twijfelachtig...maar goed, we zullen het wel merken als je projectje af is. Ik blijf iig meelurken...entertainment waarde is goed...
Als je nou es begint met goed te lezen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Op zich is dit topic wel grappig omdat er 1 persoon is met de meest idiote uitspraken en ideeen die ik in tijden heb gezien, 1 groep mensen die hier niet in gelooft en 1 groep mensen die er wel in gelooft. Vervolgens maken de mensen die er niet in geloven dromenvanger en de groep die er wel in gelooft uit voor gekken en geesteszieken en dromenvanger en de groep die er wel in gelooft maken de anderen uit voor beperkt omdat ze niet willen geloven in dromenvanger zijn ideeen. Dit topic is volstrekt onzinnig omdat er totaal geen referenties zijn waar over gepraat kan worden. Alleen een hoop gelul in de ruimte over blauwe draken en andere dimensies die nergens te bekennen zijn. Beter praten we verder als er werkelijk iets is om over te praten. Tot dan weet niemand wat.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:43 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als je nou es begint met goed te lezen?Hij beschrijft zijn droomwereld, en gaat daar vrij ver in. Er zijn ook mensen die in goden geloven. Of in het alleenrecht van het rationele.
Het gaat er niet om of je wel of niet gelooft wat hij zegt, of dat je het er al dan niet mee eens bent. Het gaat mij om het affikken van anderen omdat die dingen zeggen waar men het niet mee eens is.
Vind je? ik niet.quote:
begrijp mij dan ook en lees wat ik bedoel, lees niet wat jij denkt dat ik bedoel: ik zei niet dat je iets had. ik zei dat het voor alle mensen die dit lezen lijkt alsof er iets vreemd met je denkproces/hersens aan de hand is. (is dit beter genuanceerd?)quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Je begint met schizofrenie te gooien dan heb je aan mij een slechte vriend. Ik ben niet ziek. Ik ben gediagnotiseerd met manisch depressiviteit maar die ziekte heb ik overwonnen.
[..]
Mensen die anderen niet begrijpen, daar valt ook een topic over te openen. Als mensen elkaar niet begrijpen. Ik begrijp jou wel, jij begrijpt mij niet. Ik begrijp dat je niet begrijpt wat ik schrijf. Jij begrijpt niet wat ik schrijf. Dus dan ga je met ziektes gooien en een diagnose stellen
Is dat de manierDacht het niet.
WAT is je globale idee ? Sneeuwruimen en koffie drinken ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben vaak genoeg open qua informatie delenVolgens mij ben ik niet iemand die de grootste plank voor de kop heeft op dit forum. Plank voor de kop slaat dus niet op jou. In zijn algemeenheid zijn er genoeg users die een grotere plank voor de kop hebben dus. In mijn geval valt het reuze mee. Ik sta ook genoeg open voor de mening van anderen. Lees mijn postgeschiedenis er maar op na. En ga me niet beoordelen op 1 topic. En gun me de tijd. De aarde is ook niet in 1 dag gemaakt.
Maar goed, nog 101010010101 jaar te gaan
Misschien dat het topic met Z12 bereikt wat ik voor ogen heb
Net klaar met sneeuw ruimen en ik ga ff koffie drinken.
Ik heb inderdaad nog veel uit te werken, maar dit is dus het globale idee wat ik voor ogen heb. Misschien duurt dit project nog wel 12 jaar. Wie weet. In ieder geval ga ik hard aan de weg timmeren en aan de slag ermee.
Omdat het me een goed gevoel geeft.
Je hebt niets te verlangenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:18 schreef L.Denninger het volgende:
Zou ik nou een keer precies uitgelegd kunnen krijgen wat je grote idee nou is ?
(Uit de eerste post van deze thread word ik ook niets wijzer..)
Ik vroeg je niet om je te haasten, ik zette je niet onder druk - ik vroeg je gewoon ietsquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je hebt niets te verlangen
Je wacht maar lekker af
Ik ga me echt niet haasten omdat jij dat wilt. Get real zeg![]()
Wie denk je wel niet dat je bent om mij onder druk te zetten
Wacht maar lekker af dus, en je zult zien dat ik gelijk ga krijgen. In de tussentijd hou jij je lekker koest gewoon en ga je wat anders doen.
Afgesproken
Dus je valt me niet meer lastig vanaf nu. Ik laat jou ook met rust, dus ik verlang dat je mij ook met rust laat vanaf nu
Antwoord krijg je nog wel. Maar nogmaals, ik ga met de flow dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik vroeg je niet om je te haasten, ik zette je niet onder druk - ik vroeg je gewoon iets![]()
En ik zal nooit zien dat je gelijk krijgt als je niet eerst wilt vertellen waarover, slimmerd...![]()
Wat maakt mijn post meer onzin dan die van jou ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn computer gaat denken. Oplossingen zoeken. Niets van opeten. Mijn computer gaat voor zichzelf denken en berekingen uitvoeren voor mij. Daarnaast ga ik zelf denken en berekingen uitvoeren. Ik ga programma's schrijven zodat er echte kant en klare informatie uit gaat komen.
Als je onzin wilt schrijven moet je in onzin bezig gaan zijn
Computers hebben geen tandenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:44 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wat maakt mijn post meer onzin dan die van jou ?
Mijn computer gaat je opeten. Ik kan het niet bewijzen maar je zult het wel zien.
Nu eerst koffie.
ROFLCOPTERquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Computers hebben geen tanden
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jou berichten lijken op een psychose, mijn berichten zijn gebaseerd op waarheid.
Zekerquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:46 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
ROFLCOPTER
lees je zelf je eigen posts nog wel eens na ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |