Ik openbaar mezelf wel, ik ben de openbaring.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:18 schreef PhiNiks het volgende:
doel van phiniks... de man achter dromenvanger openbaren door hem dit zelf te laten doen
Ik weet het niet..quote:Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Dat je op jezelf staat is waar; There..is..no.. other. Helaas bevat je spinsel iets met een klok en een klepel. (Mocht je onverhoopt begrijpen waar ik op doel).
[afbeelding]
Waarom zou ik het voor mezelf houdenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:41 schreef Litso het volgende:
Dromenvanger,
waarom post je dit allemaal. Wat heeft het voor toegevoegde waarde aan dit forum? Wat wil je zeggen met alles wat je hier neerzet?
Wat betekent programmeren en wat betekent 'h4 variant'?
En nu met samenhangende zinnen?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Getallen, tijdstipppen, letters, cijfers, kleuren.
Persoonlijke voorkeuren
Gezamelijke bovennatuurlijke intelligentie.
De details werken meequote:Op zondag 26 februari 2006 22:45 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
En nu met samenhangende zinnen?
Omdat als iedereen alles zou zeggen wat in hem opkomt zonder na te denken of dit überhaupt ergens wat aan toevoegt Fok een gigantische zooi zou worden?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom zou ik het voor mezelf houden
Ik maak me helemaal nergens druk om en ik denk ook niet dat ik het recht heb om wat te zeggen, dit is immers niet eens 'mijn' modforum. De titel van dit topic sprak mij aan dus ik was benieuwd wat het betekende en waar dit topic over zou gaan. Helaas was hier geen antwoord op te vinden omdat er alleen maar geruzied werd dus vroeg ik het even vriendelijk.quote:Ik heb hier met kleintje sowieso een gesprek. Ik deel graag informatie. Waar maak jij je druk om uberhaupt
Waar maak jij je druk om
Denk je dat je nu het recht heb om wat te zeggen omdat je blauw bent
Laat mij lekker schrijven zoals ik schrijf, laat anderen mee reageren. En hoepel op naar je eigen forum waar je mod bent![]()
Ik snap niet waar jij je druk om maakt.
Op zich is daar niks mis mee, maar als je zo in het wilde weg dingen loopt te roepen zonder uitleg en ook nog eens zo vijandig bent tegen in feite iedereen in dit topic heeft niemand er wat aan.quote:Ik deel graag de informatie die in mijn hoofd zit met anderen. Omdat ik ook weet dat de hele wereld mee kan lezen. Het zijn niet alleen de gebruikers die meelezen mocht je dat denken. Media en het nieuws leest mee. En misschien zet ik wel wat in gang op deze manier.
Ik wil best reageren en er ideeën over hebben maar nogmaals, dan zou het fijn zijn als ie ten minste in grove lijnen uitlegt wat je in godsnaam bedoelt met dit alles.quote:Fok! blijft niet alleen bij de vaste gebruikers, het kan wereldwijd doorgaan.
Dus maak je niet zo druk. Laat mij lekker schrijven zoals ik doe. En hopelijk komen er meer reacties of hebben mensen ook ideeen erover.
Ga je druk maken om onzin en bagger bijvoorbeeld![]()
Voor een geniaal persoon lees je vrij slordig. Ik noem jou niet psychotisch; ik constateer dat ik op dit moment (nog) geen verschil kan zien tussen jou en een psychoot, gebaseerd op je posts. Om die reden vroeg ik dan ook om een samenhangend en beknopt verhaal, zodat ik je gedachtegang (enigzins) kan volgen en vervolgens voor mijzelf een beter oordeel kan vellen, zonder dat ik daarvoor 300 posts aan hersenspinsels moet gaan doorspitten en daar een samenhangend geheel uit moet gaan distilleren.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Dromenvanger het volgende:
En psychotisch malebolgia........de grens tussen genialiteit en waanzin is klein. Jij begrijpt mij niet, dat weet ik. Zoals 99 procent mij niet begrijpt. Maar dat boeit me verder ook niet.
...
Daarom wil ik graag gek zijn, en dat je me psychotisch noemt zie ik als compliment. Van de gekken en geniale mensen moet je het hebben. Die hebben nota bene deze wereld opgebouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |