abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2006 @ 22:21:25 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35526385
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:18 schreef PhiNiks het volgende:
doel van phiniks... de man achter dromenvanger openbaren door hem dit zelf te laten doen
Ik openbaar mezelf wel, ik ben de openbaring.

En heb jou niet nodig. Ik zoek zo een ander topic op waar ik verder bouw. Maar dit topic is me dierbaar, dus deze reeks gaat lang aanhouden. Zeker 29320934924390 delen Of gewoon 01010100101010101 delen. Vooral nullen en enen

Mijn gedachtes tot uitdrukking brengen betekend bouwen.

Dat jij me wil afbouwen, tja, daar kom je nog wel achter. Als je kwaad in de zin hebt richting mij, dan val je nog wel op je gezicht.

Dat kan ik je nu al verzekeren

Ik ben niet te kraken door anderen, dat ik mezelf kraak is een waarheid. Maar anderen kunnen me niet breken. Dat ik mezelf breek en maak is wel weer waar.

En dat ik jou kan kraken is ook waar

Ik kraak jou hele bestaan als ik wil. Door het geheel te kraken. Dan vliegen de details om jou oren

En zal jou hele lichaam uit elkaar vallen. Net zoals mijn lichaam los is van materie.

Ik sta voor verlossing. En dan niet de verlossing door Christus. Mijn eigen verlossing.

Ik ben een man met visie en doel.

En als ik nu zeg, dat ik jou kraak. Dan kraak ik jou helemaal. Net zoals ik het universum ga kraken.

Ik doel niet eens op jou. Ik heb het over de hele wereld dus. Zodra ik het hele univesum gekraakt heb, heb ik de mensheid gekraakt

En dan is de verlossing aanwezig.

En misschien ben ik wel Christus in een modern jasje te noemen

Wie weet. Maar ik weet niet of het met Christus te maken heeft nu.

Ik sta op mezelf. Ik ben zelfstandig ondernemer ook. En trek me weinig aan van jou en van anderen die me tegenwerken
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35526873
Dat je op jezelf staat is waar; There..is..no.. other. Helaas bevat je spinsel iets met een klok en een klepel. (Mocht je onverhoopt begrijpen waar ik op doel).

zondag 26 februari 2006 @ 22:31:42 #28
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35526884
Ik kraak het geheel

Ik kraak vanzelf jou. Maar het geheel moet gekraakt worden. Dat is mijn taak. Het is mijn functie om te kraken.

Het is mijn beroep ook.

Dus het moet gebeuren ook.

Ik kraak puur het geheel. Dat het onderliggende vanzelf gekraakt wordt, tja...dat hoort erbij.

Libresse en ander maandverband is niet meer nodig ooit. Ik denk dus ook aan de vrouwen omdat die ook zorgen voor inbreng.

Ik heb dit te doen, ik doe het puur uit mezelf, ik weet niet of ik het van bovenaf krijg.

Dat jij zegt dat ik kwaad in de zin heb, dat klopt niet. Ik doe dit omdat het moet.

Ik moet de code kraken. En de code wordt gekraakt dus

Kostte wat het kost. Al moet ik over lijken gaan. Maar er hoeven geen doden te vallen. Ik wil dat er geen doden vallen.
  zondag 26 februari 2006 @ 22:32:43 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35526929
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Dat je op jezelf staat is waar; There..is..no.. other. Helaas bevat je spinsel iets met een klok en een klepel. (Mocht je onverhoopt begrijpen waar ik op doel).

[afbeelding]
Ik weet het niet..

Ik weet alleen dat.

8642 5 8 5 1 0 2 5

Wel bestaat.

In mijn hoofd althans
pi_35527264
oké misschien is het dan handig (als je verder wilt, ik vond het iig wel interessant totdat je jezelf zo ging ophemelen) om weer verder met je code, h4, scripten en collectief delen verder te gaan? Want volgens mij was je zelf ook nog niet helemaal uit hoe en wat. alleen maar dát (zeg maar)
  zondag 26 februari 2006 @ 22:41:12 #31
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35527285
Dromenvanger,
waarom post je dit allemaal. Wat heeft het voor toegevoegde waarde aan dit forum? Wat wil je zeggen met alles wat je hier neerzet?
Wat betekent programmeren en wat betekent 'h4 variant'?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  zondag 26 februari 2006 @ 22:43:04 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35527368
Ophemelen van mezelf gebeurt alleen als anderen mij willen naar beneden halen

Proberen mensen mij naar beneden te halen, dan moet ik mezelf wel de hemel in schrijven. Omdat ik dus niet onder anderen ga zitten. Ik wil op gelijk niveau zitten, en als anderen zich boven mij gaan plaatsen, dan doe ik er vanzelf een schepje bovenop.

Zie dat maar als zelf-bescherming

Ik ga met h4 aan de slag verder. Dat wordt waarschijnlijk ook de naam van mijn systeem

h4 is al mijn systeem

Collectief delen komt vanzelf wel. Vanavond in bed ga ik vanzelf linken leggen tussen mensen onderling en ga ik verder met de reis. Ook richting de overleden mensen.

Ik heb nog contact te leggen met Einstein en andere wetenschappers. Ik wil alle informatie in mijn hoofd krijgen nog.

Komt allemaal nog goed
  zondag 26 februari 2006 @ 22:44:12 #33
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35527425
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:41 schreef Litso het volgende:
Dromenvanger,
waarom post je dit allemaal. Wat heeft het voor toegevoegde waarde aan dit forum? Wat wil je zeggen met alles wat je hier neerzet?
Wat betekent programmeren en wat betekent 'h4 variant'?
Waarom zou ik het voor mezelf houden

Ik heb hier met kleintje sowieso een gesprek. Ik deel graag informatie. Waar maak jij je druk om uberhaupt

Waar maak jij je druk om

Denk je dat je nu het recht heb om wat te zeggen omdat je blauw bent

Laat mij lekker schrijven zoals ik schrijf, laat anderen mee reageren. En hoepel op naar je eigen forum waar je mod bent

Ik snap niet waar jij je druk om maakt.

Ik deel graag de informatie die in mijn hoofd zit met anderen. Omdat ik ook weet dat de hele wereld mee kan lezen. Het zijn niet alleen de gebruikers die meelezen mocht je dat denken. Media en het nieuws leest mee. En misschien zet ik wel wat in gang op deze manier.

Fok! blijft niet alleen bij de vaste gebruikers, het kan wereldwijd doorgaan.

Dus maak je niet zo druk. Laat mij lekker schrijven zoals ik doe. En hopelijk komen er meer reacties of hebben mensen ook ideeen erover.

Ga je druk maken om onzin en bagger bijvoorbeeld
pi_35527461
maar je zei zelf dat na h4 h5 en h6 komt, is h4 dan niet té beperkt als uitgangspunt? wat nu als h4 er is en je met h5 verder wilt en dan blijkt dat h4 niet compatibel met h5 is? dan moet je opnieuw beginnen vanuit 0, 1 etc...
pi_35527495
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Getallen, tijdstipppen, letters, cijfers, kleuren.

Persoonlijke voorkeuren

Gezamelijke bovennatuurlijke intelligentie.
En nu met samenhangende zinnen?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  zondag 26 februari 2006 @ 22:47:14 #36
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35527559
h4 is de basis denk ik toch wel. Vanuit h4 wordt alles gemaakt. H5 of I6 of J7 zijn opvolgers van h4. Ik denkt dat alles terug komt op h4. In ieder geval op dit moment.

Als we straks in de 5e of 6e dimensie zitten dan is het misschien een andere basis. Nu moeten we het doen met h4. En misschien is het altijd het getal 4 dat ertoe doet.

Ik weet wel dat ik 2 vieren heb op mijn handen. Dikke lijnen in mijn handen, 2 grote vieren. Ik heb het al gezegd. 1 vier op de rechterhand in normaal schrift de andere vier in spiegelschrift

Maar het heeft dan te maken met mijn inbreng ook.

En ik wil gewoon diepere gedachtes horen ook.

Waar gaat het heen. Moet ik het systeem weer induiken

Moet ik een versnelling toevoegen

Wat is het nut van het topic

Dat ik mezelf kan uitdrukken

En door het uitdrukken van mezelf blijft het systeem lopen.

Sommige zijn in onzin bezig met bagger en ik probeer hier mensen aan het denken te zetten over het systeem.

En dan komt een blauwe mod vragen wat het nut is van het topic
  zondag 26 februari 2006 @ 22:47:45 #37
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35527580
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:45 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

En nu met samenhangende zinnen?
De details werken mee

En iedere inbreng werkt mee

Alles werkt mee.

Is dat nou zo moeilijk te begrijpen

Hoe wil je nu dat ik het uitleg

Je moet het ervaren ook, het valt niet zomaar uit te leggen. Je moet de vrijheid en losheid ervaren. Ervaar je de vrijheid in het bestaan dan zie je de details ook beter
  zondag 26 februari 2006 @ 22:52:33 #38
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35527794
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:44 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Waarom zou ik het voor mezelf houden
Omdat als iedereen alles zou zeggen wat in hem opkomt zonder na te denken of dit überhaupt ergens wat aan toevoegt Fok een gigantische zooi zou worden?
quote:
Ik heb hier met kleintje sowieso een gesprek. Ik deel graag informatie. Waar maak jij je druk om uberhaupt

Waar maak jij je druk om

Denk je dat je nu het recht heb om wat te zeggen omdat je blauw bent

Laat mij lekker schrijven zoals ik schrijf, laat anderen mee reageren. En hoepel op naar je eigen forum waar je mod bent

Ik snap niet waar jij je druk om maakt.
Ik maak me helemaal nergens druk om en ik denk ook niet dat ik het recht heb om wat te zeggen, dit is immers niet eens 'mijn' modforum. De titel van dit topic sprak mij aan dus ik was benieuwd wat het betekende en waar dit topic over zou gaan. Helaas was hier geen antwoord op te vinden omdat er alleen maar geruzied werd dus vroeg ik het even vriendelijk.
Toch jammer dat je meteen zo vijandig doet want ik had alleen maar oprechte interesse.
quote:
Ik deel graag de informatie die in mijn hoofd zit met anderen. Omdat ik ook weet dat de hele wereld mee kan lezen. Het zijn niet alleen de gebruikers die meelezen mocht je dat denken. Media en het nieuws leest mee. En misschien zet ik wel wat in gang op deze manier.
Op zich is daar niks mis mee, maar als je zo in het wilde weg dingen loopt te roepen zonder uitleg en ook nog eens zo vijandig bent tegen in feite iedereen in dit topic heeft niemand er wat aan.
quote:
Fok! blijft niet alleen bij de vaste gebruikers, het kan wereldwijd doorgaan.

Dus maak je niet zo druk. Laat mij lekker schrijven zoals ik doe. En hopelijk komen er meer reacties of hebben mensen ook ideeen erover.

Ga je druk maken om onzin en bagger bijvoorbeeld
Ik wil best reageren en er ideeën over hebben maar nogmaals, dan zou het fijn zijn als ie ten minste in grove lijnen uitlegt wat je in godsnaam bedoelt met dit alles.
En over onzin en bagger hoef ik me gelukkig niet druk te maken
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_35527831
waarom wordt zo'n topicreeks niet gewoon naar ONZ verhuist? Grappige topic-reeks verder, maar ik heb nog geen zinnig woord gelezen wat jou onderscheid van psychoten / notoire drugsgebruikers of iemand die helemaal niet meer spoort.

En ja, ik ben op z'n minst een beetje cynisch, dat heb je goed gezien. Graag zou ik een samenhangende samenvatting van je idee/visie/filosofie willen lezen, ipv de huidige slack in de vorm van minimaal 200 posts die jouw neuronennetwerk produceert.

[edit]
Las net even een berichtje uit je fotoboek van afgelopen zomer, waarin je duidelijk de wens uitspreekt je te onttrekken aan de realiteit en te vluchten in de fantasie. Misschien moet je over de oorzaak van deze vlucht naar de fantasie maar eens lekker in R&P gaan kletsen, misschien is dat nog wel veel revelerender voor je dan de vrijheid van de cognitieve en zintuigelijke dissonantie die je nu ervaart.

[ Bericht 30% gewijzigd door Malebolgia op 26-02-2006 22:59:32 ]
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_35527832
Ik begrijp dat je verheven bent, maar het gewone volk snapt het zo niet. Verklaar je nader.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_35527835
maar vrijheid in je eigen bestaan wil nog niet zeggen dat er gedeeld wordt. als a en b vrij zijn, kunnen ze dat onafhankelijk zijn maar ook gezamenlijk. En om gezamenlijk vrij te zijn moet er denk ik toch iets van vertrouwen zijn (security(waar je het eerder over had), waardoor mensen écht open, eerlijk en vrij zijn) dus denk ik inderdaad dat de security moet meegroeien met het systeem
  zondag 26 februari 2006 @ 23:02:23 #42
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35528253
Okey

Ten eerste, een groot idee is niet vatbaar voor een samenvatting in het begin. Dus excuse me dat het klinkt als wanorde. Dat jullie de heldere punten niet eruit kunnen halen is niet mijn probleem. Ik heb in ieder geval in mijn hoofd wel een helder beeld zitten. Ik ga het idee wel verder uitwerken nog, dit is pas het begin. Ik herhaal mezelf ook vaak en dat mag nog, ik gun mezelf speling, iets wat ik vaak mis bij andere mensen, het lijkt alsof mensen elkaar totaal geen vrijheid gunnen soms, en de oordelen en veroordelinfwn vliegen soms door het forum heen . In ieder geval gaat het me lukken, daar ga ik nu al vanuit. Het gaat me lukken omdat alles gaat lukken waar ik voor sta

En psychotisch malebolgia........de grens tussen genialiteit en waanzin is klein. Jij begrijpt mij niet, dat weet ik. Zoals 99 procent mij niet begrijpt. Maar dat boeit me verder ook niet.

Alles is ontstaan uit genialiteit dus Alle uitvindingen. Van de normale mensen hoef je weinig nieuws te verwachten. Die volgen meestal orders op. Die zorgen niet voor vernieuwing.

Daarom wil ik graag gek zijn, en dat je me psychotisch noemt zie ik als compliment. Van de gekken en geniale mensen moet je het hebben. Die hebben nota bene deze wereld opgebouwd

Kleintjuh ik ga morgen verder ermee.

En rekenwonder, het gewone volk inderdaad. Er zijn verschillen altijd. Ik ben niet gewoon en normaal, dat ben ik nooit geweest ook

En nu tijd om te kappen hier.

Als mensen me voortaan gestoord en gek noemen, dan zie ik dat als compliment. Omdat gestoordheid en gekheid staat voor het goede.

Normale opvolgers en de kudde, die zijn standaard. En standaarden betekenen stilstand.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:04:51 #43
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35528351
Maar ik ga morgen verder

Tijd om te rusten, ik heb de hele dag "gewerkt" eraan.

En ik ben trots dat negatieve reacties me niets meer doen. Ik voel me vrij op fok! en in het echt. Ik laat me niet meer gek maken door idioten dus.

Ik lees het met plezier en ga er met gemak op in.

Omdat ik recht heb op een eigen visie en mening. Vooral recht heb op een eigen visie en droom
pi_35528928
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Dromenvanger het volgende:
En psychotisch malebolgia........de grens tussen genialiteit en waanzin is klein. Jij begrijpt mij niet, dat weet ik. Zoals 99 procent mij niet begrijpt. Maar dat boeit me verder ook niet.

...

Daarom wil ik graag gek zijn, en dat je me psychotisch noemt zie ik als compliment. Van de gekken en geniale mensen moet je het hebben. Die hebben nota bene deze wereld opgebouwd
Voor een geniaal persoon lees je vrij slordig. Ik noem jou niet psychotisch; ik constateer dat ik op dit moment (nog) geen verschil kan zien tussen jou en een psychoot, gebaseerd op je posts. Om die reden vroeg ik dan ook om een samenhangend en beknopt verhaal, zodat ik je gedachtegang (enigzins) kan volgen en vervolgens voor mijzelf een beter oordeel kan vellen, zonder dat ik daarvoor 300 posts aan hersenspinsels moet gaan doorspitten en daar een samenhangend geheel uit moet gaan distilleren.

Verder is de aanname dat ik je niet begrijp vrij voorbarig; ik weiger op dit moment alleen de tijd te nemen om zoveel ongestructureerde gedachtes door te lezen, als het ook makkelijker kan. Of ik je inderdaad niet begrijp, valt pas te zeggen vanaf het moment dat ik een notie heb van wat je ideeen zijn.

Tot slot is de de grens tussen waanzin en genialiteit inderdaad klein. Echter, het verschil tussen psychoten en genialen ligt daarin, dat de laatste groep waanzinnigheid bezit in combinatie met buitengewone intelligentie. Psychoten ontberen dat laatste. Een causaal verband leggen tussen waanzin en genialiteit is daarom een drogredenatie.

Ook zijn lang niet alle uitvindingen ontstaan uit genialiteit. Veel bij toeval, door 'het gewone volk'. Onderzoek bijvoorbeeld de uitvinding van de post-it velletjes maar eens kort met google ofzo.

oh ja laatste puntje:
Je claimt vrijheid in alles te ervaren, vooral in denken. Ultieme vrijheid is voor mij ook openheid. Openheid voor andere gedachtes / meningen. Het volledig negeren van meningen / opinies die (gedeeltelijk) indruisen tegen jouw gedachte(patroon?) schept een beeld van geslotenheid, gedreven door onzekerheid. Diezelfde onzekerheid doet je vluchten uit de realiteit naar je eigen fantasie.

[ Bericht 9% gewijzigd door Malebolgia op 26-02-2006 23:26:21 ]
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  zondag 26 februari 2006 @ 23:44:23 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35529710
post-it velletjes

Dat kan een kleuter nog uitvinden

En nogmaals, ik laat me niet onder druk zetten. Ik ga mijn pad via vrijheid na. En ik kom vanzelf wel wat tegen hier en daar.

Dat het voor jou wanorde blijkt, kan zijn. Maar het moet eruit. En the thruth is het juiste forum.

Uit de chaos moet je scheppen namelijk.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:46:46 #46
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35529796
Nu ben ik dus echt weg

En ik vlucht graag naar de fantasie. En de realiteit tja...leef jij maar lekker in de saaie realiteit. Als dat jou leven is, moet je dat vooral doen. Dat ik volgens jou doe vluchten is geen teken van zwakte, het is een teken van kracht als je geen genoegen neemt met de realiteit. Ik ben krachtig omdat ik me niet als slachtoffer aanzie in deze realiteit. Daarom vecht ik ervoor om deze realiteit te wissen. Zie me maar als verzets-strijder in deze realiteit. En als ik de hele realiteit nog moet wissen ooit, dan doe ik dat. Dan wis ik zelfs jou realiteit Dan wis ik de hele realiteit en bouw ik mijn eigen wereld op hier. Zo gaat dat dus. En dat is wederom een feit. Omdat ik het bepaal allemaal. Ik bepaal de wereld nog. En waarom deze realiteit bestaat zoals hij bestaat en wie deze realiteit gemaakt heeft en waarom, ook daar kom ik nog achter. Maar ooit programmeer ik een nieuwe wereld over deze wereld. Niet over deze wereld. Ik formatteer deze wereld gewoon ooit. Met een simpele code

Ik kies niet voor de realiteit.

Ik creeër straks mijn eigen wereld dus. En dan is er geen realiteit meer over in mijn wereld.

Dan is mijn wereld gebaseerd op "fantasie". Hoewel die fantasie dan realiteit wordt

Ik ga deze wereld formateren

Ik ga alles formateren en opnieuw installeren

En dan bedoel ik dus alles. En dan ook helemaal alles

Een schone lei

Vanaf punt 0, opnieuw beginnen.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:53:29 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35530004
Ik ben nog niet weg

Ik ga door en door.

Maar goed, vanavond ga ik weer met pen en papier schrijven en ontcijferen met de juiste muziek.

Er komen codes uit nog. Goede codes. Om de realiteit te wissen. Deze keiharde realiteit moet weg. Er moeten nieuwe werelden komen. Nieuwe werelden dus. Deze wereld moet helemaal verdwijnen.

De film moet veranderen. En dat gaat gebeuren
pi_35530227
in je code onder je sig ontbreekt de m (j6k7l8n9o10p11q12)

denk dat (wil je ideeen vergaren je in dit topic meer over je links en ideeen moet hebben dan over de code waarmee je het wilt realiseren. uiteindelijk zul je toch concreter je doel moeten formuleren voor de code bepaalt is...
pi_35530274
Ik hou het nog wel even bij deze realiteit. Had je het ook niet over het delen van informatie?
pi_35530304
Bizarre verspilling van bits en bytes hier, tevens verkapt tvptj.
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')