Dat zou best leuk zijn ja. Net zoals als die serie met Willem-Alexander en Maximaquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:50 schreef Canisfire het volgende:
Eigenlijk moeten ze in life and cooking new gtst afleveringen maken met de huidige gtst personages.
Een door Carlo gespeelde Dennis/Arnie die zijn hele familie afneukt![]()
.
En personages als Rick Jessica en Metha moeten ze er dan ook weer inhouden
Die uitdrukking gebruik ik soms nog wel eensquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:50 schreef massy het volgende:
"Jij sloerie uit de slobbe" , aldus Robbert tegen Laura![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die uitdrukking gebruik ik soms nog wel eens
Die was zo geweldig!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zou best leuk zijn ja. Net zoals als die serie met Willem-Alexander en Maxima
Ik zeg nog steeds vaak op z'n Arnies: ''Kappen nou, zit niet te eikelen! Ik ga naar m'n vader!''quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die uitdrukking gebruik ik soms nog wel eens
Soms kom ik met veel kabaal een kamer binnen met de mededeling:quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds vaak op z'n Arnies: ''Kappen nou, zit niet te eikelen! Ik ga naar m'n vader!''
Als ik me niet vrouwelijk voel zeg ik altijd: 'Ik ben Meta en ik ben een man''quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms kom ik met veel kabaal een kamer binnen met de mededeling:
"Het is MIJ! Rrrrrrrrobert!"
En ik heet geneens Robbert
Of als ik iets heb gedaan wat niet zo lief is:
"Ik ben Ludo, ik ben de slechterik van dit stuk"
Eén tip: zeg nooitquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als ik me niet vrouwelijk voel zeg ik altijd: 'Ik ben Meta en ik ben een man''
Als ik ergens binnenkom, zeg ik dat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eén tip: zeg nooit
"The bitch.... is back"
als er een vrouw net de kamer binnen komt lopen
Mijn favoriete uitspraak blijft:quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds vaak op z'n Arnies: ''Kappen nou, zit niet te eikelen! Ik ga naar m'n vader!''
Ik hóór het hem gewoon nog zeggen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mijn favoriete uitspraak blijft:
"Ik ben het! Arnie! Arnie van de Nationale Postcodeloterij, ja!"
Die heb ik toen nog eens voor een knaak bij de Intertoys gekochtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:55 schreef Sqall het volgende:
Een dvd met het beste van Telekids mag er eigenlijk ook wel komen...![]()
grote kans dat dat gebeurt jaquote:Op zondag 2 juli 2006 00:32 schreef BMH het volgende:
Ik ben bang dat onze herrineringen de serie rooskleurige doen afschilderen dat het werkelijk is. Onthoud: We keken dit 10 jaar geleden toen we veel jonger waren.. Waarschijnlijk is het net zo leuk als onze ouder Swiebertje vonden.
Echt niet. Toen ik een jaar geleden een dvd van seizoen 1 en een videoband met een compilatie van seizoen 2 en 3 in bezit kreeg, heb ik me nog harder bescheurd van het lachen dan ik toendertijd deed.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:32 schreef BMH het volgende:
Ik ben bang dat onze herrineringen de serie rooskleurige doen afschilderen dat het werkelijk is. Onthoud: We keken dit 10 jaar geleden toen we veel jonger waren.. Waarschijnlijk is het net zo leuk als onze ouder Swiebertje vonden.
Hoezo playback?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:59 schreef Sqall het volgende:
Hier een filmpje van een of ander optreden van een meidengroep bij Telekids. Zet het geluid maar uit, want het liedje is werkelijk verschrikkelijk, maar zo kun je nog even van de oude set/studio genieten![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=8291999739012570899
Dit is trouwens het enige over Telekids bij Google Video, bij YouTube staat helemaal niks.
Heb trouwens ook laatst van die zelfgemaakte dvd's gedownload, ik kon er nog altijd om lachen, vooral bij Carlo...
WOW!!!quote:Op zondag 2 juli 2006 12:59 schreef Sqall het volgende:
Hier een filmpje van een of ander optreden van een meidengroep bij Telekids. Zet het geluid maar uit, want het liedje is werkelijk verschrikkelijk, maar zo kun je nog even van de oude set/studio genieten![]()
Dit is trouwens het enige over Telekids bij Google Video, bij YouTube staat helemaal niks.
Heb trouwens ook laatst van die zelfgemaakte dvd's gedownload, ik kon er nog altijd om lachen, vooral bij Carlo...
Die hoog opgetrokken spijkerbroekenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:23 schreef Mvnl het volgende:
[..]
WOW!!!
Die waren zo mogelijk nog leuker dan pittige tijden![]()
Maar kan niet wachten op de box.. heb wel zo'n compilatievideo (ook al érg leuk, met name t stukje met Willeke Alberti) maar daar gaat t verhaal wel hééél erg hak op de tak... hoog tijd voor de complete collectie.. daar leg ik wel een paar tientjes voor neer![]()
Ik ben Ludo, de slechterik van dit stukquote:Op zondag 10 september 2006 14:04 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik ben LLLLLLLLLLLLLLLLLLLaura... (hips)
Lache!! Echt jeugd sentiment inderdaad!
Filmpje is vast door Herald geupload, die was namelijk voorzitter van de Wow-fanclub.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:59 schreef Sqall het volgende:
Jaaa, die vond ik samen met Robbert denk ik het leukst van Pittige Tijden.quote:Op zondag 10 september 2006 14:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben Ludo, de slechterik van dit stuk
En natuurlijk: "Jij sloerie uit de sloppe"quote:Op zondag 10 september 2006 23:09 schreef fratsman het volgende:
"Het is mij! RrrrRRRobert!""Sapperdeflap!"
Is uitgesteld tot maart volgend jaar heb ik ergens op dvd.nl gelezenquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:39 schreef Urquhart het volgende:
Is er al wat meer bekend?
Hij zou toch nu zo'n beetje moeten uitkomen.
Ik zat net gisteren aan dit topic te denken!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:39 schreef Urquhart het volgende:
Is er al wat meer bekend?
Hij zou toch nu zo'n beetje moeten uitkomen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Is uitgesteld tot maart volgend jaar heb ik ergens op dvd.nl gelezen
jammer, zou een perfect kerstcadeau zijn! Heb hier nog wel een CD liggen met Telekids/Pittige Tijden liedjes,quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:43 schreef Hare het volgende:
[..]
quote:Irene Moors vertelde net in Life & Cooking dat de DVD uitgesteld is. Het wordt waarschijnlijk een release in het voorjaar. Ze heeft wel alle afleveringen klaar liggen om op DVD gezet te worden.
Nu wel hoor?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:59 schreef Sqall het volgende:
Ah jammer, nog langer wachtenquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:43 schreef Hare het volgende:
[..]
TOF! Thanx voor het meldenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:38 schreef Biancavia het volgende:
Vanavond bij Life & Cooking wordt de aflevering waarin Sally Spectra meespeelde herhaald.
Ja, ik dus ookquote:Op zondag 21 januari 2007 17:40 schreef scrub_nurse het volgende:
ik lees net in n ander topic dat t om 16.50u op was....ik heb de tv om 17u aangezet....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |