Dat zou best leuk zijn ja. Net zoals als die serie met Willem-Alexander en Maximaquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:50 schreef Canisfire het volgende:
Eigenlijk moeten ze in life and cooking new gtst afleveringen maken met de huidige gtst personages.
Een door Carlo gespeelde Dennis/Arnie die zijn hele familie afneukt![]()
.
En personages als Rick Jessica en Metha moeten ze er dan ook weer inhouden
Die uitdrukking gebruik ik soms nog wel eensquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:50 schreef massy het volgende:
"Jij sloerie uit de slobbe" , aldus Robbert tegen Laura![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die uitdrukking gebruik ik soms nog wel eens
Die was zo geweldig!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zou best leuk zijn ja. Net zoals als die serie met Willem-Alexander en Maxima
Ik zeg nog steeds vaak op z'n Arnies: ''Kappen nou, zit niet te eikelen! Ik ga naar m'n vader!''quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die uitdrukking gebruik ik soms nog wel eens
Soms kom ik met veel kabaal een kamer binnen met de mededeling:quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds vaak op z'n Arnies: ''Kappen nou, zit niet te eikelen! Ik ga naar m'n vader!''
Als ik me niet vrouwelijk voel zeg ik altijd: 'Ik ben Meta en ik ben een man''quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms kom ik met veel kabaal een kamer binnen met de mededeling:
"Het is MIJ! Rrrrrrrrobert!"
En ik heet geneens Robbert
Of als ik iets heb gedaan wat niet zo lief is:
"Ik ben Ludo, ik ben de slechterik van dit stuk"
Eén tip: zeg nooitquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als ik me niet vrouwelijk voel zeg ik altijd: 'Ik ben Meta en ik ben een man''
Als ik ergens binnenkom, zeg ik dat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eén tip: zeg nooit
"The bitch.... is back"
als er een vrouw net de kamer binnen komt lopen
Mijn favoriete uitspraak blijft:quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds vaak op z'n Arnies: ''Kappen nou, zit niet te eikelen! Ik ga naar m'n vader!''
Ik hóór het hem gewoon nog zeggen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mijn favoriete uitspraak blijft:
"Ik ben het! Arnie! Arnie van de Nationale Postcodeloterij, ja!"
Die heb ik toen nog eens voor een knaak bij de Intertoys gekochtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:55 schreef Sqall het volgende:
Een dvd met het beste van Telekids mag er eigenlijk ook wel komen...![]()
grote kans dat dat gebeurt jaquote:Op zondag 2 juli 2006 00:32 schreef BMH het volgende:
Ik ben bang dat onze herrineringen de serie rooskleurige doen afschilderen dat het werkelijk is. Onthoud: We keken dit 10 jaar geleden toen we veel jonger waren.. Waarschijnlijk is het net zo leuk als onze ouder Swiebertje vonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |