abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 1 maart 2006 @ 22:02:49 #151
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35623665
Het heeft geen reet te maken dat t op Talpa komt, slecht is slecht. Het Glazen Huis was van de publieken en werd ook weggehoond.
pi_35624456
Da's idd. waar Robster, ik durf het bijna niet te zeggen maar hulde voor Talpa!
pi_35625201
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:01 schreef Monus het volgende:

[..]

Het is in spanje ook een hit geweest maar daardoor blijft "betty la fea" nog steeds een fascistische zuid-amerikaanse soap waarin slecht en overdreven wordt ge-acteert. Het is dan ook geen toeval dat zoiets door talpa wordt uitgezonden want het past precies in hun doelgroep.
riiight, dus... een kijker die deze serie apprecieert of t kijken waard vind is dus fascistisch? aangezien je dat wel even flink aanzet... Klinkt n kleeeein tikkeltje overdreven vind je niet? Over slecht en overacting gesproken...
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:33:32 #154
16715 Mylene
*schatje*
pi_35625325
Bij mij moet iets meteen klikken en met Lotte was dat absoluut niet het geval. Dat heeft niets met Talpa te maken. Terra Incognita op Net5 kon ik ook maar een paar minuten aankijken.
pi_35625568
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef Scheepschroef het volgende:
Da's idd. waar Robster, ik durf het bijna niet te zeggen maar hulde voor Talpa!
ik durf dat voluit te zeggen, schreeuwen zelfs als het moet. Daar verdienen ze best een compliment voor. Want als ze allemaal engelse series hadden aangekocht dan waren ze ook afgebrand omdat ze op safe speelden, geen risico's namen, etc, etc. Het is altijd wat in nederland, en aan de ene kant maakt het ook niet uit wat mensen over je zeggen (hetzij Talpa, hetzij Lotte) zolang er maar over gesproken wordt. Bovendien is er de laatste tijd een soort cultuur aan het ontstaan waarin iedereen zich meteen wil meten aan elke zure Idols-juryvoorzitter of azijnzeikende parool rescencent, die denken extra punten te scoren met het bedenken van de meest originele afbrander ter wereld. Beetje flauw en ik begin dat aardig moe te worden. Die focus op negatief afkatgedrag, zowel verbaal als geschreven.
pi_35625662
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:33 schreef schatje het volgende:
Bij mij moet iets meteen klikken en met Lotte was dat absoluut niet het geval. Dat heeft niets met Talpa te maken. Terra Incognita op Net5 kon ik ook maar een paar minuten aankijken.
Nou ja, dat kan, is toch geen schande. Ik zeg ook niet dat iedereen alles maar leuk moet vinden, maar ik vind wel dat bij het doorsnee Talpa product wel mensen als bij voorbaat klaar staan met geslepen messen, wat ik een beetje oneerlijk, dom en voorbarig vind

een serie moet inderdaad klikken. En daarom is er ook een breed spectrum aan aanbod op tv, zelfs binnen de programmering van Talpa al...
pi_35625800
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:02 schreef SunChaser het volgende:
Het heeft geen reet te maken dat t op Talpa komt, slecht is slecht. Het Glazen Huis was van de publieken en werd ook weggehoond.
Als het om 20.30 uur op RTL 4 zou worden uitgezonden is het een kijkcijferhit.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Redactie Frontpage woensdag 1 maart 2006 @ 22:49:56 #158
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35626077
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:43 schreef easy-going het volgende:

[..]

Als het om 20.30 uur op RTL 4 zou worden uitgezonden is het een kijkcijferhit.
Onzin, Sterrenbeurs, Masterplan, Starmaker, Vibes, en tl van andere programma's werden ook geen hit op prime time en dat kwam ook uitgebreid in de media.
pi_35626388
allemaal programma's op landelijk verguisde zender veronica en yorin. Met uitzondering van sterrenbeurs wat gewoon een belachelijk concept was om mensen geld uit de zak te kloppen. Er zijn nu eenmaal een aantal omroepen die een slechte reputatie hebben in nederland, zowel bij de kijker als de media... Kijk maar naar hoe RTL Boulevard programma's van Talpa bespreekt, je kan de klok erop gelijk zetten dat er een steek onder water bij zit van Albert, zelfs als het programma goed scoort, zoals gooische vrouwen en van speijk dan nog moet ie even melden dat dit de enige goede programma's zijn bij Talpa die de kar trekken. Dat vind ik makkelijk, goedkoop en jammer genoeg blijft zoiets bij de argeloze kijker wel hangen als je het vaak genoeg zegt. Zo had Talpa al voor ze begonnen waren een slechte reputatie, en dat zal nog wel even duren voor ze die kwijt zijn...
  Redactie Frontpage woensdag 1 maart 2006 @ 23:02:26 #160
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35626620
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:57 schreef robster16 het volgende:
. Zo had Talpa al voor ze begonnen waren een slechte reputatie, en dat zal nog wel even duren voor ze die kwijt zijn...
Dat is John's eigen schuld. Hij is geen zender begonnen, hij heeft een zender gekocht, hij heeft sterren weggekocht die zichzelf niet waar maken of kunnen maken. Neem een Ivo, die van 1,5 miljoen kijkers naar 150.000 is teruggevallen, Jack die 4x zo weinig kijkers trekt, Beau die niet presteert (NSE wordt door zn eigen Beauworks geproduceerd) en ga zo maar door. Het enige dat scoort is voetbal en Caroline Tensen.
pi_35626646
leuke serie!!!!
  woensdag 1 maart 2006 @ 23:06:19 #162
15600 BB-King
Long live the King!
pi_35626748
Ik kijk elke dag trouw.

Unieke tv.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Redactie Frontpage woensdag 1 maart 2006 @ 23:06:47 #163
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35626767
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:06 schreef BB-King het volgende:
Ik kijk elke dag trouw.

Unieke tv.
Uniek in welke zin?
  woensdag 1 maart 2006 @ 23:09:12 #164
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_35626858
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:30 schreef robster16 het volgende:

[..]

riiight, dus... een kijker die deze serie apprecieert of t kijken waard vind is dus fascistisch? aangezien je dat wel even flink aanzet... Klinkt n kleeeein tikkeltje overdreven vind je niet? Over slecht en overacting gesproken...
Nu verdraai je mijn woorden alweer. Ik zeg dat dat soort zuid-amerkaanse soaps fascistisch zijn. En dan niet de manier zoals zoveel nederlanders over fascistisme denken (hitler) maar meer de manier zoals men die kent in spanje en zuid-amerika. Het fascistisme/machismo wat je veel hebt in die zuidelijke landen.

En ik vindt mensen die naar zuid-amerikaanse en dergelijke soaps kijken niet fascistisch maar gewoon dom en plain simpel.
pi_35627364
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:09 schreef Monus het volgende:

[..]

Nu verdraai je mijn woorden alweer. Ik zeg dat dat soort zuid-amerkaanse soaps fascistisch zijn. En dan niet de manier zoals zoveel nederlanders over fascistisme denken (hitler) maar meer de manier zoals men die kent in spanje en zuid-amerika. Het fascistisme/machismo wat je veel hebt in die zuidelijke landen.
Buiten het feit dat Hitler toch meer van een ander soort -isme was, is Lotte nou niet echt een programma met een onderbewuste politieke boodschap
quote:
En ik vindt mensen die naar zuid-amerikaanse en dergelijke soaps kijken niet fascistisch maar gewoon dom en plain simpel.
Dat is je goed recht natuurlijk, wel een opvallend fascistisch trekje van je, dat generaliseren.
Big dick.
  Redactie Frontpage woensdag 1 maart 2006 @ 23:25:16 #166
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35627494
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef HassieBassie het volgende:

is Lotte nou niet echt een programma met een onderbewuste politieke boodschap
[..]
Iedereen is mooi van binnen, toch een behoorlijke boodschap
pi_35627551
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:02 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat is John's eigen schuld. Hij is geen zender begonnen, hij heeft een zender gekocht, hij heeft sterren weggekocht die zichzelf niet waar maken of kunnen maken. Neem een Ivo, die van 1,5 miljoen kijkers naar 150.000 is teruggevallen, Jack die 4x zo weinig kijkers trekt, Beau die niet presteert (NSE wordt door zn eigen Beauworks geproduceerd) en ga zo maar door. Het enige dat scoort is voetbal en Caroline Tensen.
Nou ja, toen Veronique begon gebeurde hetzelfde, en weggekocht. Er zijn er ook een deel gewoon weggegaan, ook omdat door mevr van der laan het blok amusement bij de publieke omroep op de tocht kwam te staan en bovendien is ook in het verleden al gebleken dat tv-kijkers een bepaalde routine hebben, vast kijkersgedrag en je met HELE sterke dingen moet komen om mensen weg te kapen. Het was vanaf het begin al duidelijk dat NSE het tegenover Boulevard en RTL nieuws ging afleggen, mensen zijn in nederland erg merkvast, dat is een nadeel, maar je moet gewoon doorzetten.

Hoe lang heeft SBS niet rondgelopen met het stempel dat er alleen maar platte programma's op kwamen met veel tieten, sex en ander vleselijk geweld? Op den duur vond het zijn draai en kwam het in schwung. Duurde ook jaren, Talpa is net een half jaar aan de gang
pi_35627596
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:09 schreef Monus het volgende:

[..]

Je denkt dus dat de verhaallijnen compleet zijn overgenomen zonder te zijn aangepast aan de nederlandse samenleving? Ik kan nog weinig fascistisch machismo beladen denken herkennen in de serie. En als dat zo is is dat wel erg ver gezocht denk ik...
  Redactie Frontpage woensdag 1 maart 2006 @ 23:30:51 #169
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35627675
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:28 schreef robster16 het volgende:

[..]

Je denkt dus dat de verhaallijnen compleet zijn overgenomen zonder te zijn aangepast aan de nederlandse samenleving?
Welke Nederlandse samenleving zie jij terug in de serie Lotte? In geen enkel bedrijf gaan ze zo met mensen om, sterker nog, als ze zo onder de maat presteert op dat kantoor was ze allang ontslagen. Ze is aangenomen om geen concurrente te zijn, dan hadden ze een 50'er moeten aannemen met ervaring. Dat Lotte de baan heeft slaat al nergens op.
pi_35627811
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Welke Nederlandse samenleving zie jij terug in de serie Lotte? In geen enkel bedrijf gaan ze zo met mensen om, sterker nog, als ze zo onder de maat presteert op dat kantoor was ze allang ontslagen. Ze is aangenomen om geen concurrente te zijn, dan hadden ze een 50'er moeten aannemen met ervaring. Dat Lotte de baan heeft slaat al nergens op.
Alsof er nog ergens 50ers worden aangenomen
Big dick.
  Redactie Frontpage woensdag 1 maart 2006 @ 23:35:20 #171
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35627840
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:34 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Alsof er nog ergens 50ers worden aangenomen
Jahoor, genoeg. In belangrijke functies zeker, niet als kassameisje nee
pi_35628248
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

De serie is een modern SPROOKJE! Met boze stiefzusters, goede petemoeis, arme ouders en rijke prinsen en een lelijk eendje dat een zwaan wordt. Een sprookje, het wordt niet afgeschilderd als zijnde een realistische weergave van een nederlands modebedrijf. Alsof GTST de logica niet tart...
  Redactie Frontpage donderdag 2 maart 2006 @ 00:31:41 #173
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35629703
Oh de herhaling van Lotte nu, snel zappen, dat scheelt weer een kijker
pi_35630351
goh, hoe volwassen en vooral niet flauw
  Redactie Frontpage donderdag 2 maart 2006 @ 01:22:27 #175
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35631005
Heb 5 min gekeken en ik zie geen lelijke koe maar een meisje met een pruik die a la Bridget Jones steeds in de weg loopt
  donderdag 2 maart 2006 @ 01:38:13 #176
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_35631239
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:27 schreef robster16 het volgende:

[..]

Duurde ook jaren, Talpa is net een half jaar aan de gang
maar hij belooft zelf over dit jaar gemiddeld 12% marktaandeel in de doelgroep 20-49. nu zijn januari en februari onder de 7 gebleven dus dat wordt een kluif....
had hij maar niet zo hoog van de toren moet blazen
wat moet ik hier nu neerzetten?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 maart 2006 @ 01:57:40 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35631502
moet zeggen dat ik het best aardig vind, maar heb het pas één keertje gezien.
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:38 schreef robster16 het volgende:

[..]
Het is altijd wat in nederland, en aan de ene kant maakt het ook niet uit wat mensen over je zeggen (hetzij Talpa, hetzij Lotte) zolang er maar over gesproken wordt.
de grootste misvatting ooit, zie Buckler.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35633791
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 21:54 schreef robster16 het volgende:
kijk, positief denken klinkt toch al meteen weer heel anders Beter "Lotte" dan inderdaad die talloze hersendodende belspelletjes met de gegarandeerde hoofdprijs van 10.000 euro voor de 286ste beller die de juiste 10 cijfercombinatie kan geven terwijl die achterstevoren het volkslied boert.
Er is natuurlijk niks mis met positief denken, maar om Lotte nou goed te vinden in vergelijking met een belspelletje... Dat is toch wel erg scheef en kan onmogelijk als een compliment aan arme Lotte worden gezien. Ik vind complimenten sowieso niet op hun plaats. Behalve dat ik Lotte tot nu toe verschrikkelijk kinderachtig vind, vind ik het ook een teken van gemakzucht om een kant en klare succes-serie te remaken. En als het dan ook nog zo belabberd uitpakt...
  donderdag 2 maart 2006 @ 09:23:51 #179
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_35633850
266.000 kijkers voor Lotte, al weer een stuk minder dus.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_35634216
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:57 schreef robster16 het volgende:
allemaal programma's op landelijk verguisde zender veronica en yorin. Met uitzondering van sterrenbeurs wat gewoon een belachelijk concept was om mensen geld uit de zak te kloppen. Er zijn nu eenmaal een aantal omroepen die een slechte reputatie hebben in nederland, zowel bij de kijker als de media... Kijk maar naar hoe RTL Boulevard programma's van Talpa bespreekt, je kan de klok erop gelijk zetten dat er een steek onder water bij zit van Albert, zelfs als het programma goed scoort, zoals gooische vrouwen en van speijk dan nog moet ie even melden dat dit de enige goede programma's zijn bij Talpa die de kar trekken. Dat vind ik makkelijk, goedkoop en jammer genoeg blijft zoiets bij de argeloze kijker wel hangen als je het vaak genoeg zegt. Zo had Talpa al voor ze begonnen waren een slechte reputatie, en dat zal nog wel even duren voor ze die kwijt zijn...
precies wat ik er nog over wilde zeggen!
Dat mensen nog waarde hechten aan mensen als Albert Verlinde die gewoon op hun pik getrapt zijn dat ze zelf niet tot de groep behoren waar John de Mol iets in ziet.
Een hoog zieligdoenerij gehalte, naar mijn mening zouden de mensen op tv die het hardst Talpa programma's afbranden het liefst zelf bij ome John op Talpa zitten.
Heel kinderachtig.. dat sommige mensen daar niet door heen kunnen kijken en net zo hard meezeiken is verbazend.
  donderdag 2 maart 2006 @ 09:42:47 #181
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_35634263
Ik zie gewoon een slechte en slecht gemaakte serie waarmee Talpa hoog van de toren blaast... Nieuw kijkcijferkanon voor Talpa

En dan ben je jaloers als je het een baggerserie vindt?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_35634769
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 09:40 schreef Fiorenza het volgende:

Een hoog zieligdoenerij gehalte, naar mijn mening zouden de mensen op tv die het hardst Talpa programma's afbranden het liefst zelf bij ome John op Talpa zitten.
Heel kinderachtig.. dat sommige mensen daar niet door heen kunnen kijken en net zo hard meezeiken is verbazend.
Wie wil er nu nog bij Talpa zitten?
O.K het is lullig dat Talpa het alsmaar moet ontgelden, voor mensen die belang bij Talpa hebben wel te verstaan, want voor de rest van nederland is het gewoon een nogal teleurstellend geval, met Linda de Mol als enige publiekstrekker. Die had beter haar eigen zender kunnen beginnen dan haar broer.
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:14:17 #183
125844 Votz
Petomaan
pi_35635028
Talpa maakt teveel eigen series, je ziet tussen de bomen het bos niet meer. Na 3 weken gaan ze weer van de buis. Bij de publiek omroepen had je nog sterke series zoals Unit 13, daar bleef ik wel voor thuis.
Ze moeten eens verder kijken naar goede buitenlandse series die ik echt mis op de Nederlandse zender, zoals Alias. Met the 4400 hebben ze een goeie zet gedaan, alleen heb ik de serie al gezien. Superserie. En waarom is Everybody Loves Raymond niet meer uitgezonden, dat terwijl de serie tig awards heeft gewonnen?
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:24:52 #184
16715 Mylene
*schatje*
pi_35635288
Bovendien, waarom zouden mensen niet kritisch mogen zijn als het om Talpa gaat? John de Mol heeft zelf met veel bombarie het één en ander verkondigd. Daar mag hij best wel op afgerekend worden. Lotte is gewoon geen kwalitatief hoogstaandje. En kwaliteit was het hetgene dat de Mol zou brengen.
pi_35635776
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:03 schreef Drammer het volgende:

[..]

Wie wil er nu nog bij Talpa zitten?
O.K het is lullig dat Talpa het alsmaar moet ontgelden, voor mensen die belang bij Talpa hebben wel te verstaan, want voor de rest van nederland is het gewoon een nogal teleurstellend geval, met Linda de Mol als enige publiekstrekker. Die had beter haar eigen zender kunnen beginnen dan haar broer.
Talpa durft het aan vernieuwende TV te brengen. Ik denk dat veel BN-ers dat wel interessant vinden. Het is een wat gewaagder dan de programma's op RTL. En zo blijkt, alles wat vernieuwend is moet zich (blijven) verdedigen. Mooi voorbeeld is Big Brother.

Er zijn voorstanders en tegenstanders van nieuwe formules, (en ja, ik ben voorstander) kritiek is nooit verkeerd, natuurlijk zijn er met nieuwe programma's altijd dingen die beter kunnen of simpelweg niet werken, maar met mensen als Albert Verlinde meelullen vind ik enorm triest.
pi_35635865
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:24 schreef schatje het volgende:
Bovendien, waarom zouden mensen niet kritisch mogen zijn als het om Talpa gaat? John de Mol heeft zelf met veel bombarie het één en ander verkondigd. Daar mag hij best wel op afgerekend worden. Lotte is gewoon geen kwalitatief hoogstaandje. En kwaliteit was het hetgene dat de Mol zou brengen.
Kritisch zijn is niet slecht, waar ik het over heb is het programma afkraken zonder zinnige argumenten te geven. Bombarie, tsja das marketing. Als het dan tegenvalt is het jammer, maar je hebt wel gekeken. Het is logisch dat niet iedereen het leuk vindt.
Ik zeg ook niet dat ik alle Talpa programma's goed vind, maar laat me niet leiden door de Talpa bash die nogal leeft in televisieland.
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:48:07 #187
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35635873
Ik heb gisteren voor het eerst Lotte gezien. Nee, ik vind het ook niks aan.
Nee, echt niet alle programma's bij John is mooi !
Ik kijk weinig naar Talpa overigens.
pi_35635918
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:44 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

Talpa durft het aan vernieuwende TV te brengen.

met wat? een politieserie die precies hetzelfde is als veel andere politieseries inclusief de zwengelende camera. 5 jaar oude programma's die opnieuw op de buis komen? een serie die gekopieerd is van een zuid-amerikaanse serie? big brother? programma's die eerst op andere zenders te zien waren?

Talpa is wel de enige die dit allemaal doet, dus in dat opzicht zijn ze wel vernieuwend ja
pi_35636084
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:49 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

met wat? een politieserie die precies hetzelfde is als veel andere politieseries inclusief de zwengelende camera. 5 jaar oude programma's die opnieuw op de buis komen? een serie die gekopieerd is van een zuid-amerikaanse serie? big brother? programma's die eerst op andere zenders te zien waren?

Talpa is wel de enige die dit allemaal doet, dus in dat opzicht zijn ze wel vernieuwend ja
eeeeeeeeeeeeeeuuuuuuh een Telenovelle.. Lotte genaamd?
Hoe lang is het geleden dat er nieuwe nederlandse series gemaakt werden als koppels, lieve lust, samen e.d.
ik zit niet te wachten op de zoveelste herhaling van het zonnetje in huis.
pi_35636190
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:56 schreef Fiorenza het volgende:

ik ook niet maar ook niet op kopies van andere series. er is in nl geen enkele zender die vernieuwende tv maakt.
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:03:10 #191
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35636261
het beste van talpa is van speijk
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:04:34 #192
125844 Votz
Petomaan
pi_35636299
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:56 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

eeeeeeeeeeeeeeuuuuuuh een Telenovelle.. Lotte genaamd?
Hoe lang is het geleden dat er nieuwe nederlandse series gemaakt werden als koppels, lieve lust, samen e.d.
Wat is er dan zo nieuw aan deze series? Ik zie het niet.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_35636381
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik ook niet maar ook niet op kopies van andere series. er is in nl geen enkele zender die vernieuwende tv maakt.
Als je het zo bekijkt is alles wel een kopie ergens van. Hotel BB, Uit het leven, Joling&Gordon.
Ik vind het aanbod over het algemeen een stuk frisser dan bij de andere zenders.
pi_35636438

[ Bericht 100% gewijzigd door Fiorenza op 02-03-2006 11:12:15 ]
pi_35636441
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:08 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt is alles wel een kopie ergens van. Hotel BB, Uit het leven, Joling&Gordon.
Ik vind het aanbod over het algemeen een stuk frisser dan bij de andere zenders.
ik vind dat ze net zulke troep uitzenden als de rest.

en je moet op edit drukken, niet op quote
pi_35636471
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:12 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik vind dat ze net zulke troep uitzenden als de rest.
Prima dat jij dat vindt, goed onderbouwd ook
pi_35636513
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:13 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

Prima dat jij dat vindt, goed onderbouwd ook
alsof jij dat wel doet beetje jammer

[ Bericht 3% gewijzigd door jimjim1983 op 02-03-2006 11:27:49 ]
pi_35636766
Het probleem is naar mijn idee dat talpa wel veel nieuwe programma's maakt (=goed!) maar niks vernieuwends. En in het geval van Lotte zelfs iets heel ouderwets. Daar kan je anno 2006 toch niet mee aankomen? Naar mijn idee is zelfs een oudje als GTST vlotter en eigentijdser.
Ik wil niet zeggen dat het echt nooit meer goed komt met Lotte, maar een slechtere start hadden ze volgens mij niet kunnen maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drammer op 02-03-2006 11:26:15 (typo) ]
  donderdag 2 maart 2006 @ 12:06:09 #199
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35638030
jezus wat is lotte voor vrouwen geschreven!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35639743
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 09:20 schreef Drammer het volgende:

[..]

Er is natuurlijk niks mis met positief denken, maar om Lotte nou goed te vinden in vergelijking met een belspelletje... Dat is toch wel erg scheef en kan onmogelijk als een compliment aan arme Lotte worden gezien.
Zeker nog nooit van sarcastische humor gehoord? Ik dacht dat het duidelijk was dat ik met het nodige sarcasme sprak...
quote:
Ik vind complimenten sowieso niet op hun plaats. Behalve dat ik Lotte tot nu toe verschrikkelijk kinderachtig vind, ...
Zoiets is allereerst een kwestie van smaak. Ik geloof best dat er een goede doelgroep is voor een serie als Lotte. Daarnaast is er genoeg anders te bieden op de nederlandse en buitenlandse zenders.
quote:
vind ik het ook een teken van gemakzucht om een kant en klare succes-serie te remaken. En als het dan ook nog zo belabberd uitpakt...
Dat is echt t grootste kutargument dat ik ooitgehoord heb, excuzes le mot. En wel om deze:

1. Een teken van gemakzucht? Alsof Lotte de eerste formule op de nederlandse tv is die gebasseerd is op een ander succesprogramma uit het buitenland? Dancing With The Stars, Goede Tijden Slechte Tijden, Het Zonnetje In Huis, Het Blok, Expeditie Robinson, Wie Is De Mol? etc etc etc. Dat is een belachelijk argument om een serie mee af te serveren.
2. Talpa brengt naast series gebasseerd op andere formats en buitenlandse series ook genoeg series van eigen bodem, zoals Gooische Vrouwen of Van Speijk die ook goed scoren. Dus het is niet zo dat gemakzucht een voornaamste doelstelling lijkt binnen de omroep of het opzetten van een serie als Lotte, ik neem aan dat het in de eerste plaats gaat om het amuseren van de kijker.
3. En zo belabberd vind ik het er niet uit zien. De decors zijn extreem goed verzorgd, de serie ziet er prima uit, er zitten toch een groepje redelijk a-acteurs in.

Kijk, dat het JOU smaak misschien niet is betekend nog niet dat het daarom maar meteen van de buis moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')