Leuk ook dan, om gecast te worden omdat je lelijk bent. Das ook niet goed voor je zelfvertrouwenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
De pruik, brilletje en een knappe actrice zal ze opbreken. Bij AbFab hadden ze een echt lelijke dochter, in Nederland hebben we toch ook zulke actrices?
Ik denk het juist wel. Eerlijk uit komen voor je slechte punten en er gebruik van maken ipv het steeds proberen te verbergen en je er voor schamen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Leuk ook dan, om gecast te worden omdat je lelijk bent. Das ook niet goed voor je zelfvertrouwen![]()
Het lijkt me helemaal niet zo erg. Zeker niet als je, zoals in dit geval, nog best mooi gaat worden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Leuk ook dan, om gecast te worden omdat je lelijk bent. Das ook niet goed voor je zelfvertrouwen![]()
Valt best mee. Iemand die echt lelijk haar heeft, kan je naar de kapper laten gaan. Iemand die echt een koe is (dus dik) kan je naar de sportschool laten gaan. Iemand die echt een beugel heeft komt er vanaf en heeft een goed gebit. Et cetera.quote:Nee serieus, de clou van deze serie is dat Lotte een lekker wijf wordt en geloof me, het is makkelijker om een lekker wijf lelijk te maken dan een lelijk wijf mooi te maken![]()
Dus lelijkheid is een keuze?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:58 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het lijkt me helemaal niet zo erg. Zeker niet als je, zoals in dit geval, nog best mooi gaat worden.
[..]
Valt best mee. Iemand die echt lelijk haar heeft, kan je naar de kapper laten gaan. Iemand die echt een koe is (dus dik) kan je naar de sportschool laten gaan. Iemand die echt een beugel heeft komt er vanaf en heeft een goed gebit. Et cetera.
Valt wel mee. Bovendien is lelijkheid subjectief, maar bij deze Lotte leggen ze t er zo dik bovenop dat iedereen steeds moet melden dat ze lelijk is. Ze is niet lelijk en draagt duidelijk een bril en nepglazen. EN kleding waarin ze dik lijkt. Ze hadden daarom beter een actrice kunnen nemen die niet standaard knap is, zoals Nadja Hupscherquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:52 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
yepquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef robster16 het volgende:
Belachelijk slechte serie?
nopequote:Zeker Sprint van BNN nog nooit gezien?
ohquote:DAT is slecht.
quote:Ik vind dit heeeel erg meevallen. Leuk sfeertje, beetje in het midden tussen realistisch en sprookje, ook qua visueel stijltje met de foto's van de kantoren en bedrijven etc. Acteerwerk vind ik vooralsnog prima en beter dan bijvoorbeeld een uhm "Westenwind" of uhm... tja noem eens wat. Ik hoop dat mensen en dan ook Talpa dit eens doorzetten en een kans geven. Dit kan zeker wel iets worden...
voor zover ik weet is het niet alleen in zuid amerika een kijkcijferhit geweest. Wel toevallig dat het hier op Talpa wordt uitgezonden en dus bij voorbaat al door de mangel wordt gehaald, zoals zoveel. Het lijkt wel een nieuwe nationale hobby, Talpa-bashing...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:45 schreef Monus het volgende:
Een kloon van een fascistische zuid-amerikaanse soap zoals "Betty la Fea". En ik dacht nog wel dat er geen beroerdere tv bestond dan de zuid-amerikaanse soaps. Maar als je zoiets gaat klonen dan zak je wel erg diep.![]()
nou nou....ik kijk bijna alleen maar 's nachts tv en nu is Lotte zowat het beste dat er op tv is (op 6 andere zenders komen alleen maar sms date programma'squote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef robster16 het volgende:
ik kan daar goed doorheen kijken, de programmering op andere zenders heeft we weinig beters te bieden moet ik zeggen. Als het jou ding niet is, prima, genoeg andere dingen op tv zou ik zeggen. Smaken verschillen. En thank GOD for that, right?
dat talpa bashen wordt ik idd ook wel moe van, ook al hebben ze wel echt een aantal slechte series (Van Speijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:47 schreef robster16 het volgende:
[..]
voor zover ik weet is het niet alleen in zuid amerika een kijkcijferhit geweest. Wel toevallig dat het hier op Talpa wordt uitgezonden en dus bij voorbaat al door de mangel wordt gehaald, zoals zoveel. Het lijkt wel een nieuwe nationale hobby, Talpa-bashing...![]()
Tuurlijk, maar welke zender had/heeft dat niet. Talpa probeert dingen, en veel lof vind ik dat ze verdienen voor het maken van allemaal nieuw nederlands product. Ze hadden heel erg op safe kunnen spelen en allemaal amerikaanse series aankopen, maar nee, ze maken de ene na de andere serie, natuurlijk sneuvelt er dan het een en het ander. Maar op den duur vind er een schiftig plaats en blijven de pareltjes over, en die kunnen dan doorgroeien en opgepoetst worden zodat het geheel en dus uiteindelijk de zender glans krijgt... een beetje als Lottequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat talpa bashen wordt ik idd ook wel moe van, ook al hebben ze wel echt een aantal slechte series (Van Speijk)
Het is in spanje ook een hit geweest maar daardoor blijft "betty la fea" nog steeds een fascistische zuid-amerikaanse soap waarin slecht en overdreven wordt ge-acteert. Het is dan ook geen toeval dat zoiets door talpa wordt uitgezonden want het past precies in hun doelgroep.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:47 schreef robster16 het volgende:
[..]
voor zover ik weet is het niet alleen in zuid amerika een kijkcijferhit geweest. Wel toevallig dat het hier op Talpa wordt uitgezonden en dus bij voorbaat al door de mangel wordt gehaald, zoals zoveel. Het lijkt wel een nieuwe nationale hobby, Talpa-bashing...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |