abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:44:54 #126
3542 Gia
User under construction
pi_35599029
Ik vind Lotte wel leuk. Alleen jammer dat sommige acteurs zo onduidelijk praten. Het kost echt moeite om te verstaan wat ze zeggen. Denk dat dat ook mede ligt aan de achtergrondmuziek. Die is te hard. Jammer. Maar verder een leuke serie. Wel voorspelbaar natuurlijk, maar dat zijn sprookjes altijd.
pi_35599266
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
De pruik, brilletje en een knappe actrice zal ze opbreken. Bij AbFab hadden ze een echt lelijke dochter, in Nederland hebben we toch ook zulke actrices?
Leuk ook dan, om gecast te worden omdat je lelijk bent. Das ook niet goed voor je zelfvertrouwen

Nee serieus, de clou van deze serie is dat Lotte een lekker wijf wordt en geloof me, het is makkelijker om een lekker wijf lelijk te maken dan een lelijk wijf mooi te maken

En btw, dat meisje uit Abfab is ook best wel aardig opgedroogd
Big dick.
pi_35599320
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:52 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Leuk ook dan, om gecast te worden omdat je lelijk bent. Das ook niet goed voor je zelfvertrouwen
Ik denk het juist wel. Eerlijk uit komen voor je slechte punten en er gebruik van maken ipv het steeds proberen te verbergen en je er voor schamen.
pi_35599436
quote:

[..]

Het lijkt me helemaal niet zo erg. Zeker niet als je, zoals in dit geval, nog best mooi gaat worden.
quote:
Nee serieus, de clou van deze serie is dat Lotte een lekker wijf wordt en geloof me, het is makkelijker om een lekker wijf lelijk te maken dan een lelijk wijf mooi te maken
Valt best mee. Iemand die echt lelijk haar heeft, kan je naar de kapper laten gaan. Iemand die echt een koe is (dus dik) kan je naar de sportschool laten gaan. Iemand die echt een beugel heeft komt er vanaf en heeft een goed gebit. Et cetera.
pi_35600094
Wat een voorspelbare kutserie. Ik ga wel weer kijken als ze haar mooi gaan maken, ergens bij aflevering 99 ofzo...
Madrid cabrón, saluda al campeón!
pi_35600105
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:58 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Het lijkt me helemaal niet zo erg. Zeker niet als je, zoals in dit geval, nog best mooi gaat worden.
[..]

Valt best mee. Iemand die echt lelijk haar heeft, kan je naar de kapper laten gaan. Iemand die echt een koe is (dus dik) kan je naar de sportschool laten gaan. Iemand die echt een beugel heeft komt er vanaf en heeft een goed gebit. Et cetera.
Dus lelijkheid is een keuze?
Big dick.
pi_35600169
Pfff, ik vond er echt niks aan, slecht geacteerd ook.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...
  † In Memoriam † woensdag 1 maart 2006 @ 14:03:23 #133
128220 Peter6000
pi_35605005
In het kader van de nieuwe trend volgen, aflevering 1 en de helft van aflevering 3 gezien op www.talpa.tv programma-gemist.
Vooralsnog gratis

Toch een soap, en een aflevering duurt ruim 20 minuten.
Hoogtepunt van aflevering 1 vond ik de achtergrondmuziek van Sarah Bettens, wat is ze toch geweldig..

De persoon en het leven van Lotte is eigenlijk het enige dat me wel aanspreekt. En de verhaallijn waarin zij voorkomt is goed te volgen. Al ligt de stereotypering er wel erg dicht bovenop.
"Kan die koe van de vloer af, ze detoneert met de ambiance"
Alleen de rest van de soap-verhaallijn spreekt mij niet aan, en ik merk dat het me ook niet interesseert.

Als Talpa dit blijft uitzenden, wordt het wel misschien wel een suc6, gezien de kijkcijfers van gisteren. En een station dat investeert in een nieuwe Nederlandse serie, verdient dat wat mij betreft ook wel.

Ik haak zelf af, zal hooguit tijdens het zappen ff blijven hangen.
Maar ik kijk dan ook geen enkele soap
  Redactie Frontpage woensdag 1 maart 2006 @ 15:42:16 #134
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35608774
quote:

[..]

Valt wel mee. Bovendien is lelijkheid subjectief, maar bij deze Lotte leggen ze t er zo dik bovenop dat iedereen steeds moet melden dat ze lelijk is. Ze is niet lelijk en draagt duidelijk een bril en nepglazen. EN kleding waarin ze dik lijkt. Ze hadden daarom beter een actrice kunnen nemen die niet standaard knap is, zoals Nadja Hupscher

woensdag 1 maart 2006 @ 19:16:26 #135
15600 BB-King
Long live the King!
pi_35616222
Komop, zo mooi is ze ook weer niet.
Ook niet lelijk trouwens... verre van dat.

Maar ze is klein en heeft toch wel een beetje te grote neus.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_35617900
gister gezien, wat een belachelijk slechte serie
iedereen is abnormaal gemeen tegen haar omdat ze zo 'lelijk' is wat een bullshit.
pi_35620572
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:20 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dus lelijkheid is een keuze?
Nee, zeker niet iedereen heeft de middelen om al deze dingen te kunnen doen.
pi_35621498
Belachelijk slechte serie? Zeker Sprint van BNN nog nooit gezien? DAT is slecht. Ik vind dit heeeel erg meevallen. Leuk sfeertje, beetje in het midden tussen realistisch en sprookje, ook qua visueel stijltje met de foto's van de kantoren en bedrijven etc. Acteerwerk vind ik vooralsnog prima en beter dan bijvoorbeeld een uhm "Westenwind" of uhm... tja noem eens wat. Ik hoop dat mensen en dan ook Talpa dit eens doorzetten en een kans geven. Dit kan zeker wel iets worden...
pi_35621690
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 21:23 schreef robster16 het volgende:
Belachelijk slechte serie?
yep
quote:
Zeker Sprint van BNN nog nooit gezien?
nope
quote:
DAT is slecht.
oh
quote:
Ik vind dit heeeel erg meevallen. Leuk sfeertje, beetje in het midden tussen realistisch en sprookje, ook qua visueel stijltje met de foto's van de kantoren en bedrijven etc. Acteerwerk vind ik vooralsnog prima en beter dan bijvoorbeeld een uhm "Westenwind" of uhm... tja noem eens wat. Ik hoop dat mensen en dan ook Talpa dit eens doorzetten en een kans geven. Dit kan zeker wel iets worden...
absoluut niet.
pi_35622063
Nou, ik vind het een beetje belachelijk dat alles wat Talpa heet bij voorkeur afgeblaft en afgeranseld wordt om niks, Lotte profileert zich niet als zijnde realistisch, hoog drama of roos van montreux materiaal. Het is lekker wegkijk/droom tv, vlot gemaakt en prettig kijken als je het mij vraagt. En bovendien, mensen doen moeilijk over het realisme in de serie. Kwil niet veel zeggen maar wat ik van die draak van "Westenwind" bijvoorbeeld heb meegekregen was nou ook niet altijd even geloofwaardig en dat hield het kijkende publiek ook niet tegen. Toevallig komt dit bij Talpa en is het dus bij voorbaat des duivels en egotripperij van een geldverslindende mediageile tv-magnaat? De publieken gooien met grote regelmaat nog grotere onzin op tv, Doe me maar eens een plezie en kijk online eens een aflevering terug van het oh zo hippe, snelle "Sprint" van BNN. Geloof me, de drang om met een machinegeweer cast en crew neer te maaien en het in de serie geinvesteerde belastinggeld terug te eisen was nog nooit zo groot...
  Donald Duck held woensdag 1 maart 2006 @ 21:35:04 #141
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35622163
Het is gewoon het Talpa-effect. Mensen willen de zender gewoon geen kans geven
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35622166
krijg pijn aan mijn ogen

ik heb niks tegen talpa, maar dit is gewoon een kansloze serie. kijk naar hoe lotte behandeld wordt door de meeste mensen en dat westenwind misschien wel nog slechter is heeft hier niks mee te maken.
  woensdag 1 maart 2006 @ 21:45:35 #143
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_35622677
Een kloon van een fascistische zuid-amerikaanse soap zoals "Betty la Fea". En ik dacht nog wel dat er geen beroerdere tv bestond dan de zuid-amerikaanse soaps. Maar als je zoiets gaat klonen dan zak je wel erg diep.
pi_35622717
ik kan daar goed doorheen kijken, de programmering op andere zenders heeft we weinig beters te bieden moet ik zeggen. Als het jou ding niet is, prima, genoeg andere dingen op tv zou ik zeggen. Smaken verschillen. En thank GOD for that, right?
pi_35622802
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 21:45 schreef Monus het volgende:
Een kloon van een fascistische zuid-amerikaanse soap zoals "Betty la Fea". En ik dacht nog wel dat er geen beroerdere tv bestond dan de zuid-amerikaanse soaps. Maar als je zoiets gaat klonen dan zak je wel erg diep.
voor zover ik weet is het niet alleen in zuid amerika een kijkcijferhit geweest. Wel toevallig dat het hier op Talpa wordt uitgezonden en dus bij voorbaat al door de mangel wordt gehaald, zoals zoveel. Het lijkt wel een nieuwe nationale hobby, Talpa-bashing...
pi_35622868
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef robster16 het volgende:
ik kan daar goed doorheen kijken, de programmering op andere zenders heeft we weinig beters te bieden moet ik zeggen. Als het jou ding niet is, prima, genoeg andere dingen op tv zou ik zeggen. Smaken verschillen. En thank GOD for that, right?
nou nou....ik kijk bijna alleen maar 's nachts tv en nu is Lotte zowat het beste dat er op tv is (op 6 andere zenders komen alleen maar sms date programma's )
maarja, in dat opzicht moet ik dus blij zijn met zo'n serie als deze
pi_35622945
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 21:47 schreef robster16 het volgende:

[..]

voor zover ik weet is het niet alleen in zuid amerika een kijkcijferhit geweest. Wel toevallig dat het hier op Talpa wordt uitgezonden en dus bij voorbaat al door de mangel wordt gehaald, zoals zoveel. Het lijkt wel een nieuwe nationale hobby, Talpa-bashing...
dat talpa bashen wordt ik idd ook wel moe van, ook al hebben ze wel echt een aantal slechte series (Van Speijk )
pi_35623203
kijk, positief denken klinkt toch al meteen weer heel anders Beter "Lotte" dan inderdaad die talloze hersendodende belspelletjes met de gegarandeerde hoofdprijs van 10.000 euro voor de 286ste beller die de juiste 10 cijfercombinatie kan geven terwijl die achterstevoren het volkslied boert. Bovendien is en blijft het nederland, waar series niet geschreven lijken te worden door goede schrijversteams zoals menig serie in Amerika, en waar men bovendien kan casten uit een zeer groot aanbod van zeer getalenteerde acteurs die ze op sets laten spelen die er dankzij het miljoenenbudget geweldig uit zien. Het zal polderromantiek blijven in holland, maar ook dat heeft zo zijn charme. Als je daar doorheen kan kijken is het zo erg allemaal nog niet. Laten we hopen dat nederland nog een keer op een punt komt van kwaliteit waarbij ergens doorheen kijken niet nodig is...
pi_35623339
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 21:50 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat talpa bashen wordt ik idd ook wel moe van, ook al hebben ze wel echt een aantal slechte series (Van Speijk )
Tuurlijk, maar welke zender had/heeft dat niet. Talpa probeert dingen, en veel lof vind ik dat ze verdienen voor het maken van allemaal nieuw nederlands product. Ze hadden heel erg op safe kunnen spelen en allemaal amerikaanse series aankopen, maar nee, ze maken de ene na de andere serie, natuurlijk sneuvelt er dan het een en het ander. Maar op den duur vind er een schiftig plaats en blijven de pareltjes over, en die kunnen dan doorgroeien en opgepoetst worden zodat het geheel en dus uiteindelijk de zender glans krijgt... een beetje als Lotte
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:01:41 #150
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_35623601
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 21:47 schreef robster16 het volgende:

[..]

Het is in spanje ook een hit geweest maar daardoor blijft "betty la fea" nog steeds een fascistische zuid-amerikaanse soap waarin slecht en overdreven wordt ge-acteert. Het is dan ook geen toeval dat zoiets door talpa wordt uitgezonden want het past precies in hun doelgroep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')