Eensch.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:55 schreef Lynx666 het volgende:
Ik denk dat de 2 finalisten in de bovenstaande banner al knus bij elkaar staan
(dat is wat ik hoop eigenlijk)
Ik ben Raffa-moequote:Op zondag 26 februari 2006 16:27 schreef Natalie het volgende:
Floortje en Raffa... zou me een finale worden..
Wij ook. Maar sinds de bekendmaking van haar zwangerschap lijkt ze al maar populairder te worden.quote:
'k Schok van de jury.. Dat ze dachten dat Ellen eruit zou gaan gisteren. Ze deed 't juist zo ontzettend goed.quote:Ellen is de grote verrassing. Tijd lang heb ik 'r telkens eruit geprono'd. En gisteren evenveel stemmen als Floortje, dat wordt een knallende finale met die 2
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:55 schreef Lynx666 het volgende:
Ik denk dat de 2 finalisten in de bovenstaande banner al knus bij elkaar staan
(dat is wat ik hoop eigenlijk)
Ellen en Raffa zijn eigenlijk best wel tegenpolen van elkaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe 't zal gaan volgende week. Veel hangt ook af van hoe Ellen presteert. Als ze 't niet goed doet, dan zit er nog best een kans in dat Raffa in de finale komt. Even gebaseerd op het feit dat Ellen zovaak op de kruk heeft gezeten en Raffa niet.
Ze zong toen beter dan nu.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:12 schreef WithMe het volgende:
Beelden van Floortje bij de Soundmixshow.![]()
aww, is alleen maar het overzicht (zeg maar alle 12 de fragmenten in 1 minuut)quote:Op zondag 26 februari 2006 17:12 schreef Funkytrip het volgende:
Die finale wil ik ookquote:Op zondag 26 februari 2006 17:44 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik hoop op een finale Ellen - Raffaëla
Tevergeefs, waarschijnlijk, maar je weet het nooit.
IDO-wise is dat idd de beste finale jaquote:Op zondag 26 februari 2006 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Een finale tussen Raffaela en Floortje zou (voor mij) wel de ultieme battle worden. De langdurige vete die wordt beëindigd inde grande finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |