Eensch.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:55 schreef Lynx666 het volgende:
Ik denk dat de 2 finalisten in de bovenstaande banner al knus bij elkaar staan
(dat is wat ik hoop eigenlijk)
Ik ben Raffa-moequote:Op zondag 26 februari 2006 16:27 schreef Natalie het volgende:
Floortje en Raffa... zou me een finale worden..
Wij ook. Maar sinds de bekendmaking van haar zwangerschap lijkt ze al maar populairder te worden.quote:
'k Schok van de jury.. Dat ze dachten dat Ellen eruit zou gaan gisteren. Ze deed 't juist zo ontzettend goed.quote:Ellen is de grote verrassing. Tijd lang heb ik 'r telkens eruit geprono'd. En gisteren evenveel stemmen als Floortje, dat wordt een knallende finale met die 2
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:55 schreef Lynx666 het volgende:
Ik denk dat de 2 finalisten in de bovenstaande banner al knus bij elkaar staan
(dat is wat ik hoop eigenlijk)
Ellen en Raffa zijn eigenlijk best wel tegenpolen van elkaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe 't zal gaan volgende week. Veel hangt ook af van hoe Ellen presteert. Als ze 't niet goed doet, dan zit er nog best een kans in dat Raffa in de finale komt. Even gebaseerd op het feit dat Ellen zovaak op de kruk heeft gezeten en Raffa niet.
Ze zong toen beter dan nu.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:12 schreef WithMe het volgende:
Beelden van Floortje bij de Soundmixshow.![]()
aww, is alleen maar het overzicht (zeg maar alle 12 de fragmenten in 1 minuut)quote:Op zondag 26 februari 2006 17:12 schreef Funkytrip het volgende:
Die finale wil ik ookquote:Op zondag 26 februari 2006 17:44 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik hoop op een finale Ellen - Raffaëla
Tevergeefs, waarschijnlijk, maar je weet het nooit.
IDO-wise is dat idd de beste finale jaquote:Op zondag 26 februari 2006 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Een finale tussen Raffaela en Floortje zou (voor mij) wel de ultieme battle worden. De langdurige vete die wordt beëindigd inde grande finale.
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Een finale tussen Raffaela en Floortje zou (voor mij) wel de ultieme battle worden. De langdurige vete die wordt beëindigd inde grande finale.
Ja, inderdaad. Oeh, dan gaat het er hard aan toe hier!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
IDO-wise is dat idd de beste finale jaDat zijn hier iig de meest geduchte tegenstanders
Hoe zal dat gaan 4 maart vlak na de uitslagquote:Op zondag 26 februari 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Oeh, dan gaat het er hard aan toe hier!.
Dan ben ik óf heel sjaggie (Raf eruit), óf heel vrolijk (Floortje eruit), óf bang voor de week erna (Ellen eruit)quote:Op zondag 26 februari 2006 18:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoe zal dat gaan 4 maart vlak na de uitslag.
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ben ik óf heel sjaggie (Floortje eruit), óf heel vrolijk (Ellen eruit), óf bang voor de week erna (Raffaela eruit).
quote:
Mijn humeur heeft grote invloed op die onderlinge verstandhoudingenquote:Op zondag 26 februari 2006 19:05 schreef Lynx666 het volgende:
Freudiaanse verspreking
en ik doelde meer op de onderlinge verstandhoudingen tussen de meeters
Kortom, het wordt sowieso feestquote:Op zondag 26 februari 2006 19:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Floortje in de finale zal hoe dan ook wel tot heftige discussies leiden..
Ik zeg nee.quote:
Kunnen we niet gewoon even in Mark's kantoortje de grafieken wijzigen?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als Ellen eruit moet zaterdag wordt het geen feestje..
Ik photoshop er wel een gunstig plaatje overheenquote:Op zondag 26 februari 2006 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon even in Mark's kantoortje de grafieken wijzigen?
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kunnen we niet gewoon even in Mark's kantoortje de grafieken wijzigen?
Ik wil wel een eerlijke finalequote:Op zondag 26 februari 2006 19:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
En dan vast voor volgende week in de computer instellen dat iedere stem voor Ellen verdubbeld wordt en, mocht ze de finale halen, wat ik betwijfel, dat elke stem voor Flora voor de helft telt..
Wat is er nog eerlijk aan Idols, de betere artiesten zijn er al veel vroeger uitgegaan.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil wel een eerlijke finale![]()
Volgens mij wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:09 schreef Timmai het volgende:
werden gister alle percentages genoemd?
Wel de beste van de huidige drie als je het mij vraagt.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alleen maar omdat ik heel benieuwd ben voor wie de Raf fans dan stemmen èn omdat ze gewoon niet de beste is
Oneens.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:51 schreef Californian_dreamer het volgende:
Raffaëla doet qua zang gewoon onder voor zowel Floortje
Not gonna happenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop Floortje eruit as zaterdag.
Ik dacht dat jij Floortje tof vond.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop Floortje eruit as zaterdag.
Dat heb je dan verkeerd gedacht, Mister-quote:Op zondag 26 februari 2006 21:49 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Floortje tof vond.
Oh ik dacht het echt, maar het maakt mij verder ook niet uit hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd gedacht, Mister-[afbeelding]. Ik vond Floortje in het begin best aardig, maar naarmate de liveshows vorderde ging ik me steeds meer irriteren aan haar geschreeuw. Ze heeft sowieso nooit op 1 gestaan bij mij, maar met deze top-3 staat ze bij mij op de laatste plek...
Ik vind dat een gruwelijk irritante PI. Je komt dan echt over als chagrijnige zeurpietquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind dat een gruwelijk irritante PI. Je komt dan echt over als chagrijnige klootzak
klootzak, zeurpiet, what's the differencequote:
Ja maar dat ben ik toch ook, dat weet iedereen onderhand wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind dat een gruwelijk irritante PI. Je komt dan echt over als chagrijnige zeurpiet
Vind ik eigenlijk ook wel jaquote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind dat een gruwelijk irritante PI. Je komt dan echt over als chagrijnige zeurpiet
tja, ik vond Floortje juist wel goed zaterdag, maar Angelique is er niet geheel terecht uit. tuurlijk, het publiek stemt, maar qua performance was het tijd voor Raffaëla om te gaan. ze presteerde net als Angelique niet echt goed deze show, en naar mijn mening had Angelique toch echt meer krediet opgebouwd...maar ja, dat bleek dus niet zo te zijn....'t is en blijft jammerquote:Op maandag 27 februari 2006 07:19 schreef buzzer het volgende:
Jammer dat de beste van de vier Idols voortijdig heeft moeten verlaten. Angelique liet als een van de weinigen zien (alleen Ellen was beter deze show) dat ze begrijpt wat bigband inhoudt. Alleen jammer dat ze het eerste nummer een beetje overdone bracht, en dat heeft haar waarschijnlijk de kop gekost. (dat rafalle twee nummers overdone bracht, en Floortje er helemaal niets van bakte doet daar niets aan af)
Qua performance was Raffaela juist erg goed!quote:Op maandag 27 februari 2006 17:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
tja, ik vond Floortje juist wel goed zaterdag, maar Angelique is er niet geheel terecht uit. tuurlijk, het publiek stemt, maar qua performance was het tijd voor Raffaëla om te gaan. ze presteerde net als Angelique niet echt goed deze show, en naar mijn mening had Angelique toch echt meer krediet opgebouwd...maar ja, dat bleek dus niet zo te zijn....'t is en blijft jammer
Het is wel zo dat Angelique enorm veel beter is als zangeres dan Raffaëla, maar ze had zaterdag wel een wat mindere avond.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
tja, ik vond Floortje juist wel goed zaterdag, maar Angelique is er niet geheel terecht uit. tuurlijk, het publiek stemt, maar qua performance was het tijd voor Raffaëla om te gaan. ze presteerde net als Angelique niet echt goed deze show, en naar mijn mening had Angelique toch echt meer krediet opgebouwd...maar ja, dat bleek dus niet zo te zijn....'t is en blijft jammer
Raffaela valt meer op door haar doen en laten, ook naast het podium. Veel mensen vinden het allemaal geweldig. Angelique is nooit echt opgevallen buiten haar soms uitstekende optredens, en blijft ook minder hangen bij een grote groep. Ik twijfel of het tijd was voor Raffaela om te gaan afgelopen zaterdag, gebaseerd op haar optreden. Haar eerste was niet geweldig, en die van Angelique ook niet. Maar de grotere persoonlijkheid van Raffaela heeft Angelique denk ik de das om gedaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
En dan nog vragen waarom ik je voor de Stevie Wonder award nomineerquote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef babette21 het volgende:
[sorry, geen zin om terug te lezen]
ja wat wil je nou dat ik zeg....?!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef BVO het volgende:
En dan nog vragen waarom ik je voor de Stevie Wonder award nomineer.
Dat deed ze juist onwijs goed, vond ikquote:Op maandag 27 februari 2006 18:14 schreef Natalie het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Raffa 'My Lovin'' slecht deed. In 't begin ging het nog wel aardig, maar die 'praatstukjes'...
Ja, die vond ik er ook niet echt op die manier tussen passen.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:14 schreef Natalie het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Raffa 'My Lovin'' slecht deed. In 't begin ging het nog wel aardig, maar die 'praatstukjes'...
Ik vond dat ze het nummer een beetje schreeuwerig deedquote:Op maandag 27 februari 2006 18:15 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, die vond ik er ook niet echt op die manier tussen passen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vond dat ze het nummer een beetje schreeuwerig deed
Dat wel ja, maar het was allemaal zuiver en vol overtuiging.. en ze stond weer te swingenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vond dat ze het nummer een beetje schreeuwerig deed
Uhm, hij ziet eruit als een lelijkere versie van George Clooney. Hoe oud is hij? Ik zou hem toch wel minimaal eind 30 schattenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef Funkytrip het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd wat een persoon als deze in NL idols had gepresteerd:
Taylor Hicks fragmentje
We hadden nu Harm, maar nog wat meer verschillende muziekstijlen maakt het alleen maar leuker mijns inziens
(ps: Tom_tom, dit is niet de hele uitzending, maar 30 seconden)
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef Funkytrip het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd wat een persoon als deze in NL idols had gepresteerd:
Taylor Hicks fragmentje
We hadden nu Harm, maar nog wat meer verschillende muziekstijlen maakt het alleen maar leuker mijns inziens
(ps: Tom_tom, dit is niet de hele uitzending, maar 30 seconden)
Je zag zijn leeftijd voorbij komen...29quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Uhm, hij ziet eruit als een lelijkere versie van George Clooney. Hoe oud is hij? Ik zou hem toch wel minimaal eind 30 schattenHij beweegt een beetje raar maar zingt wel goed.
Jaaaaaaaaaah! Echt geweldig! Ik heb er zin in!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hadden ze nou gezegd dat ze met een groot koor gingen zingen? Want dat is op zich best gaaf 4 maart.
De drie nummers die ze zelf hebben gekozen gaan ze zingen met een koor op de achtergrond.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een koor? Huh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |