heeft die gewoonte weer opgepaktquote:Op zondag 26 februari 2006 15:43 schreef vlad het volgende:
alex zal eens niet door een slotje posten![]()
T kan altijd ergerquote:Op zondag 26 februari 2006 15:43 schreef vlad het volgende:
alex zal eens niet door een slotje posten![]()
Heb ik niet vaak gegeten daarquote:Op zondag 26 februari 2006 15:45 schreef Klonk het volgende:
ik zou hiervoor gaan:
Punta filete muņon "El Sombrero"
Platos Especialidades
Stukjes biefstuk van de haas, aangebraden en afgeblust met tequila, in een pikante tomatensaus met champignons, ui, paprika, chilipepers en knoflook.
Waarom heb je in Godensnaam 25 posts per paginaquote:
Je mag de groetjes doen als je dat blieftquote:Op zondag 26 februari 2006 15:46 schreef Hugster het volgende:
hoi.
klinkt erg lekker in ieder gevalquote:Op zondag 26 februari 2006 15:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Heb ik niet vaak gegeten daarMisschien wel een goeie ... normaal gaan wij voor de Fajita's
omdat ik een hekel heb aan wachten, en ik veel in topics met veel foto's komquote:Op zondag 26 februari 2006 15:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom heb je in Godensnaam 25 posts per pagina
Je hebt internet per postduif?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat ik een hekel heb aan wachten, en ik veel in topics met veel foto's kom
Een stel Israeli's heeft een tijdje terug dat een postduif met een memory-stick aan z'n pootje een hogere transfer-rate had dan WiFi over een grote afstandquote:
Nee, dan een ADSL verbinding ( maar nou is dat sowieso zo traag als dikke stront daar, maximaal 1mbit heb je daar en 128kbit upload :S )quote:Op zondag 26 februari 2006 15:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een stel Israeli's heeft een tijdje terug dat een postduif met een memory-stick aan z'n pootje een hogere transfer-rate had dan WiFi over een grote afstand
Wel een hoge ping met Pigeon-DSLquote:Op zondag 26 februari 2006 15:54 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee, dan een ADSL verbinding ( maar nou is dat sowieso zo traag als dikke stront daar, maximaal 1mbit heb je daar en 128kbit upload :S )
12 Mbit hierquote:Op zondag 26 februari 2006 15:54 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee, dan een ADSL verbinding ( maar nou is dat sowieso zo traag als dikke stront daar, maximaal 1mbit heb je daar en 128kbit upload :S )
quote:Download = 1303.8 KByte/sec (=10430 kbps)
quote:
als ik in de buurt had gewoond was ik in de auto gesprongenquote:
Hoe ver uit de buurt zit je dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik in de buurt had gewoond was ik in de auto gesprongen![]()
Hmm,mja ik weet niet wat we hier hebben, behalve dat m'n huisgenoten klagen dat het boven traag is, en ik hier de digitale straatstenen uit het net trekquote:Op zondag 26 februari 2006 16:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Daar krijg ik nooit hoger dan 700 KByte/sec
en ik betaal toch echt Ī70,- / maand voor Casema "Powerrrrr"
Zwaartekracht, hčquote:Op zondag 26 februari 2006 16:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hmm,mja ik weet niet wat we hier hebben, behalve dat m'n huisgenoten klagen dat het boven traag is, en ik hier de digitale straatstenen uit het net trek
als ik uit m'n slaapkamer raam kijk zie ik Duitsland liggenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoe ver uit de buurt zit je dan?
Mja of dat ik rechtstreeks aan het modem zit (ding ligt tenslotte in mijn kamer) en zij met z'n achten via een switch aan één andere port hangen.quote:
Dat red je makkelijk, man! We eten om 19:00 uurquote:Op zondag 26 februari 2006 16:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik uit m'n slaapkamer raam kijk zie ik Duitsland liggen![]()
dan pasquote:Op zondag 26 februari 2006 16:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat red je makkelijk, man! We eten om 19:00 uur
Internet on a need to know basisquote:Op zondag 26 februari 2006 16:07 schreef Sjoewe het volgende:
Maar voordat ik ze dat vertel en ze inzien dat ik verstand heb van computers en ik weer iedereens PC in het hele huis mag gaan oplappen, wacht ik nog even
Sorry, ik kom ook nietquote:Op zondag 26 februari 2006 16:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat red je makkelijk, man! We eten om 19:00 uur
Jaquote:
Ja. Maar dat is zo ondankbaarquote:Op zondag 26 februari 2006 16:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Internet on a need to know basis
Ik hou' 'm van je tegoed voor als je in de buurt bentquote:Op zondag 26 februari 2006 16:10 schreef Klonk het volgende:
whehehe, maar je hebt me op een idee gebracht, ga dadelijk maar eens de grens over, naar een oerduits restaurant waar je schnitzels en cordon blue's ter grote van een flinke deurmat krijgt
Voor 1/4 van de prijs wat je hier in het westen betaald...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:10 schreef Klonk het volgende:
whehehe, maar je hebt me op een idee gebracht, ga dadelijk maar eens de grens over, naar een oerduits restaurant waar je schnitzels en cordon blue's ter grote van een flinke deurmat krijgt
Dat klinkt wel heel erg aan-de-verkeerde-kant-van-de-muur-in-de-Koude-Oorlogquote:Op zondag 26 februari 2006 16:11 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Voor 1/4 van de prijs wat je hier in het westen betaald...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |