ik stuur Dylan naar benedenquote:Op zondag 26 februari 2006 11:24 schreef sjak het volgende:
Heb je wel mensen genoeg om de spullen straks naar boven te tillen Daan?
Kheb um gevonden!!!! *doos weer open sleurt*quote:Op zondag 26 februari 2006 10:53 schreef Ireth het volgende:
Tis net pakjesavond!!!!
(Daan, ik heb net nog een box/ledikant/buggyhangspeeldinges er bij ingepakt, links een piepster, rechts een rammelballetje en in het midden hoort een beertje die er af kan. Die zit met klittenband vast. En net dat beertje kan ik dus nergens vinden. Als ik um nog tegenkom komt ie er gewoon nog achteraan met de post!)
whahahaquote:Op zondag 26 februari 2006 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kheb um gevonden!!!! *doos weer open sleurt*
En ik sta als laatste in de planning, kheb hier al 3 dozen staan en Tearsong komt zo ook nog droppen!quote:Op zondag 26 februari 2006 11:43 schreef Sugar het volgende:
ElisaB is hier net weg. Ze wilde geen koffie, ze wilde geen redbull
, ze wilde dóór, zei ze.
En ze beweerde zeer geloofwaardig dat ze een leuke dag heeft!
Dus alles goed, auto halfvol!
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:43 schreef Sugar het volgende:
ElisaB is hier net weg. Ze wilde geen koffie, ze wilde geen redbull
, ze wilde dóór, zei ze.
En ze beweerde zeer geloofwaardig dat ze een leuke dag heeft!
Dus alles goed, auto halfvol!
![]()
hahaha ja.. alle spullen die niet ingepakt worden voor in de kist staan al bij mn moeder!quote:Op zondag 26 februari 2006 12:06 schreef lady-wrb het volgende:
kan je je huis nog in daan?
Staken de vuilnismannen bij jullie deze week?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Om half een was ElisaB hier, wat een vrolijk mens![]()
na een bezoekje aan kamer nummer een en een pakje caprisonne voor onderweg is zij weer op pad gegaan auto gevuld met een babygym, 2 tassen en een vuilniszak![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
Staken de vuilnismannen bij jullie deze week?![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef Leah het volgende:
En ze is weer weg. Niet eens een sanitaire stop nodig, ElisaB is op dreef ;D.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |