Wat praat ze ook irritantquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:48 schreef Cee het volgende:
Ellen valt weg. Mooi.
ik vind Floortje der haar echt truttig zitten!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso zit iedereens haar goed, behalve Angelique, vind ik.
Angelique der haar zit juist goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso zit iedereens haar goed, behalve Angelique, vind ik.
6565.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Naar welk nummer moet je ookalweer sms'en?
5656quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mwa, het is in de juiste stijl vind ik. Past bij het thema. En veel beter dan vorige week, toen zat het zo saai.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind Floortje der haar echt truttig zitten!
Angelique naar 5656quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan gaat het fout!quote:
Hij gaat voor Ellen stemmen, daarom juist.quote:
nou is toch prima ? zolang hij maar niet naar Rafadoos sms doet sturen .quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij gaat voor Ellen stemmen, daarom juist.![]()
Dit is preventieve gehoorbescherming voor volgende week.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
nou is toch prima ? zolang hij maar niet naar Rafadoos sms doet sturen .
Als je Raffa en Floortje omdraait klopt het.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:53 schreef Svensational het volgende:
Ellen en Raffa waren overduidelijk de besten..
Angelique of Floortje mag eruit.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:53 schreef dronkeykong het volgende:
Kan alsjeblieft floortje eruit....elke week is tot nu toe hetzelfde geweest. Als er straks een album oid uitkomt zal het ook alleen maar dezelfde meuk zijn.
Ellen was dit keer de best gevolgd door raff....
hebben jullie een valentijnskaart gehad??? neequote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ellen bedankt me voor haar stem. Nou, ik bedank Ellen voor haar stem!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is wel erg goed. Door deze show vind ik bigband eigenlijk wel heel erg leuk.quote:
Big Band is altijd leuk geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij is wel erg goed. Door deze show vind ik bigband eigenlijk wel heel erg leuk.
Ik kreeg hetzelfde smsjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ellen bedankt me voor haar stem. Nou, ik bedank Ellen voor haar stem!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
In ieder 1000x geval beter dan Floortjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:56 schreef Lynx666 het volgende:
Vraag me af hoe het klinkt als die gast "Because of you" moet zingen
good onequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maud's Are You Gonna Go My Way en Makin' Whoopie!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Vorig jaar had de bigband ronde toch wel wat meer jazz en swing.
quote:
Post een foto van je vriendin danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
FLOORTJE, dit is lelijK!
Maud was inderdaad de beste daarin vorig jaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maud's Are You Gonna Go My Way en Makin' Whoopie!.
De rest was erg matig toen..
De filmpjes staan al online.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:57 schreef Lippie85 het volgende:
Waarom kan ik het nu niet zien![]()
Nou ja kijk het wel terug op internet morgen en geef dan mijn mening wel....
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:57 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Post een foto van je vriendin dan
Ik vond Marlies, met Big Spender ook niet slecht.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maud was inderdaad de beste daarin vorig jaar
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:57 schreef Cee het volgende:
Dat gejank van Floortje door d'r zinnen heen. Nu hoor je hoe zwak ze klinkt t.o.v. de rest.
geweldig iddquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond Marlies, met Big Spender ook niet slecht.
Wat gaat dat snel tegenwoordig...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
De filmpjes staan al online.
Ik vond Marlies toen ook wel goed, helaas ging ze er die uitzending wel uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maud was inderdaad de beste daarin vorig jaar
quote:
Ellen naar 5656 moet lukken toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oef... ik zou bijna gaan stemmen...
Ze weet er gewoon ook niks vanaf.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
Domme trut, je kan het verschil echt wel horen tussen deze Frank en de oudeFrank
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:59 schreef Lynx666 het volgende:
De filmpjes die er toe doen heb ik zelf al![]()
Kan je vader niet nog op de ontbrekende dame stemmen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:01 schreef Fir3fly het volgende:
Zo, ik heb gestemd op Floortje, mn moeder op Angelique en mn broertje op Raffaela.![]()
Hij heeft een ander.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga je die smoes ook gebruiken als we straks getrouwd zijn
Die is er nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kan je vader niet nog op de ontbrekende dame stemmen?.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja he...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft een ander.
Heb je CDP al gemaild danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik moet echt overwerken
Verstandige vader heb jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gestemd op Ellen, mijn vriend op Ellen, mijn vader op FloortjeEn me moeder ook op Ellen....
![]()
de kaarten zijn toch al verstuurd.....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je CDP al gemaild dan? Want nu moet iemand anders die kaarten krijgen...
Bedoel je als ik met mijn blondine met cupD secretaresse aan het shaggen ben? Echt welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
quote:
Ja, maar CDP had een reservelijst...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de kaarten zijn toch al verstuurd.....
maar alleen maar omdat hij haar er leuk uit vind zien, en omdat ze op maud lijktquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:03 schreef Svensational het volgende:
Als je ze maar niet gaat verkopen, Diz!
Dat is wat ik al weken verkondig....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:57 schreef Cee het volgende:
Dat gejank van Floortje door d'r zinnen heen. Nu hoor je hoe zwak ze klinkt t.o.v. de rest.
Goede keuzes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:04 schreef Lynx666 het volgende:
Beast of Burden voor ellen
Flashdance voor Floortje![]()
Ja das waar ook!quote:
Stemmen dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:05 schreef Cee het volgende:
Ik wil nu heeeeeeeeel graag dat Ellen door gaat. Echt 'n super nummer voor haar.
Is ze dan alweer zwangerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Raffaela is volgende week flink genaaid.
Je maakt je steeds minder geloofwaardigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje doet me denken aan dat mannetje van Cabaret, vooral die foto op die schermen als ze begint met haar optredens.
De enige keer dat ik dat dit seizoen deed, was dat voor Aäron en toen lag hij er die zelfde avond uit.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:07 schreef BVO het volgende:
Dont Cha en een houten hart, twee van de slechtste nummers van de laatste 20 jaar.
Dan laat maar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:07 schreef Cee het volgende:
De enige keer dat ik dat dit seizoen deed, was dat voor Aäron en toen lag hij er die zelfde avond uit.![]()
kruisjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Die rechter is toch net floortje, zoals ze was opgemaakt in de filmpjes.
Het plaatje doet het niet. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Die rechter is toch net floortje, zoals ze was opgemaakt in de filmpjes.
wat moet je nou met een blonde cupD secretaresse als je thuis een blond cupD casemanager heb zittenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
Bedoel je als ik met mijn blondine met cupD secretaresse aan het shaggen ben? Echt wel
Ja maar als wij gaan trouwens, dan ben jij niet blond meer, maar brunette, omdat ik daar meer op val. Daarnaast zul je hoogzwanger zijn van ons tweede kindje, Casablanca. Een jongen dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat moet je nou met een blonde cupD secretaresse als je thuis een blond cupD casemanager heb zitten
Zegt veel over het publiek dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:11 schreef Cee het volgende:
'Don't cha' daar kan je ook geen regel fatsoenlijk in zingen, het is zo beperkt. Een zinnetje, achtergrond koortje herhaalt 't, zinnetje, achtergrond koortje, zinnetje, achtergrond koortje - geen fatsoenlijke uithalen of variatie in toon. Dramatisch zeg.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef dolfg het volgende:
Flashdance past wel precies in het Anita Meijer Repertoire van Floortje.
Ik ben klaar met haar, het is week in week uit exact hetzelfde wat ze brengt.
Ondersteund door grote vragende ogen gevolgd door een te brede glimlach.
De trucendoos is leeg, tijd voor een nieuwe doos.
ik bén brunette sufkut [dat blonde zou ik voor jou doen, maar dat hoeft dus niet]quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:11 schreef Dizer het volgende:
Ja maar als wij gaan trouwens, dan ben jij niet blond meer, maar brunette, omdat ik daar meer op val. Daarnaast zul je hoogzwanger zijn van ons tweede kindje, Casablanca. Een jongen dus
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Op die rechter lijkt florotje in de filmpjes, de linker is Henkjan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Op die rechter lijkt florotje in de filmpjes, de linker is Henkjan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef dolfg het volgende:
De trucendoos is leeg, tijd voor een nieuwe doos.
Zullen we haar dan bij haar tweede naam noemen? Parijs? Of was dat Berlijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bén brunette sufkut [dat blonde zou ik voor jou doen, maar dat hoeft dus niet]
en ik vind 'n dubbele naam toch ook wel stoer, New York blijkt wat dat betreft 'n optie
btw zullen we onze dochter nooit meer Floortje noemen... associeer ik nu toch met dozengedrag
nee, de tweede naam was Belle, vernoemd naar godfather LeBeauquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:15 schreef Dizer het volgende:
Zullen we haar dan bij haar tweede naam noemen? Parijs? Of was dat Berlijn?
Harm werkte op 'n gegeven moment altijd zo ontnuchterend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef WithMe het volgende:
Wat een geweldige avond. Wie mist Harm?
Ik ken geen harmquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef WithMe het volgende:
Floortje en Angeliquequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:17 schreef -Hans- het volgende:
NET TERUG van Capitals.
Wie viel er door de mand?
Leek me ook best een leuk thema voor Harmquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef WithMe het volgende:
Oh jahquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, de tweede naam was Belle, vernoemd naar godfather LeBeau
Euh....mmm, euh...eeehh...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef WithMe het volgende:
Floortje was heel matig hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:17 schreef -Hans- het volgende:
NET TERUG van Capitals.
Floortje en Ellen waren dus erg goed vanavond?????? Wie viel er door de mand?
jep. maar raf was slechterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als je die stukjes ziet in de reclame valt het helemaal op hoe enorm Floortje aan het schreeuwen was.
Angelique.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:17 schreef -Hans- het volgende:
NET TERUG van Capitals.
Floortje en Ellen waren dus erg goed vanavond?????? Wie viel er door de mand?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:18 schreef Cee het volgende:
Oh hé wacht, en daar ben ik!!! MERLE!
Voor iemand van 35 ziet ze er nog verbasingwekkend goed uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:20 schreef Lippie85 het volgende:
Pff ik kijk nu dat filmpje terug van Angelique... 'ik zou nooit poseren voor een mannenblad'
Pf wie zou dat ook willen zien?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:20 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je moet haar niet zo serieus nemen.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
Wat zingen ze verder voor nummers, heb dat gemist...
Weet ik ook wel hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
moet wel toegeven dat ik soms wel erg zit te stangen ssssst...
Floortje...same shit like every weekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:17 schreef -Hans- het volgende:
NET TERUG van Capitals.
FloortjeRaffaela en Ellen waren dus erg goed vanavond?????? Wie viel er door de mand?
Ik moest dat ff checke, is ze echt van '71, omg...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor iemand van 35 ziet ze er nog verbasingwekkend goed uit.
Jij bent leuk!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:22 schreef Jesssica het volgende:
Ik breek even in![]()
Ik vond Ellen, Angelique en Raf superrrrrrrrrs
Floortje vond ik, maar ik vind haar uberhaupt niet leuk
Jij mag altijd inbrekenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:22 schreef Jesssica het volgende:
Ik breek even in![]()
Jaloers? Floortje is wel leuk!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:22 schreef Jesssica het volgende:
Ik breek even in![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:23 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Jaloers? Floortje is wel leuk!!
wat zeg je nuquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:23 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Vooral met die breede glimlach en dan die bruine hoektanden/kiezenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:23 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een debielen zijn er toch in nederland
Als jij dat denktquote:
Je bent erquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:22 schreef Jesssica het volgende:
Ik breek even in![]()
en het derde oog (op der voorhoofdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Vooral met die breede glimlach en dan die bruine hoektanden/kiezen![]()
![]()
Damn, dan hoop ik niet dat ze weg moet!!!quote:
Yeah, dat vind ik dan weer minder erg om te lezen.quote:
Mwa, een beetjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef Jesssica het volgende:
[..]
weet ikhihihi, ben jij ook anti-floortje dan?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben ook jaloers op Floortje. Ik zal nooit carriere maken als brandalarm, zij wel.
Met haar theezakjesquote:
hij is zo leuk....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef Dizer het volgende:
Die zoontje van Angelique op de achtergrond![]()
Hij is best grappig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef Dizer het volgende:
Lekker he, breezersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:22 schreef Jesssica het volgende:
Ik breek even in![]()
als ik 'n naam heb, kan ik checken of ie bekend is bij Jeugdzorg...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef Dizer het volgende:
Pas op man, je haalt de 666 in m naar bovenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:26 schreef Jesssica het volgende:
[..]
aha... aan je icoon te zien ben je Raf fan, goeie keus!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ik 'n naam heb, kan ik checken of ie bekend is bij Jeugdzorg...![]()
Ach het is toch carnaval, dus dat neem ik niet serieus.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:27 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Pas op man, je haalt de 666 in m naar boven![]()
quote:
Die jurk die ze droeg hangt flodderig aan de bovenkant, er is geen boezemsupport en zit te strak om de onderkantquote:
Dat merkt ie 4 maart welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:27 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Pas op man, je haalt de 666 in m naar boven![]()
wel een dun potlood want veel om er voor de klem te zorgen is er nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op toen ze op de bank zat.
Ze kan vast en zeker een potlood onder borsten klemmen![]()
Ik ben minderjarig, dus wordt ik goed beschermd door allerlei wetten en regels, jij vieze ouwe man.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die jurk die ze droeg hangt flodderig aan de bovenkant, er is geen boezemsupport en zit te strak om de onderkant
ik neem m'n vak heel serieus hoor.... die koter van Rafaëla heb ik zelfs al aangemeld, bij voorbaatquote:
vreselijke winkel......quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef Cee het volgende:
KRUIDVAT, Martijn.
En dan tekent ze daar zo haar wurgcontractje mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
wel een dun potlood want veel om er voor de klem te zorgen is er niet
Wat insinueer je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben minderjarig, dus wordt ik goed beschermd door allerlei wetten en regels, jij vieze ouwe man..
Kun je nagaan hoe het al hangtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
wel een dun potlood want veel om er voor de klem te zorgen is er niet
Als de show uitloopt mag je niet gefilmd worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben minderjarig, dus wordt ik goed beschermd door allerlei wetten en regels, jij vieze ouwe man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |