quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga je die smoes ook gebruiken als we straks getrouwd zijn
ja he...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft een ander.
Heb je CDP al gemaild danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik moet echt overwerken
Verstandige vader heb jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gestemd op Ellen, mijn vriend op Ellen, mijn vader op FloortjeEn me moeder ook op Ellen....
![]()
de kaarten zijn toch al verstuurd.....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je CDP al gemaild dan? Want nu moet iemand anders die kaarten krijgen...
Bedoel je als ik met mijn blondine met cupD secretaresse aan het shaggen ben? Echt welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga je die smoes ook gebruiken als we straks getrouwd zijn
quote:
Ja, maar CDP had een reservelijst...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de kaarten zijn toch al verstuurd.....
maar alleen maar omdat hij haar er leuk uit vind zien, en omdat ze op maud lijktquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:03 schreef Svensational het volgende:
Als je ze maar niet gaat verkopen, Diz!
Dat is wat ik al weken verkondig....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:57 schreef Cee het volgende:
Dat gejank van Floortje door d'r zinnen heen. Nu hoor je hoe zwak ze klinkt t.o.v. de rest.
Goede keuzes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:04 schreef Lynx666 het volgende:
Beast of Burden voor ellen
Flashdance voor Floortje![]()
Ja das waar ook!quote:
Stemmen dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:05 schreef Cee het volgende:
Ik wil nu heeeeeeeeel graag dat Ellen door gaat. Echt 'n super nummer voor haar.
Is ze dan alweer zwangerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Raffaela is volgende week flink genaaid.
Je maakt je steeds minder geloofwaardigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje doet me denken aan dat mannetje van Cabaret, vooral die foto op die schermen als ze begint met haar optredens.
De enige keer dat ik dat dit seizoen deed, was dat voor Aäron en toen lag hij er die zelfde avond uit.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:07 schreef BVO het volgende:
Dont Cha en een houten hart, twee van de slechtste nummers van de laatste 20 jaar.
Dan laat maar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:07 schreef Cee het volgende:
De enige keer dat ik dat dit seizoen deed, was dat voor Aäron en toen lag hij er die zelfde avond uit.![]()
kruisjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Die rechter is toch net floortje, zoals ze was opgemaakt in de filmpjes.
Het plaatje doet het niet. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Die rechter is toch net floortje, zoals ze was opgemaakt in de filmpjes.
wat moet je nou met een blonde cupD secretaresse als je thuis een blond cupD casemanager heb zittenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
Bedoel je als ik met mijn blondine met cupD secretaresse aan het shaggen ben? Echt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |