Wat praat ze ook irritantquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:48 schreef Cee het volgende:
Ellen valt weg. Mooi.
ik vind Floortje der haar echt truttig zitten!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso zit iedereens haar goed, behalve Angelique, vind ik.
Angelique der haar zit juist goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso zit iedereens haar goed, behalve Angelique, vind ik.
6565.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Naar welk nummer moet je ookalweer sms'en?
5656quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mwa, het is in de juiste stijl vind ik. Past bij het thema. En veel beter dan vorige week, toen zat het zo saai.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind Floortje der haar echt truttig zitten!
Angelique naar 5656quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan gaat het fout!quote:
Hij gaat voor Ellen stemmen, daarom juist.quote:
nou is toch prima ? zolang hij maar niet naar Rafadoos sms doet sturen .quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij gaat voor Ellen stemmen, daarom juist.![]()
Dit is preventieve gehoorbescherming voor volgende week.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
nou is toch prima ? zolang hij maar niet naar Rafadoos sms doet sturen .
Als je Raffa en Floortje omdraait klopt het.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:53 schreef Svensational het volgende:
Ellen en Raffa waren overduidelijk de besten..
Angelique of Floortje mag eruit.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:53 schreef dronkeykong het volgende:
Kan alsjeblieft floortje eruit....elke week is tot nu toe hetzelfde geweest. Als er straks een album oid uitkomt zal het ook alleen maar dezelfde meuk zijn.
Ellen was dit keer de best gevolgd door raff....
hebben jullie een valentijnskaart gehad??? neequote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ellen bedankt me voor haar stem. Nou, ik bedank Ellen voor haar stem!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is wel erg goed. Door deze show vind ik bigband eigenlijk wel heel erg leuk.quote:
Big Band is altijd leuk geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij is wel erg goed. Door deze show vind ik bigband eigenlijk wel heel erg leuk.
Ik kreeg hetzelfde smsjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ellen bedankt me voor haar stem. Nou, ik bedank Ellen voor haar stem!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
In ieder 1000x geval beter dan Floortjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:56 schreef Lynx666 het volgende:
Vraag me af hoe het klinkt als die gast "Because of you" moet zingen
good onequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maud's Are You Gonna Go My Way en Makin' Whoopie!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Vorig jaar had de bigband ronde toch wel wat meer jazz en swing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |