Nog niet, maar ze hebben wel een passende sloganquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef Genverbrander het volgende:
Heeft iemand trouwens al uitgezocht wat dat voor bedrijfje is die nu de website maakt van www.robbertvandenbroeke.com. Top Two Boxes in Kaatsheuvel, familiebedrijfje?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:51 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
Vlak voor weer een medogenloze koe-ontvoering
Het is volgens mij gewoon bullcrap, heel dat GROTE nieuws.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Stenny heeft dat gezegd. Het is GROOTS nieuws maar ze mocht niet zeggen wat, zei ze.
Voor wat ik ervan weet is het GROTE nieuws niet eens zo GROOT (voor mij dan).quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:06 schreef Mr_Integrity het volgende:
[..]
Het is volgens mij gewoon bullcrap, heel dat GROTE nieuws.....
Anders was het allang bekend....
Groot of niet, waarom wil die persoon er dan perse nog weken mee wachten? Gaat het volgens jou inderdaad ook over die Mudman?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Voor wat ik ervan weet is het GROTE nieuws niet eens zo GROOT (voor mij dan).
Het is meer een "bevestiging van", en voor het naar buiten komt kan nog wel een weekje of wat duren hoor.
Dus stop maar met nagelbijten,
De persoon wil er dus graag zelf mee naar buiten komen en laten we die wens maar respecteren.
Maar wij vertellen toch niks verder?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Het is meer een "bevestiging van", en voor het naar buiten komt kan nog wel een weekje of wat duren hoor.
De persoon wil er dus graag zelf mee naar buiten komen en laten we die wens maar respecteren.
Oh mijn God....sorry maar dit is gewoon te grappig, ik kan er niks aan doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:22 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind de truc ook veel te complex en geavanceerd voor Robbert.Ik denk dat hij eerder aan hele dunne touwtjes hing die door zijn vader via een gat in het plafond werden opgehesen.
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Mijn absoluut favoriete standje, lekker tegen die billen rammen!
Waarom, jij hebt er toch een avatar vanquote:
een weekje of wat??? waar slaat dat op?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nu wil ik het wetenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:13 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
een weekje of wat??? waar slaat dat op?Er is toch allemaal niks geheims aan?
Ik snap dit niet hoor.![]()
![]()
![]()
Mij wordt ook niet het fijne ervan verteld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:13 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
een weekje of wat??? waar slaat dat op?Er is toch allemaal niks geheims aan?
Ik snap dit niet hoor.![]()
![]()
![]()
Wie zijn 'ze' en waar heb je je informatie vandaan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mij wordt ook niet het fijne ervan verteld.
Logisch toch, ze bereiken nu precies wat ze willen bereiken; een mediahype.
Er is mij alleen verteld dat het vooral een bevestiging zal zijn van vele beweringen.
En dat het deze week waarschijnlijk ook nog niet komt is ook heel logisch; tis carnaval!
Oke, gisteren dan wel de laatste dag maar vandaag is het nog Haring eten, de rest van de week heb je nog allerlei kasteleinsbals e.d., dus kranten e.d. staan daar nog vol van en een berichtje van Robbert valt daarbij dan in het niet.
En dat willen ze, denk ik, niet hebben.
He jammer, daar gaat m'n ienie-mienie-theorietjequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:17 schreef seriewoordenaar het volgende:
Wat een mysteries allemaal.
Ik kan alvast melden dat we via grenswetenschap.nl NIET de gewenste mudman-foto van Robbert hebben ontvangen. Wel veel die erop lijken, maar geen enkel die identiek dezelfde is.
my bet:quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:53 schreef Prst_ het volgende:
Haha, place your bets
Ik gok op een verklaring van Irene Moors.
Dat is een feit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
my bet:
Skepsis heeft Robbert gevraagd mee te werken aan een onderzoek en dat heeft hij geweigerd. Nou, wat een nieuws.![]()
Dat is al gebeurd dus? Dan verbaast het me dat Skepsis daar geen melding over heeft gedaan?quote:
Nou ja, volgens jouw gok zitten we dus precies op dat bericht te wachten.quote:Dat is al gebeurd dus? Dan verbaast het me dat Skepsis daar geen melding over heeft gedaan?
Stenny heeft het hier toch over een ontdekking dus het zal heus wel opvallend nieuws zijn. Toch? Misschien dat Stenny zelf snel wat meer kan vertellen...quote:Op zondag 26 februari 2006 13:34 schreef Stenny het volgende:
De publicatie komt snel genoeg hoop ik. Ik viel in ieder geval bijna van mijn stoel toen ik de betreffende ontdekking onder ogen kreeg. Ja, misschien had ik geen a moeten zeggen (dat ik iets weet), maar mijn hart ligt op mijn tong, maar ondanks dat houd ik me aan beloftes. Er weten kennelijk al heel wat mensen van, het is nu gewoon afwachten.
Ik had al mijn vermoedens dat er gedacht werd dat gw.nl meer nieuws had. Hoogstwaarschijnlijk omdat ik genverbrander mailde met een vraag en hij op basis van mijn antwoord er meer achter ging zoeken. Ik mailde hem om te vragen of hij wist wat de bron was van de mudman foto. Ed Vos zette die op zijn website, maar de verklaringen van Ed Vos spreken elkaar tegen. Tegen mij zegt hij de foto direcht van Robbert te hebben gekregen en op een Yahoo-groep vertelt hij het NIET van Robbert te hebben gekregen (maar wel zijn toestemming te hebben). Toen genverbrander mij later mailde, of ik al antwoord had op mijn vraag zei ik ja. Maar dat slaat dus op het vraagstuk rondom Ed Vos.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:57 schreef Freethinker het volgende:
[..]
He jammer, daar gaat m'n ienie-mienie-theorietje. Die connectie valt dan weer af, ik vraag me af wie dan de geheimzinnige bron is.
![]()
Ik heb niet gelezen wie eerst over dat geheim begon, dus het kan Stenny zijn. Ik hoor het allemaal wel als het zover is. Geduld is een schone deugd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Stenny heeft het hier toch over een ontdekking dus het zal heus wel opvallend nieuws zijn. Toch? Misschien dat Stenny zelf snel wat meer kan vertellen...![]()
Nouja, het feit dat er geen onderzoek is gebeurd is toch een duidelijk signaal dat Robbert niet wil meewerken? Daarom zie ik dat als feit. Skepsis heeft (bij mijn weten) geen weigering ontvangen. DossierX probeert ook al meer dan een jaar contact te krijgen en ook daar geen medewerking en zelfs een afwijzing. Dus het feit dat er geen onderzoek gebeurt door onafhankelijke stichtingen illustreert tegenwerking aan onderzoek, toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dat is al gebeurd dus? Dan verbaast het me dat Skepsis daar geen melding over heeft gedaan?
Nou, ik ben benieuwd. Maar als dit het is kan ik dat nou niet echt 'groot nieuws' noemen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Nou ja, volgens jouw gok zitten we dus precies op dat bericht te wachten.
Aha, als ik het goed begrijp is het vermoeden dat het nieuws om de mudman zou gaan niet juist. Typisch gevalletje miscommunicatiequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:09 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Ik had al mijn vermoedens dat er gedacht werd dat gw.nl meer nieuws had. Hoogstwaarschijnlijk omdat ik genverbrander mailde met een vraag en hij op basis van mijn antwoord er meer achter ging zoeken. Ik mailde hem om te vragen of hij wist wat de bron was van de mudman foto. Ed Vos zette die op zijn website, maar de verklaringen van Ed Vos spreken elkaar tegen. Tegen mij zegt hij de foto direcht van Robbert te hebben gekregen en op een Yahoo-groep vertelt hij het NIET van Robbert te hebben gekregen (maar wel zijn toestemming te hebben). Toen genverbrander mij later mailde, of ik al antwoord had op mijn vraag zei ik ja. Maar dat slaat dus op het vraagstuk rondom Ed Vos.
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Ik heb niet gelezen wie eerst over dat geheim begon, dus het kan Stenny zijn. Ik hoor het allemaal wel als het zover is. Geduld is een schone deugd.![]()
De enige reden die ik kan bedenken is een onderzoek dat nog niet helemaal is afgelopen. Maar dat is projectie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:24 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.Snap alleen niet wie of wat dan perse dat nieuws nog niet naar buiten wil brengen.
Dat denk ik ook (lees het goed he, DENK ik, weet het ook niet zekerquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken is een onderzoek dat nog niet helemaal is afgelopen. Maar dat is projectie.
Zal inderdaad wel zoiets zijn dan maar wie zijn 'ze'quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat denk ik ook (lees het goed he, DENK ik, weet het ook niet zeker)
Skepsis niet iig. Dat doet ie nooit. Wat ik ook wel kan begrijpen overigens.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel zoiets zijn dan maar wie zijn 'ze'dan?
quote:
Dat zijn gewoon mensen die indirect iets met de hele zaak te maken hebben maar zelf beslist niet in de publiciteit willen en dat respecteer ik (een journalist geeft ook niet altijd de namen van zijn bronnen toch?)quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel zoiets zijn dan maar wie zijn 'ze'dan?
Vanuit zijn standpunt is het ook wel logisch maar als je niets te verbergen hebt heb je niets te vrezen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Skepsis niet iig. Dat doet ie nooit. Wat ik ook wel kan begrijpen overigens.
dat hoeft niet perse, er is eerder gesproken over de mogelijkheid dat paranormale fenomenen niet 'op afroep' werken. En dan zou het nog maar de vraag zijn of je met een onderzoek de gewenste resultaten kunt behalen, laat staan daar een conclusie uit trekken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Vanuit zijn standpunt is het ook wel logisch maar als je niets te verbergen hebt heb je niets te vrezen.
Ik vind het wel logisch en netjes dat je dat respecteert, maar van mij mag je ze wel even een beetje aansporen dan. Wat goed is komt snelquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon mensen die indirect iets met de hele zaak te maken hebben maar zelf beslist niet in de publiciteit willen en dat respecteer ik (een journalist geeft ook niet altijd de namen van zijn bronnen toch?)
Ik denk dat de mensen die onderzoek plegen de fok-topics wel in de gaten houden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Ik vind het wel logisch en netjes dat je dat respecteert, maar van mij mag je ze wel even een beetje aansporen dan. Wat goed is komt snel![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die onderzoek plegen de fok-topics wel in de gaten houden.
Oh okquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die onderzoek plegen de fok-topics wel in de gaten houden.
Een medium is toch iemand die bij uitstek paranormale fenomenen op afroep laat werken? Of heeft Robbert een niet-goed-geld-terug garantie?quote:dat hoeft niet perse, er is eerder gesproken over de mogelijkheid dat paranormale fenomenen niet 'op afroep' werken. En dan zou het nog maar de vraag zijn of je met een onderzoek de gewenste resultaten kunt behalen, laat staan daar een conclusie uit trekken.
Bovendien was het de bedoeling, volgens Robbert, dat we de geestenwereld leerden kennen? Waarom verstoppen die geesten zich dan altijd tijdens onderzoeken?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Een medium is toch iemand die bij uitstek paranormale fenomenen op afroep laat werken? Of heeft Robbert een niet-goed-geld-terug garantie?
Op TV kon hij ook van alles op afroep, in bijzijn van een cameraploeg.
persoonlijk heb ik daar mijn twijfels bij, ik weet niet of dat wel zo is. Maar daar is al uitgebreid over gediscussieerd, en om dat nou nog eens te gaan doen lijkt me een beetje dubbelop.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Een medium is toch iemand die bij uitstek paranormale fenomenen op afroep laat werken? Of heeft Robbert een niet-goed-geld-terug garantie?
Op TV kon hij ook van alles op afroep, in bijzijn van een cameraploeg.
Je kunt altijd een conclusie trekken uit een onderzoek. De omstandigheden bij zo'n onderzoek zullen erop gericht zijn om het gebruik van truucjes uit te sluiten. Als Robbert bij herhaling in zo'n onderzoek niets speciaals kan laten zien kun je concluderen dat hij onder die omstandigheden niets speciaals kan laten zien en de mogelijkheid dat hij truucjes gebruikt dus open blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |