abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35602726
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef Genverbrander het volgende:
Heeft iemand trouwens al uitgezocht wat dat voor bedrijfje is die nu de website maakt van www.robbertvandenbroeke.com. Top Two Boxes in Kaatsheuvel, familiebedrijfje?
Nog niet, maar ze hebben wel een passende slogan :

Top Two Boxes:
creating with people!
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:51:08 #202
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35604573

Vlak voor weer een medogenloze koe-ontvoering
zzz
pi_35604867
Ik heb vannacht over (oa) koeien gedroomd (serious), ik vloog er tussen (ontwijken maar) en boven. Ze waren wel groot en krachtig. Wat ze in mijn droom deden, weet ik ook niet. Gewoon wat grazen en waren er.

pi_35605001
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:51 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]

Vlak voor weer een medogenloze koe-ontvoering

"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35605118
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Stenny heeft dat gezegd. Het is GROOTS nieuws maar ze mocht niet zeggen wat, zei ze.
Het is volgens mij gewoon bullcrap, heel dat GROTE nieuws.....
Anders was het allang bekend....
pi_35605186
Joepie, heb het toch maar even opgezocht.
Dit staat er (er staat gewoon wat over de koe ):

Een koe wordt eerder aangezien als een dom dier. In de Indiase godsdienst is de koe het symbool van de 'Moedergodin'. Dromen over gezond en goed doorvoed vee wijst op voorspoed en geluk. Het zien van mager vee daarentegen wijst erop dat je zult moeten zwoegen en hard labeuren om te voorzien in je onderhoud.

Ze waren dik en erg groot en eigenlijk ook mooi gezond
En mijn droom begon met een beeld van een glas met daarin een spin in een ijsklontje.

pi_35605470
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

doggystyle is fun
Mijn absoluut favoriete standje, lekker tegen die billen rammen!
Gaap Goals rulezzz!
pi_35605648
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:06 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Het is volgens mij gewoon bullcrap, heel dat GROTE nieuws.....
Anders was het allang bekend....
Voor wat ik ervan weet is het GROTE nieuws niet eens zo GROOT (voor mij dan).
Het is meer een "bevestiging van", en voor het naar buiten komt kan nog wel een weekje of wat duren hoor.
Dus stop maar met nagelbijten ,
De persoon wil er dus graag zelf mee naar buiten komen en laten we die wens maar respecteren.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:38:06 #209
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_35606219
een bevestiging van wat ? en van wie ? en waarom wachten?

wat weet je ervan dan?
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_35606317
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Het is meer een "bevestiging van", en voor het naar buiten komt kan nog wel een weekje of wat duren hoor.
De persoon wil er dus graag zelf mee naar buiten komen en laten we die wens maar respecteren.
Groot of niet, waarom wil die persoon er dan perse nog weken mee wachten? Gaat het volgens jou inderdaad ook over die Mudman?
pi_35606620
quote:

[..]

Maar wij vertellen toch niks verder?
pi_35607246
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:22 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Inderdaad, ik vind de truc ook veel te complex en geavanceerd voor Robbert. Ik denk dat hij eerder aan hele dunne touwtjes hing die door zijn vader via een gat in het plafond werden opgehesen.
Oh mijn God....sorry maar dit is gewoon te grappig, ik kan er niks aan doen
(schitterend, ook nog dubbel --> marionet)
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35607335
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:51 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

pi_35607358
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Mijn absoluut favoriete standje, lekker tegen die billen rammen!
Begin er eens een topic over
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35607527
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:06 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Begin er eens een topic over
Waarom, jij hebt er toch een avatar van
Is trouwens ook mijn favoriet
pi_35607636
quote:

[..]

een weekje of wat??? waar slaat dat op? Er is toch allemaal niks geheims aan?

Ik snap dit niet hoor.
pi_35607812
Wat een mysteries allemaal.
Ik kan alvast melden dat we via grenswetenschap.nl NIET de gewenste mudman-foto van Robbert hebben ontvangen. Wel veel die erop lijken, maar geen enkel die identiek dezelfde is.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_35608035
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:13 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik snap dit niet hoor.
Nu wil ik het weten ik ben opeens nieuwsgierig, zo gaat het niet langer meeheeeer!
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:44:31 #219
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_35608854
Genverbrander , jij weet het toch ook ?? kun je ons niet in de goede richting sturen??
En stenny, hoelang moeten we nog wachten tot het bekend gemaakt word..

op deze manier word het zo gehyped en dan blijkt het dadelijk niets bijzonders te zijn... (of toch wel??)
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_35609177
Haha, place your bets

Ik gok op een verklaring van Irene Moors.
pi_35609283
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:13 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik snap dit niet hoor.
Mij wordt ook niet het fijne ervan verteld.
Logisch toch, ze bereiken nu precies wat ze willen bereiken; een mediahype.
Er is mij alleen verteld dat het vooral een bevestiging zal zijn van vele beweringen.
En dat het deze week waarschijnlijk ook nog niet komt is ook heel logisch; tis carnaval!
Oke, gisteren dan wel de laatste dag maar vandaag is het nog Haring eten, de rest van de week heb je nog allerlei kasteleinsbals e.d., dus kranten e.d. staan daar nog vol van en een berichtje van Robbert valt daarbij dan in het niet.
En dat willen ze, denk ik, niet hebben.
pi_35609331
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Mij wordt ook niet het fijne ervan verteld.
Logisch toch, ze bereiken nu precies wat ze willen bereiken; een mediahype.
Er is mij alleen verteld dat het vooral een bevestiging zal zijn van vele beweringen.
En dat het deze week waarschijnlijk ook nog niet komt is ook heel logisch; tis carnaval!
Oke, gisteren dan wel de laatste dag maar vandaag is het nog Haring eten, de rest van de week heb je nog allerlei kasteleinsbals e.d., dus kranten e.d. staan daar nog vol van en een berichtje van Robbert valt daarbij dan in het niet.
En dat willen ze, denk ik, niet hebben.
Wie zijn 'ze' en waar heb je je informatie vandaan?
pi_35609336
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:17 schreef seriewoordenaar het volgende:
Wat een mysteries allemaal.
Ik kan alvast melden dat we via grenswetenschap.nl NIET de gewenste mudman-foto van Robbert hebben ontvangen. Wel veel die erop lijken, maar geen enkel die identiek dezelfde is.
He jammer, daar gaat m'n ienie-mienie-theorietje . Die connectie valt dan weer af, ik vraag me af wie dan de geheimzinnige bron is.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:01:23 #224
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35609529
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:53 schreef Prst_ het volgende:
Haha, place your bets

Ik gok op een verklaring van Irene Moors.
my bet:

Skepsis heeft Robbert gevraagd mee te werken aan een onderzoek en dat heeft hij geweigerd. Nou, wat een nieuws.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_35609588
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

my bet:

Skepsis heeft Robbert gevraagd mee te werken aan een onderzoek en dat heeft hij geweigerd. Nou, wat een nieuws.
Dat is een feit.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:04:09 #226
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35609655
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Dat is een feit.
Dat is al gebeurd dus? Dan verbaast het me dat Skepsis daar geen melding over heeft gedaan?
pi_35609722
quote:
Dat is al gebeurd dus? Dan verbaast het me dat Skepsis daar geen melding over heeft gedaan?
Nou ja, volgens jouw gok zitten we dus precies op dat bericht te wachten.
pi_35609764
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:34 schreef Stenny het volgende:
De publicatie komt snel genoeg hoop ik. Ik viel in ieder geval bijna van mijn stoel toen ik de betreffende ontdekking onder ogen kreeg. Ja, misschien had ik geen a moeten zeggen (dat ik iets weet), maar mijn hart ligt op mijn tong, maar ondanks dat houd ik me aan beloftes. Er weten kennelijk al heel wat mensen van, het is nu gewoon afwachten.
Stenny heeft het hier toch over een ontdekking dus het zal heus wel opvallend nieuws zijn. Toch? Misschien dat Stenny zelf snel wat meer kan vertellen...
pi_35609869
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:57 schreef Freethinker het volgende:

[..]

He jammer, daar gaat m'n ienie-mienie-theorietje . Die connectie valt dan weer af, ik vraag me af wie dan de geheimzinnige bron is.
Ik had al mijn vermoedens dat er gedacht werd dat gw.nl meer nieuws had. Hoogstwaarschijnlijk omdat ik genverbrander mailde met een vraag en hij op basis van mijn antwoord er meer achter ging zoeken. Ik mailde hem om te vragen of hij wist wat de bron was van de mudman foto. Ed Vos zette die op zijn website, maar de verklaringen van Ed Vos spreken elkaar tegen. Tegen mij zegt hij de foto direcht van Robbert te hebben gekregen en op een Yahoo-groep vertelt hij het NIET van Robbert te hebben gekregen (maar wel zijn toestemming te hebben). Toen genverbrander mij later mailde, of ik al antwoord had op mijn vraag zei ik ja. Maar dat slaat dus op het vraagstuk rondom Ed Vos.
pi_35609900
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Stenny heeft het hier toch over een ontdekking dus het zal heus wel opvallend nieuws zijn. Toch? Misschien dat Stenny zelf snel wat meer kan vertellen...
Ik heb niet gelezen wie eerst over dat geheim begon, dus het kan Stenny zijn. Ik hoor het allemaal wel als het zover is. Geduld is een schone deugd.
pi_35609996
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:04 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Nouja, het feit dat er geen onderzoek is gebeurd is toch een duidelijk signaal dat Robbert niet wil meewerken? Daarom zie ik dat als feit. Skepsis heeft (bij mijn weten) geen weigering ontvangen. DossierX probeert ook al meer dan een jaar contact te krijgen en ook daar geen medewerking en zelfs een afwijzing. Dus het feit dat er geen onderzoek gebeurt door onafhankelijke stichtingen illustreert tegenwerking aan onderzoek, toch?
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:13:31 #232
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35610021
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Nou ja, volgens jouw gok zitten we dus precies op dat bericht te wachten.
Nou, ik ben benieuwd. Maar als dit het is kan ik dat nou niet echt 'groot nieuws' noemen.
pi_35610248
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:09 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Ik had al mijn vermoedens dat er gedacht werd dat gw.nl meer nieuws had. Hoogstwaarschijnlijk omdat ik genverbrander mailde met een vraag en hij op basis van mijn antwoord er meer achter ging zoeken. Ik mailde hem om te vragen of hij wist wat de bron was van de mudman foto. Ed Vos zette die op zijn website, maar de verklaringen van Ed Vos spreken elkaar tegen. Tegen mij zegt hij de foto direcht van Robbert te hebben gekregen en op een Yahoo-groep vertelt hij het NIET van Robbert te hebben gekregen (maar wel zijn toestemming te hebben). Toen genverbrander mij later mailde, of ik al antwoord had op mijn vraag zei ik ja. Maar dat slaat dus op het vraagstuk rondom Ed Vos.
Aha, als ik het goed begrijp is het vermoeden dat het nieuws om de mudman zou gaan niet juist. Typisch gevalletje miscommunicatie . De raadsels duren voort...
pi_35610460
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Ik heb niet gelezen wie eerst over dat geheim begon, dus het kan Stenny zijn. Ik hoor het allemaal wel als het zover is. Geduld is een schone deugd.
Dat is ook weer zo. Snap alleen niet wie of wat dan perse dat nieuws nog niet naar buiten wil brengen.
pi_35610662
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:24 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Snap alleen niet wie of wat dan perse dat nieuws nog niet naar buiten wil brengen.
De enige reden die ik kan bedenken is een onderzoek dat nog niet helemaal is afgelopen. Maar dat is projectie.
pi_35610994
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

De enige reden die ik kan bedenken is een onderzoek dat nog niet helemaal is afgelopen. Maar dat is projectie.
Dat denk ik ook (lees het goed he, DENK ik, weet het ook niet zeker )
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:39:09 #237
139452 gaai
zwarte poes
pi_35611148
*mompelt iets over een mus.....
*I just realized.....i don't care*
pi_35611164
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Dat denk ik ook (lees het goed he, DENK ik, weet het ook niet zeker )
Zal inderdaad wel zoiets zijn dan maar wie zijn 'ze' dan?
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:41:37 #239
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35611257
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Skepsis niet iig. Dat doet ie nooit. Wat ik ook wel kan begrijpen overigens.
pi_35611353
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef gaai het volgende:
*mompelt iets over een mus.....

* mompelt mee over blij en dooie enzo*
pi_35611538
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon mensen die indirect iets met de hele zaak te maken hebben maar zelf beslist niet in de publiciteit willen en dat respecteer ik (een journalist geeft ook niet altijd de namen van zijn bronnen toch?)
pi_35611540
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Skepsis niet iig. Dat doet ie nooit. Wat ik ook wel kan begrijpen overigens.
Vanuit zijn standpunt is het ook wel logisch maar als je niets te verbergen hebt heb je niets te vrezen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:51:14 #243
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35611628
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Vanuit zijn standpunt is het ook wel logisch maar als je niets te verbergen hebt heb je niets te vrezen.
dat hoeft niet perse, er is eerder gesproken over de mogelijkheid dat paranormale fenomenen niet 'op afroep' werken. En dan zou het nog maar de vraag zijn of je met een onderzoek de gewenste resultaten kunt behalen, laat staan daar een conclusie uit trekken.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben voor een onderzoek. Maar dat hij niet met Skepsis in zee wil vind ik heel begrijpelijk, gezien hun werkwijze.
pi_35611715
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon mensen die indirect iets met de hele zaak te maken hebben maar zelf beslist niet in de publiciteit willen en dat respecteer ik (een journalist geeft ook niet altijd de namen van zijn bronnen toch?)
Ik vind het wel logisch en netjes dat je dat respecteert, maar van mij mag je ze wel even een beetje aansporen dan. Wat goed is komt snel
pi_35611772
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Ik vind het wel logisch en netjes dat je dat respecteert, maar van mij mag je ze wel even een beetje aansporen dan. Wat goed is komt snel
Ik denk dat de mensen die onderzoek plegen de fok-topics wel in de gaten houden.
pi_35611917
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Ik denk dat de mensen die onderzoek plegen de fok-topics wel in de gaten houden.
pi_35611929
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Oh ok

Goedemiddag onderzoekers .
Schiet nou eens op met dat nieuws man
pi_35612013
quote:
dat hoeft niet perse, er is eerder gesproken over de mogelijkheid dat paranormale fenomenen niet 'op afroep' werken. En dan zou het nog maar de vraag zijn of je met een onderzoek de gewenste resultaten kunt behalen, laat staan daar een conclusie uit trekken.
Een medium is toch iemand die bij uitstek paranormale fenomenen op afroep laat werken? Of heeft Robbert een niet-goed-geld-terug garantie?

Op TV kon hij ook van alles op afroep, in bijzijn van een cameraploeg.

Je kunt altijd een conclusie trekken uit een onderzoek. De omstandigheden bij zo'n onderzoek zullen erop gericht zijn om het gebruik van truucjes uit te sluiten. Als Robbert bij herhaling in zo'n onderzoek niets speciaals kan laten zien kun je concluderen dat hij onder die omstandigheden niets speciaals kan laten zien en de mogelijkheid dat hij truucjes gebruikt dus open blijft.
pi_35612385
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Een medium is toch iemand die bij uitstek paranormale fenomenen op afroep laat werken? Of heeft Robbert een niet-goed-geld-terug garantie?

Bovendien was het de bedoeling, volgens Robbert, dat we de geestenwereld leerden kennen? Waarom verstoppen die geesten zich dan altijd tijdens onderzoeken?
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:20:42 #250
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35612582
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Je kunt altijd een conclusie trekken uit een onderzoek. De omstandigheden bij zo'n onderzoek zullen erop gericht zijn om het gebruik van truucjes uit te sluiten. Als Robbert bij herhaling in zo'n onderzoek niets speciaals kan laten zien kun je concluderen dat hij onder die omstandigheden niets speciaals kan laten zien en de mogelijkheid dat hij truucjes gebruikt dus open blijft.
persoonlijk heb ik daar mijn twijfels bij, ik weet niet of dat wel zo is. Maar daar is al uitgebreid over gediscussieerd, en om dat nou nog eens te gaan doen lijkt me een beetje dubbelop.

Daarbij, ik denk idd dat hij gerotzooid heeft met die foto's. Maar, en dat heb ik ook al meermaals gezegd, dat hoeft niet te betekenen dat er geen sprake van een 'gave' is. Misschien ook wel, misschien ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')