Meer?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Floortjes stem ook niet indrukwekkend meer.
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:48 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens.ze heeft juist een heel mooi stemgeluid.
Laten we hopen, dan blijft Angelique er ook nogquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:48 schreef Fir3fly het volgende:
Gelukkig dat de algemene opinie van de fokkers omgekeerd evenredig is met die van de stemmers. Ergo: Floortje gaat door, Ellen eruit.
In het allereerste begin vond ik haar erg goed, nu niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
En bizar vieze onderbroek oftewel BVO, Ik vind jou een bizar dom kinderachtig inhoudsloos kutwijf met je suffe idols avatar... en ik weet zeker dat je onwijze hol heb waar niemand aan wil zitten... Als er nog meer kandidaten zijn met inhoudsvolle argumenten waarom ik suf ben....welkom hoor! maar pak het dan niet zo dom aan als BVO hierboven...hehe... Of zo inhoudsloos als Flappie..."vind je gewoon een watje"... Als je dat in me gezicht zegt scoor je heel misschien punten Jappie (of gewoon een beuk).. Maarja iedereen weet dat Jappies en indoos nooit samengaan he... (Jappen indoos oorlog... voor de BVO-ers onder ons...hehe..)... maar goed, voor de rest gezellig hier en met de rest vermaak ik me ook wel...
Ga weer...laterzzz
Daar ben ik het dus weer op mijn beurt totaal niet mee eens.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens.ze heeft een vreselijk stemgeluid.
weet ik niet meer.....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef Lynx666 het volgende:
Was het vorig jaar in IDO ook zo fanatiek tegen/voor?
Ik kan het me niet herinneren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef Lynx666 het volgende:
Iedereen was anti-JK behalve BVOquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef Lynx666 het volgende:
Alice en Boris maakten een hoop los hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef Lynx666 het volgende:
oh ja, Boris, die was ik alweer vergeten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:50 schreef BVO het volgende:
Alice en Boris maakten een hoop los hoor.
Ik zou wel een cd van Ellen en van Angelique willen kopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:51 schreef Roi het volgende:
Geen van de vier is echt goed, zou iemand een CD van hun kopen ? Ik iig niet (van Boris zou ik dat eventueel nog wel doen.)
Ik snap het ook niet zo. Slecht was ze niet te noemen. Dat sommigen er niet zo van houden, okee. Maar écht slecht, écht niet dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:50 schreef WithMe het volgende:
Sommige mensen moeten hun batterijtjes eens vervangen, want Floortje klonk echt goed.
ligt eraan welke muziek ze uitbrengenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:51 schreef Roi het volgende:
Geen van de vier is echt goed, zou iemand een CD van hun kopen ? Ik iig niet (van Boris zou ik dat eventueel nog wel doen.)
Hier gaat 'ie harder. Omgekeerd evenredig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
Mijn tv gaat even weer op mute.
ik niet ik zou zeggen: Vin Dieselquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:52 schreef WithMe het volgende:
Ze noemen altijd Robbie Williams.
Juist.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo. Slecht was ze niet te noemen. Dat sommigen er niet zo van houden, okee. Maar écht slecht, écht niet dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |