gefeliciteerd. Je hebt zojuist alle discussie van dit topic ongedaan weten te maken. Er is tevens ook geen hoop meer op een discussie van welke aard dan ookquote:Op maandag 27 februari 2006 15:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Bij mij geldt dus precies het omgekeerde. En er zijn er ook meer die daar zo over denktMaar dat zegt ook meer over mij dan over Raf. Hoe Raffaela in het echt is weet ik niet. Misschien is het een topwijf. Maar op het scherm vind ik haar irritant overkomen en niet 100% oprecht. Mijn gevoel. Mijn zaak.
Feit is dat ze mij niet ligt, en jou wel. Wie heeft nou gelijk?
psst.. niemand
Ik hoop met je mee.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:51 schreef Andiyan het volgende:
Ik vind het trouwens wel een vreemd idee dat ik volgende week en over twee weken ga hopen dat Raff niet doorgaat (omdat ze niet moet winnen).
Dat valt mij ook een beetje op ja. Net als haar vreemde manier van antwoorden als ze een onverwachte vraag krijgt.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:24 schreef Natalie het volgende:
Raffa is een mooie meid, maar ik vind te gemaakt. Betrap haar er ook steeds vaker op dat als ze niet weet dat de camera op haar gericht is, dat ze een potje chagrijnig staat te kijken. Tuurlijk staat dat verder los van haar optreden, maar 't is wel iets wat me bij blijft.
Ik ben toch wel een beetje jaloers op je broertjequote:Op maandag 27 februari 2006 18:33 schreef superhero87 het volgende:
Raffaela komt morgen bij mijn broertje op de basisschool. Ze heeft hier vroeger op gezeten![]()
Mijn broertje is echt superblij! Hij wil zo graag een handtekening![]()
Wat komt ze doen danquote:Op maandag 27 februari 2006 18:33 schreef superhero87 het volgende:
Raffaela komt morgen bij mijn broertje op de basisschool. Ze heeft hier vroeger op gezeten![]()
Mijn broertje is echt superblij! Hij wil zo graag een handtekening![]()
Dat laatste heb ik niet gelezen. Wat schrijven ze zoal?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:31 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat valt mij ook een beetje op ja. Net als haar vreemde manier van antwoorden als ze een onverwachte vraag krijgt.
Ze wordt trouwens aardig gepromoot hier door het DvhN.
Ik weet niet wat er vandaag in staat (ben zelf niet geabonneerd) maar ze hadden op maandag wel steeds een verslag over Idols met speciale aandacht voor haar. (Waarschijnlijk is het nogal wat dat iemand uit het hoge Emmen bekend wordt met een landelijk programma.)quote:Op maandag 27 februari 2006 19:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik niet gelezen. Wat schrijven ze zoal?
En dan woon ik nog wel in 't noorden
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:32 schreef Insomaniac het volgende:
Jezus, wat een gepijpzeik weer in dit topic.
Zaterdag was ik in de studio (Big pimpin') en ze heeft toen niet alleen mij, maar ook alle mensen die in mijn buurt zaten compleet voor zich gewonnen. Ik vond het trouwens in de studio veel beter klinken dan op TV
.
Haar optredens waren echt top, en de jury heeft niet "houten hart" gekozen om Raffa er uit te laten vliegen, maar omdat ze Nederlandstalig verdomd goed is..
Klopt is altijd zo... tijdens de backstage bel ik altijd even naar huis om te vragen hoe het op tv klonkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:32 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vond het trouwens in de studio veel beter klinken dan op TV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:45 schreef Yildiz het volgende:
de winnaar is al bekendSpuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn eerste post in het IDO-subforum. Sorry.quote:
Het ligt al lang en breed onder discussie:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mijn eerste post in het IDO-subforum. Sorry.
Oh wacht, straks ga jij mij vertellen dat jij die Ellen bent in Idols nu, zeker?
Er was er zelfs 1 die de username smsfraude voor dit soort dingen had aangemaakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ligt al lang en breed onder discussie:
Idols doorgestoken kaart? - Merknamen geregistreerd.
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mijn eerste post in het IDO-subforum. Sorry.
Oh wacht, straks ga jij mij vertellen dat jij die Ellen bent in Idols nu, zeker?
nope
Of was dit niet de slowchat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |