Feit is dat ze flink wat stof heeft doen opwaaien met dr Henkjanromance en vooral haar ongeplande zwangerschap.quote:
Daarom. Dat heeft al flink meegeholpen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:31 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Feit is dat ze flink wat stof heeft doen opwaaien met dr Henkjanromance en vooral haar ongeplande zwangerschap.
Heremetiet, wat ben jij lief zeg!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Inso! [afbeelding]
Ben je tenminste herkenbaar.
En waar baseert Shownieuws dat op?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik ben wel heel benieuwd hoe het publiek gaat stemmen, volgens shownieuws krijgt floortje de meeste stemmen (iets in de 50%) en raf 23% en ellen 14%
Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks
En als Raffaela in hun poll bovenaan kwam, dan wel?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Shownieuws is voor mij erg moeilijk om echt serieus te nemen.
Dan zou ik het willen geloven, maar toch blijft shownieuws shownieuws. Ik heb er niet zo'n hoge dunk van.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En als Raffaela in hun poll bovenaan kwam, dan wel?.
Daarom, en dat geld ook van al die polls die op ineternet staatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:35 schreef WithMe het volgende:
Het publiek van Shownieuws komt natuurlijk niet helemaal overeen met dat van Idols.
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef sbientje het volgende:
ik verdenk woelli van fraude in die poll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |