Die hamster schijnt een heel goede backhand te hebben heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef bonke het volgende:
tennisen met de hamster van me zus
Eej ik ben serieus hoor en wil ook wel eens weten wat de gemiddelde fokker zoals heeft uitgespookt onder de noemer wraak.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:55 schreef Sc0rPi0n het volgende:
R&P -> ONZ
Onder de noemer. Leuk, maar toch niet in R&P.
Ach, lul toch niet man, je hebt echt niet de plee geschrobt met je vriendin haar tandenborstel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:15 schreef doemaardrie het volgende:
Eej ik ben serieus hoor en wil ook wel eens weten wat de gemiddelde fokker zoals heeft uitgespookt onder de noemer wraak.![]()
Is de seks nu beter?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:16 schreef P8 het volgende:
met een koevoet op haar achterhoofd slaan![]()
dat was 2 maanden terug. Ze ligt nog steeds in de gang.
Denk je soms dat ik die van mezelf heb gebruikt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:16 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ach, lul toch niet man, je hebt echt niet de plee geschrobt met je vriendin haar tandenborstel.
ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:40 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Denk je soms dat ik die van mezelf heb gebruikt?![]()
Hou op man, ik val van mijn stoelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:16 schreef P8 het volgende:
met een koevoet op haar achterhoofd slaan![]()
dat was 2 maanden terug. Ze ligt nog steeds in de gang.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:58 schreef __Saviour__ het volgende:
De joodse familie die in de kelder bij ons woonde verraden voor een stapeltje extra voedselbonnen
De hamster in de frituurpan mikken was leuker geweest.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:58 schreef Molluck het volgende:
Ik ben eens op mijn broertjes hamster gaan staan toen ik ruzie met hem (mijn broertje dus) had, maar ik durfde niet door te trappen
Daar kan die hamster toch niks aan doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:58 schreef Molluck het volgende:
Ik ben eens op mijn broertjes hamster gaan staan toen ik ruzie met hem (mijn broertje dus) had, maar ik durfde niet door te trappen
Hahahaha!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:41 schreef Miss_kausalaya het volgende:
uhmm ja vrijwel erge dingen eigelijk...
maar dan wel tegen mijn ouders, niet dat dat minder erg is ,maar toch..
Eh we hadden flinke ruzie, en toen zei ik tegen me moeder dat ik haar toch niet als moeder zag, en dat als ik mijn biologische moeder had gevonden, haar ook echt niet meer als moeder zou zien!![]()
![]()
( ben geadopteerd) ( ik was toen een jaar of 13 )
Heb er nog steeds wel spijt van ..:S
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:52 schreef Homdeck het volgende:
Vroeger, heel lang geleden, was mijn moeder mijn broer aan het aankleden nadat hij de po vol had gezeken. In de tussentijd heb ik die po leeggeslurpt![]()
![]()
Nieuwe avatar jongen?quote:
Vroeger, heel lang geleden, was mijn moeder mijn broer aan het aankleden nadat hij de po vol had gezeken. In de tussentijd heb ik die po leeggeslurpt![]()
![]()
Hij stond in R&P, dus je mag serieus zijnquote:
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Een kat twee seconden in de microgolf steken. Een seconde teveel om geen zware gevolgen te hebben, een seconde te weinig om ze te killen.
Nee, hij bedoelt dat hij die hamster als tennisbal heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:11 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Die hamster schijnt een heel goede backhand te hebben heb ik gehoord.![]()
Briljante opmerking.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt dat hij die hamster als tennisbal heeft gebruikt.
wat was het wel dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef Beroepsgokker het volgende:
was niet boos, maar was met een meid in de kroeg aan t zoenen en ze had een ietwat vreemde smaak. Om erachter te komen wat ze dan wel niet gegeten had vroeg ik of ze drop op had, dat bleek niet zo te zijn. Verder heeft het contact niet lang meer geduurd..
geen idee, maar ze vatte het blijkbaar op alsof ik haar uit dr bek vond stinken. Ik ben nooit zo tactisch als ik veel bier achter m'n kiezen heb.quote:
quote:
Wat het met dit topic te maken heeft mag Joost wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Wat ook érg leuk is, maar dat sommigen misschien erg vinden:
Je neemt twee lucifers. Je plakt die stevig op elkaar zodat je een kruis hebt. Dan vang je (een voor een) vijf vliegen. Elke vlieg neem je in je hand en daar schud je heel hard mee, dan gooi je de vlieg neer op tafel. Daardoor zal ze lang genoeg versuft zijn voor de volgende stap: je doet een druppel secondenlijm op één van de vijf punten op het lucifer-kruis (vier uiteinden en midden), en je plakt die vlieg daar met haar onderkant tegen. Als je dat vijf keer hebt herhaald, heb je een waanzinnig cool vliegtuigje. Je moet dan even wachten tot die vliegen allemaal terug bewust zijn en kunnen vliegen, en huppa... ze stijgen op. Echt vet, en iedereen kan het thuis doen! Als je wilt kan je er dan een touwtje aan binden en met gaan wandelen op straat ofzo. Succes gegarandert!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:47 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
[..]
Wat het met dit topic te maken heeft mag Joost weten
M´n ex was/is gek op eenden, zal eens 5 eenden vastmaken aan 2 lange stokken en dan bij haar aanbellenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
![]()
Stond er aanvankelijk ook al in de OP dat het tegen je vriend/in moet zijn? Ik had alleen gelezen "wat zijn erge dingen die je al gedaan hebt".
Moet je wel oppassen als je ze tegen de tafel gooit om te versuffen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:50 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
M´n ex was/is gek op eenden, zal eens 5 eenden vastmaken aan 2 lange stokken en dan bij haar aanbellen.
dat was inderdaad wel een heel erg positief puntje bij die griet van mijquote:
oh was jij dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
Kauwgom aanbieden na een lange, intense, doch ongemeende zoen.
noujah, sinds 2 weken is haar vaginale afscheiding groen geworden.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef P8 het volgende:
[..]
noujah, sinds 2 weken is haar vaginale afscheiding groen geworden.
Maar ze is altijd nat nu, dus ik hoef geen tijd meer te verspillen aan voorspel![]()
Handig, want beffen lijkt me best gevaarlijk in dit stadium.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef P8 het volgende:
[..]
Maar ze is altijd nat nu, dus ik hoef geen tijd meer te verspillen aan voorspel![]()
Gewoon even door de zure pruim heenbijtenlikkenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Handig, want beffen lijkt me best gevaarlijk in dit stadium.
die tandenborstel kon er toch ook niets aan doen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Daar kan die hamster toch niks aan doen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef Marty26 het volgende:
OMG TS is vast zo een type wat stiekem tegen zijn vriendin aan pist onder de douche.....
Wtfquote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef Marty26 het volgende:
OMG TS is vast zo een type wat stiekem tegen zijn vriendin aan pist onder de douche.....
waarom zou je dat stiekem doen?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef Marty26 het volgende:
![]()
Weet niet stel je voor je douche is kouder als je pis straal?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:44 schreef electricity het volgende:
[..]
waarom zou je dat stiekem doen?
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef Marty26 het volgende:
Nog even en je hoeft ook niet echt meer naar een gat te zoeken.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef P8 het volgende:
[..]
De laatste die ik een pijp zag roken rookt allang niet meerquote:Op maandag 27 februari 2006 19:00 schreef bonke het volgende:
erg allemaal zeg
nu weer ff een echte
toen mijn vader nog pijp rookte heb ik een keer zijn pijp gestopt maar er wel een dikke vette bromvlieg tussen gefrommeld
Dan ben ik op mijn moordzuchtigstquote:Op maandag 27 februari 2006 19:57 schreef Hanneke1983 het volgende:
hamsters zijn lief
vooral als ze gaan hamsteren..
Jij leeft ook nogquote:
hmmmm, skullfuckquote:Op maandag 27 februari 2006 18:41 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Nog even en je hoeft ook niet echt meer naar een gat te zoeken.
Je kan hem er overal lukraak in steken.
Ja, en wat is daar mis mee?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef Marty26 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:15 schreef Paikea het volgende:
Een container op mijn werk in de fik gestoken, 2 dagen na een heropeningsfeest van de fabriek nadat die afgebrand was![]()
Mijn bazen konden er wel om lachen![]()
als dat jouw ergste is, dan heb je vast een hele saaie jeugd gehadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef EsDe het volgende:
Ik heb vroegâh me zus in haar kamer opgesloten voor een avond... ouders de deur uit, classic broer-zus ruzie... had toen zo'n touw om haar deurklink gebonden en vervolgens om andere deurklinken gedraaid etc zodat er geen beweging meer in te krijgen was.... dat waren nog eens tijden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |