Die hamster schijnt een heel goede backhand te hebben heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef bonke het volgende:
tennisen met de hamster van me zus
Eej ik ben serieus hoor en wil ook wel eens weten wat de gemiddelde fokker zoals heeft uitgespookt onder de noemer wraak.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:55 schreef Sc0rPi0n het volgende:
R&P -> ONZ
Onder de noemer. Leuk, maar toch niet in R&P.
Ach, lul toch niet man, je hebt echt niet de plee geschrobt met je vriendin haar tandenborstel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:15 schreef doemaardrie het volgende:
Eej ik ben serieus hoor en wil ook wel eens weten wat de gemiddelde fokker zoals heeft uitgespookt onder de noemer wraak.![]()
Is de seks nu beter?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:16 schreef P8 het volgende:
met een koevoet op haar achterhoofd slaan![]()
dat was 2 maanden terug. Ze ligt nog steeds in de gang.
Denk je soms dat ik die van mezelf heb gebruikt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:16 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ach, lul toch niet man, je hebt echt niet de plee geschrobt met je vriendin haar tandenborstel.
ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:40 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Denk je soms dat ik die van mezelf heb gebruikt?![]()
Hou op man, ik val van mijn stoelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:16 schreef P8 het volgende:
met een koevoet op haar achterhoofd slaan![]()
dat was 2 maanden terug. Ze ligt nog steeds in de gang.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:58 schreef __Saviour__ het volgende:
De joodse familie die in de kelder bij ons woonde verraden voor een stapeltje extra voedselbonnen
De hamster in de frituurpan mikken was leuker geweest.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:58 schreef Molluck het volgende:
Ik ben eens op mijn broertjes hamster gaan staan toen ik ruzie met hem (mijn broertje dus) had, maar ik durfde niet door te trappen
Daar kan die hamster toch niks aan doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:58 schreef Molluck het volgende:
Ik ben eens op mijn broertjes hamster gaan staan toen ik ruzie met hem (mijn broertje dus) had, maar ik durfde niet door te trappen
Hahahaha!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:41 schreef Miss_kausalaya het volgende:
uhmm ja vrijwel erge dingen eigelijk...
maar dan wel tegen mijn ouders, niet dat dat minder erg is ,maar toch..
Eh we hadden flinke ruzie, en toen zei ik tegen me moeder dat ik haar toch niet als moeder zag, en dat als ik mijn biologische moeder had gevonden, haar ook echt niet meer als moeder zou zien!![]()
![]()
( ben geadopteerd) ( ik was toen een jaar of 13 )
Heb er nog steeds wel spijt van ..:S
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:52 schreef Homdeck het volgende:
Vroeger, heel lang geleden, was mijn moeder mijn broer aan het aankleden nadat hij de po vol had gezeken. In de tussentijd heb ik die po leeggeslurpt![]()
![]()
Nieuwe avatar jongen?quote:
Vroeger, heel lang geleden, was mijn moeder mijn broer aan het aankleden nadat hij de po vol had gezeken. In de tussentijd heb ik die po leeggeslurpt![]()
![]()
Hij stond in R&P, dus je mag serieus zijnquote:
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Een kat twee seconden in de microgolf steken. Een seconde teveel om geen zware gevolgen te hebben, een seconde te weinig om ze te killen.
Nee, hij bedoelt dat hij die hamster als tennisbal heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:11 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Die hamster schijnt een heel goede backhand te hebben heb ik gehoord.![]()
Briljante opmerking.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt dat hij die hamster als tennisbal heeft gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |