OMG, what a whiner!quote:I was using alot of shadowmeld in my PvP tactics.
Could run away from someone and then get out of combat, shadowmeld and cast a HT instead of a regrowth thus saving mana (for pvp battles that required mana saving, like shamans). Also you cud use it to suprise someone with a SF, while you are just standing and waiting somewhere in shadowmeld.
Blizzard will succesfully ruin a racial to utterly uselessness.
Ja je hebt gelijk. Vond net een oud screenshotje met de solo kill op een elite van 3 lvls hogerquote:Op zondag 5 maart 2006 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Survival/Markmanship met eerst 20 punten in markmanship. Mis bijna niks overigens, alleen crit bijna niks
Als je stealth wil had je maar een rogue moeten rollen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:07 schreef Migwi het volgende:
[..]
OMG, what a whiner!
En dat is een Druid die volgens velen beschouwd wordt als eentje die z'n class perfect kent. Boro van Nightwatchers, weet niet of je 'm toevallig kent. Movie gemaakt samen met een andere bekende Druid Ferago ofzo. "Never" genaamd. Bekijk maar eens als je wilt.
Ach ja.
/shrug
Waarom zou hij niet mogen whinen over stealth en jij wel?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:07 schreef Migwi het volgende:
[..]
OMG, what a whiner!
En dat is een Druid die volgens velen beschouwd wordt als eentje die z'n class perfect kent. Boro van Nightwatchers, weet niet of je 'm toevallig kent. Movie gemaakt samen met een andere bekende Druid Ferago ofzo. "Never" genaamd. Bekijk maar eens als je wilt.
Ach ja.
/shrug
Als je probeert in te spelen op mijn druid, i couldn't care less...quote:Op zondag 5 maart 2006 13:32 schreef Migwi het volgende:
....
Okay, misschien had ik er [/sarcasm] bij moeten zetten.
/carequote:Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef Migwi het volgende:
Jij verheft selectief lezen tot een kunst.
Echt waar.
Fantastisch.
Naja.
Verdoe je tijd niet aan GD man, die interesseert het echt geen hol wat jij vindquote:Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef Migwi het volgende:
Jij verheft selectief lezen tot een kunst.
Echt waar.
Fantastisch.
Naja.
Ik? ow nee hoor. Openen met een cheapshot, pet blinden en de hunter stunned houden en de aardige hunter is weg, zeker met een eviscerate van 1700-2000+ zijn ze vooral niet blij mee. Met close combat is zo'n hunter helemaal nergens meer.quote:Op zondag 5 maart 2006 09:40 schreef Migwi het volgende:
Nee, een Hunter behoort totaal geen camouflage achtige dingen te doen nee, heb je gelijk in. Dat is meer iets voor Warriors en Paladins ofzo
Hmz, te vaak geowned door Night Elf Hunters? Dat blijft gebeuren dan. We kunnen nog steeds Shadowmeld gebruiken en het voordeel hebben, je hebt alleen 3 seconden eerder de tijd om te reageren. Die Aimed Shot komt toch wel, en de multi en de onvermijdelijke Freezing Trap.
Goed bezig als je heel de tijd stunlocks pulledquote:Op zondag 5 maart 2006 14:05 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik? ow nee hoor. Openen met een cheapshot, pet blinden en de hunter stunned houden en de aardige hunter is weg, zeker met een eviscerate van 1700-2000+ zijn ze vooral niet blij mee. Met close combat is zo'n hunter helemaal nergens meer.
Ik ben alleen de houding zat die de hunters met zich meebrengen. Een houding dat zij de beste Klasse van de server zijn. Mooi niet dus
Mja, damn forum troll.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Verdoe je tijd niet aan GD man, die interesseert het echt geen hol wat jij vind.
Ik vind het bv wel kut dat wij hunters weer generfd worden![]()
Ik wil niet zeggen dat ik veel dmg doe, maar hunters leggen het toch af in close combat.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:03 schreef Migwi het volgende:
[..]
Goed bezig als je heel de tijd stunlocks pulledmoet eerlijk zeggen dat je de 1e rogue bent waarvan ik hoor dat ie dat doet
Maar pet blinden? Dat snap ik dan weer niet. Klinkt mij als verspilling van resources en cooldown (zit toch een CD op?) in de oren. Want 't is niet zo dat een Hunter pet fantastische damage doet behalve als ie BM is gespecced en dan kan ie met Bestial Wrath toch uit Blind komen, dus waarom![]()
Maar close combat tegen Rogues is helemaal niet zo erg. Aspect of the Monkey met Deterrence ftw![]()
Van die dps-geile figuurtje komen bij mij al meteen op de ignore lijst, ook al zijn het guildies. Guildmaster is het met mij eens, dus geen waarschuwing voor mijquote:Op zondag 5 maart 2006 15:06 schreef Migwi het volgende:
[..]
Mja, damn forum troll.
De DPS nerf is wel goed balen, dat is 't enige leuke in Molten Bore en Borewing Lair, de DPS charts aanvoeren, of iig poging doen tot.
Daar zal je nu wel in dalen.
Maar ja, we zullen 't er maar mee moeten doen.
Let's wait on next patch
Tis bij mijn guild verboden om de DPS charts te posten in guild/raid omdat het toch nergens op slaat.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:10 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Van die dps-geile figuurtje komen bij mij al meteen op de ignore lijst, ook al zijn het guildies. Guildmaster is het met mij eens, dus geen waarschuwing voor mij![]()
Veel dps doen wil niet zeggen dat je een goeie speler bent.
Wil niet vervelend overkomen, maar als je 60 bent moet je van geluk spreken MC een keer in the komen, als rogue zijnde...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:28 schreef Bensel het volgende:
heerlijke dag gehad.. m'n rogue is lvl 46 geworden, heb ZF vanmorgen gedaan, Uldaman vanmiddag, veel geld/items gekregen, enz.. Ik begin trouwens echt van m'n combat rogue te houden.. riposte, coldblood, cheapshot, kidney shot, kick.. dat zijn echt heerlijke skills..
Tegen die tijd zie ik wel weer.. en rogue's hebben zeker wel toegevoegde waardequote:Op zondag 5 maart 2006 17:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wil niet vervelend overkomen, maar als je 60 bent moet je van geluk spreken MC een keer in the komen, als rogue zijnde...
Zal ook niemand ontkennen, alleen er zijn er zo tering veelquote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef Bensel het volgende:
[..]
Tegen die tijd zie ik wel weer.. en rogue's hebben zeker wel toegevoegde waarde
ik word over het algemeen wel als een goeie rogue beschouwd.. ik krijg steeds invites voor allerlei instances.. (vandaag zeker 5 gewisperde invites gehad, voor gnomeregan, zul farrak, uldaman en SMquote:Op zondag 5 maart 2006 18:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Zal ook niemand ontkennen, alleen er zijn er zo tering veel
En je ziet ze niet! lololololol![]()
![]()
Omen, sla die Hunters eens goed tegen hun harses dan. WTF doet een Hunter met aggro? Dat mag helemaal niet. Als FD resist doe je gewoon ff auto-shoot of helemaal niks, je gaat in geen geval door met aimed+multi spamquote:Op zondag 5 maart 2006 18:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bij ons zijn de DPS charts niet verboden. Echter hebben er al te veel rogues en hunters aggro gepulled waar het niet nodig is. Warlock en mage ook, btw.
IMHO moet je gewoon dood als je als clothie aggro pulled.
Ice block FTWquote:Op zondag 5 maart 2006 18:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bij ons zijn de DPS charts niet verboden. Echter hebben er al te veel rogues en hunters aggro gepulled waar het niet nodig is. Warlock en mage ook, btw.
grats, hoe heb je dat gefliktquote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef Richardfun het volgende:
Wohooo, zit nu bij Aeternum. Ze zijn in MC al tot Raggy. Happy happy, joy joy
Haha zeker netjes, have fun with your epix!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:36 schreef Richardfun het volgende:
Platina, Guild Leader van SIN waas daar naartoe gegaan, en die heeft een goed woordje voor me gedaan, ze hadden slechts 7 rogues. Dat, en ik had alle pre q's klaar (MC, BWL, Ony) en dat was een vereiste. Ben er ook erg blij me
Je zou Xfire kunnen proberen , maar dan heeft die gast ook Xfire hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:13 schreef MMaRsu het volgende:
Is er een site waar je kunt kijken of een bepaalde player online is zonder in het spel te gaan?
Grats!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef Richardfun het volgende:
Wohooo, zit nu bij Aeternum. Ze zijn in MC al tot Raggy. Happy happy, joy joy
* DjNivek tankde Onyxia voor 20% voordat de Warrior de aggro terug kreeg (3de fase)quote:Op zondag 5 maart 2006 18:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
/signed!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:43 schreef DjNivek het volgende:
[..]
* DjNivek tankde Onyxia voor 20% voordat de Warrior de aggro terug kreeg (3de fase)
Nref warlocks!1!
Couldnt care lessquote:Op maandag 6 maart 2006 01:11 schreef Migwi het volgende:
Oh, aan alle Rogues/Druids.
Jullie kunnen ook niks meer tijdens stealth doen.
Niet meer mounten, geen poisons op je wapens gooien, niet stonen, geen feral feary fire or whatever, etc etc.
Cast a spell/skill = out of stealth, voor iedereen.
Onyxia is compleet getanked door een lock, alle phases dus... (inclusief de landing)quote:Op maandag 6 maart 2006 00:43 schreef DjNivek het volgende:
[..]
* DjNivek tankde Onyxia voor 20% voordat de Warrior de aggro terug kreeg (3de fase)
Nref warlocks!1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |