Volgens mij hebben de Hawks gewonnen vannacht...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:45 schreef Robertje het volgende:
Bryant scoort zijn puntjes wel...alleen de anderen zijn zo wisselvallig. Carmelo Anthony schiet alweer een game-winner binnen. Joe Johnson scoort 40 punten maar de Hawks verliezen wel. Niks verliezen alweer van de Nets.
TVP.
Kwame is cult... de ene wedstrijd schiet hij 5-5 en de volgende 0-0... het is wel een zekere vorm van consistentie...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:43 schreef popolon het volgende:
Ik vind het altijd een beetje flauw om grapjes te maken over draftpicksmaar Brown (no. 1 pick) da's inderdaad ook een aanwinst.
Maar misschien wordt 't nog wat.
De Lakers zien er niet uit in deze wedstrijd, echt los zand. En dan spelen de Clippers zonder Magette (20+ speler). Zenmaster heeft nog wel een paar jaar werk om de Lakers een contender te maken.
Ik kijk wel ff de highlights...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:04 schreef popolon het volgende:
Ik raad je aan deze wedstrijd niet te kijken.
Ik ga zo maffen.
Inderdaad! Knap zeg, want het waren niet eens allemaal dunks.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:44 schreef BitetheBullet het volgende:
Krstic trouwens 11-11 FG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |