Volgens mij hebben de Hawks gewonnen vannacht...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:45 schreef Robertje het volgende:
Bryant scoort zijn puntjes wel...alleen de anderen zijn zo wisselvallig. Carmelo Anthony schiet alweer een game-winner binnen. Joe Johnson scoort 40 punten maar de Hawks verliezen wel. Niks verliezen alweer van de Nets.
TVP.
Kwame is cult... de ene wedstrijd schiet hij 5-5 en de volgende 0-0... het is wel een zekere vorm van consistentie...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:43 schreef popolon het volgende:
Ik vind het altijd een beetje flauw om grapjes te maken over draftpicksmaar Brown (no. 1 pick) da's inderdaad ook een aanwinst.
Maar misschien wordt 't nog wat.
De Lakers zien er niet uit in deze wedstrijd, echt los zand. En dan spelen de Clippers zonder Magette (20+ speler). Zenmaster heeft nog wel een paar jaar werk om de Lakers een contender te maken.
Ik kijk wel ff de highlights...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:04 schreef popolon het volgende:
Ik raad je aan deze wedstrijd niet te kijken.
Ik ga zo maffen.
Inderdaad! Knap zeg, want het waren niet eens allemaal dunks.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:44 schreef BitetheBullet het volgende:
Krstic trouwens 11-11 FG!
Nou nou, vergeet niet dat ze hiervoor 5 op rij verloren hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef Jeroen_M het volgende:
Brand voor MVP, als je't mij vraagt...
Ja, ze gaan nu wat minder. Maar ze hebben wel een megaseizoen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou nou, vergeet niet dat ze hiervoor 5 op rij verloren hoor.
MVP wordt niet bepaald in de playoffs he. Alleen voor het regular season. Gelijk erna al dacht ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:19 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Ja, ze gaan nu wat minder. Maar ze hebben wel een megaseizoen.
Tenzij Nash in een ring pakt of Billups in de play-offs 3 winnende buzzerbeaters schiet, mag Brand van mij de MVP hebben (als de Clippers een play-off serie winnen)..![]()
• Ranks 8th in NBA in Points Per Game (25.4)
• Ranks 7th in NBA in Field-Goal Percentage (52.331)
• Ranks 6th in NBA in Rebounds Per Game (10.3)
• Ranks 5th in NBA in Blocks Per Game (2.59)
Tja,quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:40 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik ben natuurlijk bevooroordeeld, maar:
Dwayne Wade, 30 ppg op 53% in februari (er is maar een guard die ook dat soort scores haalde)
Toch lijken de stats van Wade wel erg veel op de jonge Jordan (meer dan Kobe/Lebron), om over de winnaarsmentaliteit maar te zwijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja,
In zijn 3 t/m 6e seizoen in 327 wedstrijden de gemiddeldes van Jordan:
34,5 punten (52% FG), 6,4 rebounds, 6,2 assists, 2,9 steals en 1,1 blocks per wedstrijd!![]()
Ik mijn geld ook, hopelijk slopen ze Duncan en coquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:01 schreef popolon het volgende:
Donderdag: Dallas at San Antonio.
Dat wordt een knaller. Ik zet m'n geld op the Mavericks.
Nou van slopen is geen sprake, 't zijn de Spurs namelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef Djensen het volgende:
[..]
Ik mijn geld ook, hopelijk slopen ze Duncan en co
Oh die doet het weer? Die was er vroeger al maar de laatste tijd kon ik die niet vinden.quote:Op zondag 26 februari 2006 08:35 schreef Cart_man het volgende:
Gadzuric had weer een leuke avond: 13 punten, 11 rebounds, 3 assist en 1 block.
Bulls geven het weer weg in het derde kwart.
Pluspunt aan NBA.com: De flashversie van Courtside live.
het is zelfs een hele nieuwe versie, waar je snel kunt switchen tussen wedstrijden.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh die doet het weer? Die was er vroeger al maar de laatste tijd kon ik die niet vinden.
Hij zit in mijn fantasy-teamquote:Op zondag 26 februari 2006 15:34 schreef Jeroen_M het volgende:
En (daar is-ie weer, stokpaardje) The Matrix!
31 punten, 24 boards. Weliswaar tegen de Warriors...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |