Je hebt nog een half jaar hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef Q_Orianka het volgende:
Ok, zoals ik al zei: Rapport gekregen...![]()
Kom maar opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:35 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hehe...modje weg...laat het rellen maar beginnen
Vertelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef Q_Orianka het volgende:
Pssst, ik blijf altijd ff hangen nogquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:35 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hehe...modje weg...laat het rellen maar beginnen
Slechte cijfers zeker?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef Q_Orianka het volgende:
62quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hoer !11!!111!!1 [afbeelding]!111!11
trouwens...
[afbeelding]
Sletje!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hoer !11!!111!!1 [afbeelding]!111!11
We wachten nog even, er zijn te veel mods hiero...quote:
Jij was mijn slet ja!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
We wachten nog even, er zijn te veel mods hiero...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
We wachten nog even, er zijn te veel mods hiero...
Ietsie minderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:39 schreef DjDev het volgende:
[..]
Krijg de tyfus vuile gereformeerde eikel!!!
Dat moest er nog ff uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ietsie minderZelfs al is het nep
Jeeejquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:38 schreef 14.gif het volgende:
Ik heb vandaag al mer dan 100 posts trouwens![]()
Wtf! ik zou willen dat ik zo'n lijst hadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:44 schreef Q_Orianka het volgende:
Nou...
Nederlands: 7
Latijn: 8
Frans: 8
Engels: 8![]()
![]()
Geschiedenis: 8
A'kunde: 7
Wiskunde: 8
Informatica: 8
Biologie: 6
Muziek: 9![]()
Tekenen: 8![]()
Techniek: 8
Lichamelijke opvoeding: 7
Dankjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wtf! ik zou willen dat ik zo'n lijst had.
Ga hier weg! Je hoort hier niet! Je haalt veels te goeie cijfersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:44 schreef Q_Orianka het volgende:
Nou...
![]()
eensch, dit is gewoon ziekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wtf! ik zou willen dat ik zo'n lijst had.
OMG!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:46 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Dankjemaar ben nog steeds pissig op lerares Engels
Ze heeft een hekel aan me, dus ze rekent er een punt vanaf voor de meest onzinnige dingen
Op de 1e 2 rapporten had ik een 9 staan. Mijn enige 9, daar was ik zo trots op
![]()
Jullie hebben op school een schaal van 0 tot 30 ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:44 schreef Q_Orianka het volgende:
Nou...
![]()
Gebjaar: 1992quote:
Juist in mijn 2e haalde ik niet zulke cijfersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarom, ik ben wel benieuwd. Zelfs in mijn eerste 2 jaar had ik niet zo'n lijst.
jah, laten we je cijfers over 4 jaar nog eensch bekijken.. dan praten we verderquote:
Je maakt een grapje?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:50 schreef 14.gif het volgende:
Hoe kan dat nou, er zitten niet eens 100 mensen in PUB...![]()
Thansquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:49 schreef DjDev het volgende:
Gefeli T_L
Je hebt 100 stemmen
[afbeelding]
Proxy's.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:50 schreef 14.gif het volgende:
Ik heb ook in de DVD slowchat opgeroepen om op mij te stemmen. Maar wel gewoon het topic gegeven dus ze konden op iedereen stemmen, wel zo eerlijk toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:50 schreef 14.gif het volgende:
Je wil m'n kop nu niet zien!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:51 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik waardeer jullie WTF's en OMG's, maar op het Gymnasium is dit niet zo bijzonder
Een meisje in m'n klas heeft 2 tienen, 4 negens en voor de rest achten
![]()
OMG!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:44 schreef Q_Orianka het volgende:
Nou...
![]()
Ik ook jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:04 schreef RemcoW85 het volgende:
Zozo, ik wou dat ik op mijn 13e tot 00:00 op mocht blijven.
Mijn vader slaapt alquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:04 schreef RemcoW85 het volgende:
Zozo, ik wou dat ik op mijn 13e tot 00:00 op mocht blijven.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
OMG!
Wat ben jij nou weer voor een instabiele trut.
Bij engels![]()
en tekenen
damn wat een kutje ben jij.
Ik mocht willen dat ik altijd zulke goede cijfers haalde.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:51 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik waardeer jullie WTF's en OMG's, maar op het Gymnasium is dit niet zo bijzonder
![]()
Dat zegt meer over jou dan over haar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
OMG!
Wat ben jij nou weer voor een instabiele trut.
Bij engels![]()
en tekenen
damn wat een kutje ben jij.
Ik mocht willen dat ik altijd zulke goede cijfers haalde.
Jij en ik tellen toch voor 50quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:50 schreef 14.gif het volgende:
WoW ... What he saidquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:07 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over haar.
Al lijkt het er op dat de prestatiedruk bij haar wel erg hoog ligt. Ik vond een 9 voor een SO Engels ook altijd kut, puur omdat ik daar gewoon een 10 voor moest halen van mezelf, dat woordjes stampen was zo makkelijk. Misschien is die meid wel goed in Engels en Tekenen en vind ze die cijfers, onterecht dat wel, tegenvallen. Hoef je niet gelijk van die kotssmileys op te zetten omdat jij niet verder komt dan VMBO.
Aangepast voor je, geen dank.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:09 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oh lekker boeiend.![]()
Kan er niet tegenIk ben gewoon jaloers dat er van die nerdjes mensen zijn die beter presteren op school dan ik. om zulke cijfers gaan balen.
In de eerste is het niet zo bijzonder bedoel je...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:51 schreef Q_Orianka het volgende:
![]()
Dat is waarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij en ik tellen toch voor 50?
Ja het zal wel, ben benieuwd hoe het er over 5 jaar uitzietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:12 schreef 14.gif het volgende:
[..]
In de eerste is het niet zo bijzonder bedoel je...![]()
quote:
Ik heb ONZ banquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
DjDev het is 0:00 uur geweest, rel topic in ONZ openen!
dat laatstequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:11 schreef Canisfire het volgende:
Wie is er trouwens nieuw Brechtje of Q_Orianka ??
Okequote:
Haha wat praat je newbie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:13 schreef Canisfire het volgende:
Ik kijk nu in die Brechtje haar fotoboek.
Een beetje een raar figuur of niet?
Oh, jij bent natuurlijk gewend dat 14/15-jarige pubertjes aan je voeten liggen op het moment dat jij in PUB komt om wat frustraties te uiten tegen anderen. Krijg je een beetje druk tegen kom je met reacties aanzetten die verder geen inhoud hebben, puur omdat je niet weet hoe je normaal moet reageren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:14 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
mén ik ben blij dat ik niet zo'n nerd ben.
PUB is echt verandert in een nerden groepje.![]()
kga weer weg hier.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:11 schreef Canisfire het volgende:
Wie is er trouwens nieuw Brechtje of Q_Orianka ??
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:13 schreef Canisfire het volgende:
Ik kijk nu in die Brechtje haar fotoboek.
Een beetje een raar figuur of niet?
Ja..doeiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:15 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Haha wat praat je newbie.
Ik heb PUB opgericht.
Nu echt weg is hier.![]()
Ooh bedankt daar voorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:15 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb PUB opgericht.
wow, jij kent echt het leven op de straatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:14 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
mén ik ben blij dat ik niet zo'n nerd ben.
PUB is echt verandert in een nerden groepje.![]()
kga weer weg hier.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik heb een paint-collage gemaakt van 'Extreme Makeover: Gymnasium Edition' 'k Heb klassefoto's van vorig jaar en dit jaar met elkaar vergeleken en kwam wat leuke make-overs tegen... Ik weet niet of ik er een topic mag openen, omdat er geen zwarte balkjes voor hun ogen staan... Maar het zijn allemaal foto's van de schoolwebsite, duzz...
STOER!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:15 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb PUB opgericht.
Ze verteld de waarheidquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
WTf Brechtje? wat doe je dom?
Ze begint te puberenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
WTf Brechtje? wat doe je dom?
Man ze lult gewoon dom, denkt dat ze heel wat is. Beetje lopen zeiken op mensen die kleiner zijn dan zichzelf en dan maar denken dat ze stoer isquote:
nu alquote:
Je hebt ook geen idee waarom ik dat met die mummy deed.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh bedankt daar voor
Verder vind ik je een beetje raar met je mummy
@Twisted Logic ik ben een newbie ja![]()
welke was...?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef Q_Orianka het volgende:
Uhm, kan iemand nog reageren op mijn topic-vraag?
Als die fotos gewoon online staan kun je dat best doen denk ik ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef Q_Orianka het volgende:
Uhm, kan iemand nog reageren op mijn topic-vraag?
Ik zal maar lief doen, je hebt zo een ban van haar moederquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Man ze lult gewoon dom, denkt dat ze heel wat is. Beetje lopen zeiken op mensen die kleiner zijn dan zichzelf en dan maar denken dat ze stoer is![]()
Ik uit gewoon mijn meningquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik zal maar lief doen, je hebt zo een ban van haar moeder
Yvonne dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef Canisfire het volgende:
Ja een raar figuur is het wel
Een beetje zo als die mevrouw die op fok radio! was en waarvan jullie zeiden dat ze zo belangerijk was.
Ok...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Als die fotos gewoon online staan kun je dat best doen denk ik ja.
Wie zegt dat ik me ermee stoer door voel?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Man ze lult gewoon dom, denkt dat ze heel wat is. Beetje lopen zeiken op mensen die kleiner zijn dan zichzelf en dan maar denken dat ze stoer is![]()
Jij bent geen newbie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Waarom zet je ze dan in je fotoboek...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je hebt ook geen idee waarom ik dat met die mummy deed.was gewoon dikke lol met een vriendin.
Hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Yvonne dus
Brechtje is haar dochter
Je raakt geïrriteerd door mensen die hoge cijfers halen? Of door mij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me ermee stoer door voel?
Ik raak een beetje geirriteerd van die mensen, jullie van mij, moeten jullie weten.
Heb ik geen problemen mee.
Lul niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:23 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Waarom zet je ze dan in je fotoboek...![]()
Je kijkt er echt bij alsof je het leuk hebt inderdaad...
Nah, het begint net leuk te wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hahadat is best grappig
@Brechtje wil je weg gaan het is hier normaal erg gezellig![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hahadat is best grappig
@Brechtje wil je weg gaan het is hier normaal erg gezellig![]()
Ooh ik hou niet zo van ruziequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nah, het begint net leuk te worden.
Nee man...gewoon gaan rellenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik vind het prima als mensen hoge cijfers halen, harstikke leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je raakt geïrriteerd door mensen die hoge cijfers halen? Of door mij?
En als je je er niet stoer door voelt, waarom loop je dan zo te zeiken? Als die gene er niet blij mee is dan hoef jij toch niet meteen zo achterlijk te reageren?
eensch, en ze is eig best wel liev ehquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
als Brechtje weg gaat is deze chat zo weer dood
Ze zeikt omdat een leraar/lerares haar haat...but hey...who cares?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:26 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik vind het prima als mensen hoge cijfers halen, harstikke leuk.
Maar ik raak er geirriteerd door als mensen gaan zeiken om hun cijfers omdat het niet hoog genoeg is voor hun.
Haha jij bent de fok! slijmjurkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat wel, maar een beetje lief zijn tegen Brechtje![]()
Voor dit soort saaie avonden kunnen we zo`n persoon best wel even gebruiken ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef IFASS het volgende:
[..]
eensch, en ze is eig best wel liev eh![]()
Als ze ophoud met dat irritante on-line/offline gedoe op msn dan doe ik wel liefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat wel, maar een beetje lief zijn tegen Brechtje![]()
eig wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef IFASS het volgende:
[..]
eensch, en ze is eig best wel liev eh![]()
Waarom heb je haar dan in godsnaam op MSNquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als ze ophoud met dat irritante on-line/offline gedoe op msn dan doe ik wel lief
Daar heb ik ook last van. Als mijn mentrix zegt dat het goed met mij gaat dan gaat het goed en betekend dat dus dat ik een 6 gemiddeld sta. Dat sta ik momenteel en ik ga zelfs niet zeggen dat ik slechte cijfers hebquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:26 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Maar ik raak er geirriteerd door als mensen gaan zeiken om hun cijfers omdat het niet hoog genoeg is voor hun.
Cammen met Brechtjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Waarom heb je haar dan in godsnaam op MSN.
Man, iedereen is zo in de brugklasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:26 schreef Brechtje het volgende:
[..]
hehe...wat denk jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Waarom heb je haar dan in godsnaam op MSN.
Wij begrijpen elkaar!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Als mijn mentrix zegt dat het goed met mij gaat dan gaat het goed en betekend dat dus dat ik een 6 gemiddeld sta. Dat sta ik momenteel en ik ga zelfs niet zeggen dat ik slechte cijfers heb
Goedzo...je leert snelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
Ik krijg nu het idee dat die Brechtje graag dingen doet voor de webcam ?.
En haar moeder zit hier ook ?
Juist, ik heb twee keer achter elkaar een 4 gehaalt maarja boeit verder niet ik ga met dit rapport wel over dus vind ik het wel bestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:30 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar!![]()
Ik had laast voor engels een 5, maar daarvoor een 8. Dus gemiddeld ging het wel goed, dan ga ik niet zeuren om die 5 omdat het normaal beter gaat. Als het genoeg is, dan is het genoeg.
Weet ze allemaal alquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/2589quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
Nee, anders was er allang een brechtje.zip verschenen hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
Maar dat is toch niet opwindend.quote:
OMG jij bent echt een kutnewbie dat alles gelooft.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
Moet je gebruik van makenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
OMG jij bent echt een kutnewbie dat alles gelooft.![]()
Waarom is dat kut ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet opwindend.
Als een meisje alles doet wat je zegt .
Zo als the bloodhoundgang ook zing : The Lapdance is so much bether wen the stripper is crying![]()
Dan heb je de foto's van ijsmeis nog niet gezien!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom is dat kut ?
En ik heb zojuist je foto's gezien en ik moet zeggen jij ljikt me wel het type meisje...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Moet je gebruik van maken!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom is dat kut ?
En ik heb zojuist je foto's gezien en ik moet zeggen jij ljikt me wel het type meisje...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom is dat kut ?
Wat jij wiltquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Lul niet.![]()
Je kunt bekant niet zien hoe ik er me bij voelde. Van het lachen heb ik zelfs die mummy kop laten vallen en toen ging die stuk. Dus dit is zegmaar een aandenken.![]()
Die zijn al wel een paar jaar oud he.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:35 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dan heb je de foto's van ijsmeis nog niet gezien!
Ontken nou maar niet dat je een breezah-sletjes bent...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd...Ze moet maar weer eens nieuwe foto's makenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:37 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die zijn al wel een paar jaar oud he.
Haha jij ook al aan de drankquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:35 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]. Daar ging het drank door me neus, bedankt
.
Woei Brechtje in het meervoudquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:38 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ontken nou maar niet dat je een breezah-sletjes bent...![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:39 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog steeds op mijn PC staan.
Welke weblog begon er overigens mee Jaggle toch?
omg mijn moeder leest meequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:38 schreef DjDev het volgende:
nee
Neukia toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:39 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog steeds op mijn PC staan.
Welke weblog begon er overigens mee Jaggle toch?
Ja, hoi, hier is de moeder, mot je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
Ja, plaats dan gewoon een tvp, ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:40 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ze post alleen niks, iritant is het!
Ok...Nu gaan we het krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hoi, hier is de moeder, mot je?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:40 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ze post alleen niks, iritant is het!
Oh, net te laatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja, plaats dan gewoon een tvp, ofzo![]()
Hoi Yvonnequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:40 schreef Brechtje het volgende:
[..]
omg mijn moeder leest mee
*rent naar beneden
Bij mij thuis kennen ze FOK! niet...Alleen de FP danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig weet mijn ma nog maar net hoe ze moet mailen en meer ook niet
Ja, hier, tvp.quote:
Ja idd...Tis nu te gevaarlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hoi Yvonne
@DjDev we wachten nog wel even met dat rel topic
Jij bent die oudere vrouw van de radioquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig ook nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef DjDev het volgende:
[..]
Bij mij thuis kennen ze FOK! niet...Alleen de FP dan
Och, ook dat vind ik...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hoi Yvonne
@DjDev we wachten nog wel even met dat rel topic
Gast, je doet het eromquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij bent die oudere vrouw van de radio?
Ik moet nietsik vind het een beetje raar dat een jong meisje rare dingen doet voor een webcam terwijl de moeder daar ook allicht weet van heeft. Het zijn verder mijn zaken niet maar je hoort het niet vaak. Waarom ben jij eigenlijk rood?
Mijn vader zag wel eens dat ik op FOK! zat. Zei hij altijd "FOK!, lijkt op Fuck, toch geen porno he"quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef DjDev het volgende:
[..]
Bij mij thuis kennen ze FOK! niet...Alleen de FP dan
Ik doe geen rare dingen voor de cam?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik moet nietsik vind het een beetje raar dat een jong meisje rare dingen doet voor een webcam terwijl de moeder daar ook allicht weet van heeft. Het zijn verder mijn zaken niet maar je hoort het niet vaak. Waarom ben jij eigenlijk rood?
Wat lul jij nou weer idioot?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vertel waarom is Yvonne rood en wij zwart?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:44 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Gast, je doet het erom. Ik wil die vragen ook wel beantwoorden, stuk voor stuk, maar ik ga er zodanig op reageren dat het fout afloopt
.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mijn vader zag wel eens dat ik op FOK! zat. Zei hij altijd "FOK!, lijkt op Fuck, toch geen porno he"
Haha ik denk steeds meer dat je cloon bentquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik vind die foto met die mummy toch wel in de category 'raar' vallen, hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:44 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik doe geen rare dingen voor de cam?
Ga weg joh snikkel.![]()
![]()
Yvonne is Administrator, en wij zijn slechts gewone stervelingenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vertel waarom is Yvonne rood en wij zwart?
Ik laat het wel even uitzoeken of die gast een kloon is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Haha ik denk steeds meer dat je cloon bent
Maarja, zal hem ook weinig boeie als ik porno zat te kijken. Denk dat hij dan eerder dat hij ook die URL wou hebbenquote:
Doe dat!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:46 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik laat het wel even uitzoeken of die gast een kloon is.![]()
Laster u bedoelt zwart maken ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer idioot?
Zulke uitspraken zijn heel doodsimpel laster en ik voorspel je dat je daar niet mee weg komt..
Ik ben rood omdat ik admin ben en jou eraf kan pletteren hier.
Woow lekker vrolijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer idioot?
Zulke uitspraken zijn heel doodsimpel laster en ik voorspel je dat je daar niet mee weg komt..
Ik ben rood omdat ik admin ben en jou eraf kan pletteren hier.
Zo vader..zo zoonquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:46 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Maarja, zal hem ook weinig boeie als ik porno zat te kijken. Denk dat hij dan eerder dat hij ook die URL wou hebben
Omfg...Krijg ik weer de schuld?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Laster u bedoelt zwart maken ?
Ooh nee dat is mijn bedoeling niet hoor. ik hoorde van djdev dat jou dochter zulke dingen doet.
Maar het maakt mij verder niet uit .
En admin is dat leuk ?
Zeg, een paar dingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Laster u bedoelt zwart maken ?
Ooh nee dat is mijn bedoeling niet hoor. ik hoorde van djdev dat jou dochter zulke dingen doet.
Maar het maakt mij verder niet uit .
En admin is dat leuk ?
quote:
quote:
Uiteraard dus jij bent ook zo weer weg, lang.quote:
Alleen klonen zijn zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zeg, een paar dingen.
1) waarom geloof je alles
2) waarom doe je zo dom?
3) doe je dat express?
4) waarom
5) doe is niet!
Nee! DjDev is okequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard dus jij bent ook zo weer weg, lang.
Ooh nee ik bedoel het goed hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zeg, een paar dingen.
1) waarom geloof je alles
2) waarom doe je zo dom?
3) doe je dat express?
4) waarom
5) doe is niet!
Nee joh hoeft niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard dus jij bent ook zo weer weg, lang.
Volgens mij checkt ze gewoon de history van Brechtjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:51 schreef 14.gif het volgende:
@yvonne, hoe vaak doe je dat eigenlijk? zo 'stiekem' meelezen?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef RemcoW85 het volgende:
- edit: zoiets zeg je niet -
Ik heb er een antenne voor als er idioot geluld wordt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:51 schreef 14.gif het volgende:
@yvonne, hoe vaak doe je dat eigenlijk? zo 'stiekem' meelezen?
Tegen mij zegt ze dat ze dit topic toevallig tegen kwam in de AT.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Volgens mij checkt ze gewoon de history van Brechtje
Die heeft dat niet gelezen anders had ik dat wel te horen gekregenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Yvonne zit er, denk is na man
Was je toch bijna crew-afquote:
Nee ik weet het nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh nee ik bedoel het goed hoor.
Ik zie alleen niet zo het plezier in ruzie maken en die dingen gewoon plezier makenweetje wel
Klopt, want ik zat elders in een topicquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:53 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Tegen mij zegt ze dat ze dit topic toevallig tegen kwam in de AT.
De hele tijd dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb er een antenne voor als er idioot geluld wordt.
Ik heb overigens wel gezien wat je had getypt, maar verder niet onthoudenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:53 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Die heeft dat niet gelezen anders had ik dat wel te horen gekregen. Denk dat Messenga er op tijd bij was
.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:53 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Tegen mij zegt ze dat ze dit topic toevallig tegen kwam in de AT.
Ooh naja het moet gezellig zijnquote:
Dat heb ik jou een paar dagen geleden ook verteld!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh naja het moet gezellig zijn
@Yvonne . Tonks zei dat jij veel wist van de eerste wereld oorlog.
En dat jij altijd naar belgie gaat.. Ik zelf vond dat vroeger ook altijd wel leuk.
Weet jij nog precies welke kroonprins er nou vermoord werd aan het begin ?
Ja, die staan bij elke post. Ik heb nu dezequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oh, en worden die ook wel eens gebruikt? Want ik let daar ook nooit op![]()
.
Dat kan ook wel maar die Tonks had het er over maandag op een chatboxquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat heb ik jou een paar dagen geleden ook verteld!
Grapjasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oh, en worden die ook wel eens gebruikt? Want ik let daar ook nooit op![]()
Prins Fransquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En dat jij altijd naar belgie gaat.. Ik zelf vond dat vroeger ook altijd wel leuk.
Leer quotenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef Brechtje het volgende:
[quote]Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
[/quote
omg![]()
schijn·hei·lig (bn.)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat kan ook wel maar die Tonks had het er over maandag op een chatbox![]()
@Brechtje waarom is dat zo grappig ?
Haha nee ik bedoel welk landquote:
Eerst wist je niet dat yvonne mijn moeder is, nu weer wel, en weetje alles over haar dat ze wel eens naar belgié gaat enz.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat kan ook wel maar die Tonks had het er over maandag op een chatbox![]()
@Brechtje waarom is dat zo grappig ?
Denk je nou echt dat die tot 1 uur mag opblijven?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:59 schreef RemcoW85 het volgende:
Waar is dat 13-jarige meisje nou gebleven.
Slapen...dûhquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:59 schreef RemcoW85 het volgende:
Ooh nee kijk ik had maandag naar actionradio.nl geluisterd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:58 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Eerst wist je niet dat yvonne mijn moeder is, nu weer wel, en weetje alles over haar dat ze wel eens naar belgié gaat enz.het zal wel.
![]()
Is brechtje 14?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:00 schreef RemcoW85 het volgende:
Brechtje mag het ook, dies net een jaar ouder. Ik vond 00:00 al laat voor die griet, maar nu zal ze dus wel weg zijn.
Ze heeft mij geen eens gedag gezegd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:59 schreef RemcoW85 het volgende:
Deel 732 is gelukkig al geopendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ze heeft mij geen eens gedag gezegd.
Trouwens ik ga deel 732 niet openen, geen zin in, ook niet alsk laaste poster ben
Nee stel je voor dat je moeite moet doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Trouwens ik ga deel 733 niet openen, geen zin in, ook niet alsk laaste poster ben
Ik wil zeggen dat is een platte opmerking maar dat gaat natuurlijk niet opquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef 14.gif het volgende:
Oh, ik dacht al 15.... dikke tieten voor een 14-jarige![]()
Die hebben we toch al, geen probleemquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Trouwens ik ga deel 732 niet openen, geen zin in, ook niet alsk laaste poster ben
732 is al geopend, schele.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
quote:
Wat is het nou?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nee joh, 15 ofzo. Die andere nieuwe. Zie 1e pagina.
Ging jij niet slapenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die hebben we toch al, geen probleem.
JAHAAA jij ging slapen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik was jullie al voor met die kutgrapquote:
Oke.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee stel je voor dat je moeite moet doen
en ik doe het ook niet
Jij bent echt een cloon!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:03 schreef Canisfire het volgende:
Ooh maar als je rood bent ben je hier dus een soort baas ?
Interresant dat wil ik ook wel![]()
Deed ik dat niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Vraag het aan Brechtje zelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |