quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik heb een paint-collage gemaakt van 'Extreme Makeover: Gymnasium Edition' 'k Heb klassefoto's van vorig jaar en dit jaar met elkaar vergeleken en kwam wat leuke make-overs tegen... Ik weet niet of ik er een topic mag openen, omdat er geen zwarte balkjes voor hun ogen staan... Maar het zijn allemaal foto's van de schoolwebsite, duzz...
STOER!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:15 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Haha wat praat je newbie.
Ik heb PUB opgericht.
Nu echt weg is hier.![]()
Ze verteld de waarheidquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
WTf Brechtje? wat doe je dom?
Ze begint te puberenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
WTf Brechtje? wat doe je dom?
Man ze lult gewoon dom, denkt dat ze heel wat is. Beetje lopen zeiken op mensen die kleiner zijn dan zichzelf en dan maar denken dat ze stoer isquote:
nu alquote:
Je hebt ook geen idee waarom ik dat met die mummy deed.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh bedankt daar voor
Verder vind ik je een beetje raar met je mummy
@Twisted Logic ik ben een newbie ja![]()
welke was...?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef Q_Orianka het volgende:
Uhm, kan iemand nog reageren op mijn topic-vraag?
Als die fotos gewoon online staan kun je dat best doen denk ik ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef Q_Orianka het volgende:
Uhm, kan iemand nog reageren op mijn topic-vraag?
Ik zal maar lief doen, je hebt zo een ban van haar moederquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Man ze lult gewoon dom, denkt dat ze heel wat is. Beetje lopen zeiken op mensen die kleiner zijn dan zichzelf en dan maar denken dat ze stoer is![]()
Ik uit gewoon mijn meningquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik zal maar lief doen, je hebt zo een ban van haar moeder
Yvonne dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef Canisfire het volgende:
Ja een raar figuur is het wel
Een beetje zo als die mevrouw die op fok radio! was en waarvan jullie zeiden dat ze zo belangerijk was.
Ok...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Als die fotos gewoon online staan kun je dat best doen denk ik ja.
Wie zegt dat ik me ermee stoer door voel?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Man ze lult gewoon dom, denkt dat ze heel wat is. Beetje lopen zeiken op mensen die kleiner zijn dan zichzelf en dan maar denken dat ze stoer is![]()
Jij bent geen newbie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Waarom zet je ze dan in je fotoboek...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je hebt ook geen idee waarom ik dat met die mummy deed.was gewoon dikke lol met een vriendin.
Hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Yvonne dus
Brechtje is haar dochter
Je raakt geïrriteerd door mensen die hoge cijfers halen? Of door mij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me ermee stoer door voel?
Ik raak een beetje geirriteerd van die mensen, jullie van mij, moeten jullie weten.
Heb ik geen problemen mee.
Lul niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:23 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Waarom zet je ze dan in je fotoboek...![]()
Je kijkt er echt bij alsof je het leuk hebt inderdaad...
Nah, het begint net leuk te wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hahadat is best grappig
@Brechtje wil je weg gaan het is hier normaal erg gezellig![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hahadat is best grappig
@Brechtje wil je weg gaan het is hier normaal erg gezellig![]()
Ooh ik hou niet zo van ruziequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nah, het begint net leuk te worden.
Nee man...gewoon gaan rellenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik vind het prima als mensen hoge cijfers halen, harstikke leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je raakt geïrriteerd door mensen die hoge cijfers halen? Of door mij?
En als je je er niet stoer door voelt, waarom loop je dan zo te zeiken? Als die gene er niet blij mee is dan hoef jij toch niet meteen zo achterlijk te reageren?
eensch, en ze is eig best wel liev ehquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
als Brechtje weg gaat is deze chat zo weer dood
Ze zeikt omdat een leraar/lerares haar haat...but hey...who cares?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:26 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik vind het prima als mensen hoge cijfers halen, harstikke leuk.
Maar ik raak er geirriteerd door als mensen gaan zeiken om hun cijfers omdat het niet hoog genoeg is voor hun.
Haha jij bent de fok! slijmjurkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat wel, maar een beetje lief zijn tegen Brechtje![]()
Voor dit soort saaie avonden kunnen we zo`n persoon best wel even gebruiken ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef IFASS het volgende:
[..]
eensch, en ze is eig best wel liev eh![]()
Als ze ophoud met dat irritante on-line/offline gedoe op msn dan doe ik wel liefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat wel, maar een beetje lief zijn tegen Brechtje![]()
eig wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef IFASS het volgende:
[..]
eensch, en ze is eig best wel liev eh![]()
Waarom heb je haar dan in godsnaam op MSNquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als ze ophoud met dat irritante on-line/offline gedoe op msn dan doe ik wel lief
Daar heb ik ook last van. Als mijn mentrix zegt dat het goed met mij gaat dan gaat het goed en betekend dat dus dat ik een 6 gemiddeld sta. Dat sta ik momenteel en ik ga zelfs niet zeggen dat ik slechte cijfers hebquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:26 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Maar ik raak er geirriteerd door als mensen gaan zeiken om hun cijfers omdat het niet hoog genoeg is voor hun.
Cammen met Brechtjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Waarom heb je haar dan in godsnaam op MSN.
Man, iedereen is zo in de brugklasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:26 schreef Brechtje het volgende:
[..]
hehe...wat denk jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Waarom heb je haar dan in godsnaam op MSN.
Wij begrijpen elkaar!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Als mijn mentrix zegt dat het goed met mij gaat dan gaat het goed en betekend dat dus dat ik een 6 gemiddeld sta. Dat sta ik momenteel en ik ga zelfs niet zeggen dat ik slechte cijfers heb
Goedzo...je leert snelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
Ik krijg nu het idee dat die Brechtje graag dingen doet voor de webcam ?.
En haar moeder zit hier ook ?
Juist, ik heb twee keer achter elkaar een 4 gehaalt maarja boeit verder niet ik ga met dit rapport wel over dus vind ik het wel bestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:30 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar!![]()
Ik had laast voor engels een 5, maar daarvoor een 8. Dus gemiddeld ging het wel goed, dan ga ik niet zeuren om die 5 omdat het normaal beter gaat. Als het genoeg is, dan is het genoeg.
Weet ze allemaal alquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/2589quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
Nee, anders was er allang een brechtje.zip verschenen hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |