SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ja, ik blijf het gewoon in spoilertags zetten![]()
Hij zegt niet 'man', maar 'lynn'. Net nog een keer gekeken. Dacht in eerste instantie hetzelfde als jijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:47 schreef Richardfun het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 februari 2006 16:11 schreef Merkie het volgende:
En Curits was wel grappig. "You don't think rationally man". Dat "man" erachter.
wie?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Leuke episode weer. Ik houd overigens wel van die Defense contractors subplotten. Zie McLennon Forrester uit S4. Leuke dingen zijn dat.
oh ja!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:14 schreef TC03 het volgende:
Dat bedrijf waar de stroom uitviel waar Jack samen met Paul heen gingen. Daarna kreeg je die politieke correcte 'oorlog' samen met die Arabieren.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:23 schreef twi het volgende:Vette aflevering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ja, ik blijf het gewoon in spoilertags zetten![]()
Maar ik vroeg me gelijk dezelfde dingen af na deze ep.
Zeker het feit dat Logan op geen enkele manier 100% zeker kon weten dat het gas niet alsnog in de VS gebruikt zou worden.
En Henderson had Jack net zo goed point blank door z'n harses kunnen schieten, had een hoop rotzooi gescheeld.
Verder wel vet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow. Dat zou kunnen. Vond het al té negerachtig hoe hij Lynn aansprakquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:48 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hij zegt niet 'man', maar 'lynn'. Net nog een keer gekeken. Dacht in eerste instantie hetzelfde als jij
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:14 schreef CloudStrife het volgende:
Was weer super vet!![]()
Agent Pierce FTW!![]()
Volgende twee epi's worden OMG!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van Logan heb ik me ook 1 sec afgevraagd (was het daarna weer vergeten doordat de rest zo spannend wasquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vette aflevering!![]()
Maar ik vroeg me gelijk dezelfde dingen af na deze ep.
Zeker het feit dat Logan op geen enkele manier 100% zeker kon weten dat het gas niet alsnog in de VS gebruikt zou worden.
En Henderson had Jack net zo goed point blank door z'n harses kunnen schieten, had een hoop rotzooi gescheeld.
Verder wel vet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een top aflevering
Krekker is de bom!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef Hoolaa het volgende:
mm, volgens mij is het echt al tig keer gezegd dat ze terugkomt. en dat ze dan lang haar heeft vind ik niet echt een major spoiler
maargoed, de volgende keer zal ik het doen
btw: hoe zet je die spoiler tags?
1 2 3 | zo [/spoiler] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Maar uit jouw post kan ik opmaken dat ze:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef Hoolaa het volgende:
mm, volgens mij is het echt al tig keer gezegd dat ze terugkomt. en dat ze dan lang haar heeft vind ik niet echt een major spoiler
maargoed, de volgende keer zal ik het doen
btw: hoe zet je die spoiler tags?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Eerder Amerikaas-film-negerachtig (om het even zo te noemen).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ow. Dat zou kunnen. Vond het al té negerachtig hoe hij Lynn aansprak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door scanman01 op 28-02-2006 23:16:48 ]My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ][Offtopic]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe doe je dat andere? Waarin jij laat zien hoe je de spoilertag gebruikt?
[/Offtopic]Krekker is de bom!
EN de computers moesten ook vernietigd worden, dus zo sloeg hij twee vliegen in één klap.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:39 schreef Merkie het volgende:
Jack doodschieten is toch onmogelijk KreKkeRt, dat weet je zelf ook wel. Dat hij de bom niet meteen liet ontploffen, ach. Daar heb je wel gelijk in.
[ code]quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[Offtopic]
En hoe doe je dat andere? Waarin jij laat zien hoe je de spoilertag gebruikt?
[/Offtopic]
Goed puntquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
EN de computers moesten ook vernietigd worden, dus zo sloeg hij twee vliegen in één klap.
Ben lid van usenext, maar de nieuwe ep staat er iedere keer pas heel laat op. Dus ik gebruik de torrents ook.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:07 schreef TC03 het volgende:
Wie gebruikt er dan ook torrents.... Nieuwsgroepen
Seizoen 3 was wat mij betreft verreweg de beste. En seizoen 4 was, na 2 keer gezien te hebben, ook eigenlijk best wel heel sterk. Seizoen 5 heeft wel de potentie om dat te overtreffen, maar dan moeten ze dit niveau wel zien vast te houden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:47 schreef Jantjeuh het volgende:
Vette ep weer zeg, seizoen is erg sterk tot dusverreBeter dan 3 en 4 iig.
Binsearch.info --> zoeken op s05e10 bijvquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben lid van usenext, maar de nieuwe ep staat er iedere keer pas heel laat op. Dus ik gebruik de torrents ook.
Dat houd meestal in dat het een fake is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:05 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben al de hele dag bezig en ik heb de aflevering nog niet binnen. Ik weet niet wat het is maar het gaat echt enorm traag...
Het staat nu al 2 uur stil op 99,6%.
Ben blij dat hij niet dood is. Eén van de betere karakters!quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:12 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat houd meestal in dat het een fake is.
Overigens erg mooie actie van Aaron weer. Dacht dat die dood was of ver buiten bewust zijn. Prachtige actie.![]()
Ik schrok wel en vond het wel een domper. Maar hij kwam terug en hoe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ben blij dat hij niet dood is. Eén van de betere karakters!![]()
Inderdaad, ik zat echt: "Noooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!"quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:45 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik schrok wel en vond het wel een domper. Maar hij kwam terug en hoe.![]()
Kijkt zij weleens niet nors dan ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:46 schreef marciemarcs het volgende:
weer hard moeten lachen om de extreem norse blik van Cloe toen zij Lynn inlichtte over een mogelijke aanslag op de Russische president!
ik denk dat er zo een modje blijft F5en op deze paginaquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat volgens jou goede sites zijn
we hebben nog 148 berichten te gaan hequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:40 schreef Richardfun het volgende:
Dat wordt trouwens sowieso de nieuwe topic titel : If you carry out that command, I will draw my weapon"
opsluitenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:48 schreef Wytze het volgende:
Nee joh, gewoon beetje door spammen
BTW, gingen ze Lynn nou opsluiten ? Of stuurde ze hem gewoon uit CTU ?
Ja, joe met Lynn. Amateurquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:17 schreef Richardfun het volgende:
Was idd blij dat Erin niet dood was, die vent vind ik echt top
En nogmaals: woohoo, de hobbit has been overthrown!
Ik zeg het je, Alessandra Ambrosio is het woordquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:18 schreef Mikkie het volgende:
Wat een uiterst appetijtelijke avatar, wiets.
Mr. Piercequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:34 schreef dapluiz het volgende:
erin of aaron, wie bedoelen jullie nou ?
Ook 600 kb/s?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:14 schreef twi het volgende:
Gebruik ook torrents, minstens net zo snel als je de goede sites weet.
Glenn Morshower .... Agent Aaron Piercequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:34 schreef dapluiz het volgende:
erin of aaron, wie bedoelen jullie nou ?
das wel het mekkelijkstquote:
Wie?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:44 schreef Wytze het volgende:
Voor degene die season 2 niet gezien hebben
Hij was de man die Palmer hielp toen die vast zat
Ik ga season 2 weer eens zoeken
Ja, hij zit tot nu toe in alle seizoenen van 24 volgens mij. Dit seizoen trouwens met veruit zijn grootste rol.quote:
Leuk filmpje. Altijd interessant die behind the scenes dingen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:04 schreef jdiezrequejo het volgende:
get Behind The Shooting of the motorcave!
http://www.fox.com/video/index.htm?cat_id=24&clip_id=rev_24_episode_510_clip
Filmpje over de aanval
gaat het nou nog verder na "the location" in beeld is geweest?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:26 schreef Shogo het volgende:
[..]
Leuk filmpje. Altijd interessant die behind the scenes dingen.
Hehe, het is motorcade, niet motorcavequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:04 schreef jdiezrequejo het volgende:
get Behind The Shooting of the motorcave!
http://www.fox.com/video/index.htm?cat_id=24&clip_id=rev_24_episode_510_clip
Filmpje over de aanval
Volgens mij is er op die locatie ook het begin van 'The X-Files movie' opgenomen (gebouw op de achtergrond lijkt er verdomde veel op).quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
gaat het nou nog verder na "the location" in beeld is geweest?
of heeft iemand em als mpg/mpeg/avi/divx/xvid/mp4/verzinmaareenformaatalshetmaargeenflashis?
zekerquote:
dat heb i kdus niet kunnen zien omdat dat gare filmpje dan weer opnieuw begonquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef Shogo het volgende:
[..]
Volgens mij is er op die locatie ook het begin van 'The X-Files movie' opgenomen (gebouw op de achtergrond lijkt er verdomde veel op).
klopt, maar kon het ff niet aanpassen op de plek waar ik toen wasquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:51 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hehe, het is motorcade, niet motorcave
heb je em ook in ander formaat?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:56 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
klopt, maar kon het ff niet aanpassen op de plek waar ik toen was
volgens mij alleen seizoen 3 en 4..quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:16 schreef Wytze het volgende:
Is er over seizoen 5 ook een 24 inside, vorige seizoenen keek ik nog als ik tijd over had
Maar ik mis het nu wel een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in alle eerdere seizoenen had hij nog geen schot gelost! Nu mocht hij vijf kogels schieten en alle 5 raak! Pierce rules!!
Nog even wat anders, die Carrie was mij het hele seizoen nog niet opgevallen. Ben benieuwd of die ook een grotere rol krijgt, ze is namelijk wel cool.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:13 schreef BB-Pieter het volgende:
Agent Pierce had wel een paar leuke opmerkingen in die 'behind the scene's.dit was volgens mij zelfs zn eerste actie scene in 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in alle eerdere seizoenen had hij nog geen schot gelost! Nu mocht hij vijf kogels schieten en alle 5 raak! Pierce rules!!
Nog even wat anders, die Carrie was mij het hele seizoen nog niet opgevallen. Ben benieuwd of die ook een grotere rol krijgt, ze is namelijk wel cool.....![]()
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:Hoe weet je dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Day 3quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:45 schreef SunChaser het volgende:
Ik las op imdb dat de producers van 24 de rechten van De Davinci Code wilden kopen om als plot in Day 3 te gebruiken
Nee, Day 3quote:
huhquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, Day 3
"24" (2001) creator Joel Surnow thought that "The DaVinci Code" would provide a great storyline for the show's third season. Surnow asked his boss, producer Brian Grazer about acquiring the film rights to the book. Author Dan Brown had no intention of his book being adapted for a TV show, and rejected their bid. Months later, Sony Pictures paid $6 million for the book and hired Grazer as producer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |