Eerder Amerikaas-film-negerachtig (om het even zo te noemen).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ow. Dat zou kunnen. Vond het al té negerachtig hoe hij Lynn aansprak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door scanman01 op 28-02-2006 23:16:48 ]My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ][Offtopic]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe doe je dat andere? Waarin jij laat zien hoe je de spoilertag gebruikt?
[/Offtopic]Krekker is de bom!
EN de computers moesten ook vernietigd worden, dus zo sloeg hij twee vliegen in één klap.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:39 schreef Merkie het volgende:
Jack doodschieten is toch onmogelijk KreKkeRt, dat weet je zelf ook wel. Dat hij de bom niet meteen liet ontploffen, ach. Daar heb je wel gelijk in.
[ code]quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[Offtopic]
En hoe doe je dat andere? Waarin jij laat zien hoe je de spoilertag gebruikt?
[/Offtopic]
Goed puntquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
EN de computers moesten ook vernietigd worden, dus zo sloeg hij twee vliegen in één klap.
Ben lid van usenext, maar de nieuwe ep staat er iedere keer pas heel laat op. Dus ik gebruik de torrents ook.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:07 schreef TC03 het volgende:
Wie gebruikt er dan ook torrents.... Nieuwsgroepen
Seizoen 3 was wat mij betreft verreweg de beste. En seizoen 4 was, na 2 keer gezien te hebben, ook eigenlijk best wel heel sterk. Seizoen 5 heeft wel de potentie om dat te overtreffen, maar dan moeten ze dit niveau wel zien vast te houden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:47 schreef Jantjeuh het volgende:
Vette ep weer zeg, seizoen is erg sterk tot dusverreBeter dan 3 en 4 iig.
Binsearch.info --> zoeken op s05e10 bijvquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben lid van usenext, maar de nieuwe ep staat er iedere keer pas heel laat op. Dus ik gebruik de torrents ook.
Dat houd meestal in dat het een fake is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:05 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben al de hele dag bezig en ik heb de aflevering nog niet binnen. Ik weet niet wat het is maar het gaat echt enorm traag...
Het staat nu al 2 uur stil op 99,6%.
Ben blij dat hij niet dood is. Eén van de betere karakters!quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:12 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat houd meestal in dat het een fake is.
Overigens erg mooie actie van Aaron weer. Dacht dat die dood was of ver buiten bewust zijn. Prachtige actie.![]()
Ik schrok wel en vond het wel een domper. Maar hij kwam terug en hoe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ben blij dat hij niet dood is. Eén van de betere karakters!![]()
Inderdaad, ik zat echt: "Noooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!"quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:45 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik schrok wel en vond het wel een domper. Maar hij kwam terug en hoe.![]()
Kijkt zij weleens niet nors dan ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:46 schreef marciemarcs het volgende:
weer hard moeten lachen om de extreem norse blik van Cloe toen zij Lynn inlichtte over een mogelijke aanslag op de Russische president!
ik denk dat er zo een modje blijft F5en op deze paginaquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat volgens jou goede sites zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |