i know for surequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef Myers het volgende:
En dinsdag wordt kickass denk ik.
Ik ben er vrij zeker van.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef Myers het volgende:
Ik neem aan dat die schrijvers zelf ook wel inzien dat ze niet steeds hetzelfde moeten doen met die dreigingen, maar ik heb er wel vertrouwen in. Door het concept van 24 blijft het hoe dan ook vet leuk en spannend om naar te kijken.
En dinsdag wordt kickass denk ik.
Dit seizoen vind ik ook goed. Misschien heb ik het wat verkeerd verwoord. Meerdere dreigingen vind ik goed, meerdere aanslagen (trein, ontvoering, Air Force One, regulateur, kernkop) wat minder. In seizoen 2 had je één aanslag (atoombom) maar meerdere dreigingen (atoombom zelf maar ook mogelijke oorlog met land X, Y en Z).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
en nu dan? Die rechterhand van Logan dacht het goed te doen, maar wist niet dat het tegen de mensen van zijn land gebruitk zou worden. de Russen wilde het op Russisch grondgebied doen, maar dat lukt niet meer, dus wordt het op Amerikaans greondgebied!
ik vind het juist wel goed dat er verschillende soorten dreiginen zijn die op verschillende manier uitgevoerd worden
ah, dan begreep ik je net verkeerdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:52 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Dit seizoen vind ik ook goed. Misschien heb ik het wat verkeerd verwoord. Meerdere dreigingen vind ik goed, meerdere aanslagen (trein, ontvoering, Air Force One, regulateur, kernkop) wat minder. In seizoen 2 had je één aanslag (atoombom) maar meerdere dreigingen (atoombom zelf maar ook mogelijke oorlog met land X, Y en Z).
C Thomas Howell komt eraanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
welke opmerkelijke gastrollen hebben we dit seizoen al gehad?
- robocop
- die ene parlementariër die even in ctu was en een mapje vasthield ofzo?
- verder nog..???
in de rol vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
in de rol vanJep... maar ik denk dat daar nog wel iets meer gaat spelen. Weet het eigenlijk wel zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
hmz.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... maar ik denk dat daar nog wel iets meer gaat spelen. Weet het eigenlijk wel zeker.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmz.....
dus tot nu toe nog maar 2 gastrollen van bekende mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]wie was dat ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]ah, cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
waarom denk je dat alles in spoilers staatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:32 schreef Captain Pervert het volgende:
Trouwens, Nathanson is die knakker uit het 4e seizoen van Airwolf. Man, is die oud geworden (nou ja, zit 20 jaar tussen...). Ook speelde hij in Cube 2.
De vice-president wordt gespeeld doorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmz.....
dus tot nu toe nog maar 2 gastrollen van bekende mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat de hele situatie in S5 terug grijpt naar S2, dat was ook opgezet door patriotten. Toen dat mislukte, werd gezegd dat de voorbereidingen voor het volgende (S5 dus) al begonnen warenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:47 schreef de_sapje het volgende:
Kortom, voor mij zou een perfect 24 seizoen er als volgt uitzien:
- een realistisch verhaal, niet 80 terroristische dreigingen op één dag
- het liefst een verhaal dat verband houdt met eerdere seizoenen/gebeurtenissen
- geen sideline verhalen
- lekker hoog budget
Nu toch ook, het ging nu toch ook alleen maar om de olie. Welk labeltje je er aan hangt moet je zelf weten, maar het waren in beide gevallen patriokapalisten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:29 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Dat waren geen patriotten, dat waren kapitalisten. Dat ging namelijk over de oliewinning in het Midden Oosten...
maar dat deden ze voor Amerika, patriotten dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:29 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Dat waren geen patriotten, dat waren kapitalisten. Dat ging namelijk over de oliewinning in het Midden Oosten...
of we doen nu rustig aan en openen het topic dinsdag met een megaquote!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:03 schreef Richardfun het volgende:
Nee, want in die dubbelep zitten vast zeer memorabele quotes, en die gebruiken we dan weer voor het topic van volgende week
Kom op, wel ff nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |