Schijnt een hele slechte serie te zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:22 schreef qu63 het volgende:
DIT IS GEEN SPOILER, GEWOON EEN FLAUW GRAPJE
President Palmer Leeft Nog!!!
geen idee, kwam em net tegen op imdb, sprong ie ineens voor mn neus met een kut bannerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:14 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze niet doorgaan op de hints die Palmer heeft achter gelaten. Met Wayne enzo. Zoals 'dat Chevinsky'. Kan me niet voorstellen dat de enige clue is die Palmer achter heeft gelaten.
[..]
Schijnt een hele slechte serie te zijn.
1) kijk eens naar 9-11, dat was uitgekiend, tot op de minuut zo ongeveer. dit is tot nu toe ook het geval geweest, alleen zijn er steeds backup plannen als Jack weer in de weg staat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:47 schreef de_sapje het volgende:
Kortom, voor mij zou een perfect 24 seizoen er als volgt uitzien:
- een realistisch verhaal, niet 80 terroristische dreigingen op één dag
- het liefst een verhaal dat verband houdt met eerdere seizoenen/gebeurtenissen
- geen sideline verhalen
- lekker hoog budget
Dat is het dilemma ja. Maar ik heb wel vetrouwen in de schrijvers dat ze het budget nuttig gebruiken. 24 heeft zich wel bewezen qua verhaal denk ik zo. De schrijvers zouden de 'verantwoordelijkheid' wel aan kunnen gok ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
4) ik heb geen idee of dat wel gaat dan.. je wordt inventiever met een lager budget lijkt me.. Met een mega budget blijft alles exploderen en krijg je dus die 80 dreigingen op een dag..
Of Jean-Claude van Damme. Die had een keer een gastrol in Las Vegas als zichzelf. Ging ie dood bij een stunt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:55 schreef Captain Pervert het volgende:
Toch wel leuk voor de cultstatus van Jack:
zelfs Peter "ROBOCOP" Weller kan hem niet aan. Wat krijgen we volgende week, een gastrol van Sylvester "RAMBO" Stallone?
ik ook wel hoor, maar als het budget "onbeperkt" wordt, dan gaat het denk ik niet zo goed..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is het dilemma ja. Maar ik heb wel vetrouwen in de schrijvers dat ze het budget nuttig gebruiken. 24 heeft zich wel bewezen qua verhaal denk ik zo. De schrijvers zouden de 'verantwoordelijkheid' wel aan kunnen gok ik.
dat is dan weer humorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Of Jean-Claude van Damme. Die had een keer een gastrol in Las Vegas als zichzelf. Ging ie dood bij een stunt.
welke opmerkelijke gastrollen hebben we dit seizoen al gehad?quote:
dat is geen gastrol he..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:07 schreef TC03 het volgende:
Die Hobbit.Hij wordt wel getiteld als 'special guest star' geloof ik.
quote:
Ja, maar kijk, als je eerst een aanslag op een trein hebt, dan een ontvoering van een minister, dan een mogelijke meltdown van 104 kernreactoren, dan Air Force One die neerstort, dan een kernkop die in handen van terroristen is geraakt; dat vind ik gewoon te veel, dat vind ik niet meer realistisch. In seizoen 1 had je alleen die Drazens die Jack Bauer en Palmer wilden pakken en Victor bevrijden. En toch was het steeds spannend. Afgezien van dat verhaal over die zoon en dochter van Palmer.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
1) kijk eens naar 9-11, dat was uitgekiend, tot op de minuut zo ongeveer. dit is tot nu toe ook het geval geweest, alleen zijn er steeds backup plannen als Jack weer in de weg staat.
Ja, in dit seizoen is het heel goed gedaan vind ik. Vooral aflevering 10 met Christopher Hendelson, die heeft ook al een geschiedenis met Jack waar in seizoen 1 al over werd gepraat.quote:2) nu toch ook zo? einde van seizoen 4 ging terug naar seizoen 2 (met die hand van Palmer..) En Palmer als ex-president die neergeschoten wordt.. hij was niet zomaar iemand.. en Kim/Chloë/etc.. ook allemaal dingen uit eerdere seizoenen
Dat budget moeten ze gebruiken voor het realisme van de serie. Een professioneel uitziend CTU hoofdgebouw (in seizoen 1 zag het er niet uit), de explosies díe er zijn moeten realistisch zijn, en goede filmafwerking natuurlijk (montage etc).quote:4) ik heb geen idee of dat wel gaat dan.. je wordt inventiever met een lager budget lijkt me.. Met een mega budget blijft alles exploderen en krijg je dus die 80 dreigingen op een dag..
dat waren alleen maar backup plannen. en de ontvoering en alles wat erbij hoorde was gewoon goed in scene gezet door de bad-guys. zoiets gebeurd ook in Irak enzo, alleen dan niet met zulke belangrijke figurenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:10 schreef de_sapje het volgende:
Ja, maar kijk, als je eerst een aanslag op een trein hebt, dan een ontvoering van een minister, dan een mogelijke meltdown van 104 kernreactoren, dan Air Force One die neerstort, dan een kernkop die in handen van terroristen is geraakt; dat vind ik gewoon te veel, dat vind ik niet meer realistisch. In seizoen 1 had je alleen die Drazens die Jack Bauer en Palmer wilden pakken en Victor bevrijden. En toch was het steeds spannend. Afgezien van dat verhaal over die zoon en dochter van Palmer.
Backup plannen of niet, liever één dreiging die goed uitgewerkt wordt (atoombom seizoen 2). Met backup plannen kan je een seizoen wel vullen. Ik vond het mooi dat er in seizoen 2 verschillende personen met verschillende motieven meewerkten aan dezelfde dreiging. De moslims die simpelweg slachtoffers wilden, die minister van Defensie (geloof ik) die meer geld beschikbaar wilde stellen voor Defensie, die wapenfabrikant die een oorlog wilde veroorzaken in het Midden-Oosten. Dat was een echt plot. In seizoen 4 was het meer een opsomming van aanslagen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat waren alleen maar backup plannen. en de ontvoering en alles wat erbij hoorde was gewoon goed in scene gezet door de bad-guys. zoiets gebeurd ook in Irak enzo, alleen dan niet met zulke belangrijke figuren
en nu dan? Die rechterhand van Logan dacht het goed te doen, maar wist niet dat het tegen de mensen van zijn land gebruitk zou worden. de Russen wilde het op Russisch grondgebied doen, maar dat lukt niet meer, dus wordt het op Amerikaans greondgebied!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:21 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Backup plannen of niet, liever één dreiging die goed uitgewerkt wordt (atoombom seizoen 2). Met backup plannen kan je een seizoen wel vullen. Ik vond het mooi dat er in seizoen 2 verschillende personen met verschillende motieven meewerkten aan dezelfde dreiging. De moslims die simpelweg slachtoffers wilden, die minister van Defensie (geloof ik) die meer geld beschikbaar wilde stellen voor Defensie, die wapenfabrikant die een oorlog wilde veroorzaken in het Midden-Oosten. Dat was een echt plot. In seizoen 4 was het meer een opsomming van aanslagen.
i know for surequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef Myers het volgende:
En dinsdag wordt kickass denk ik.
Ik ben er vrij zeker van.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef Myers het volgende:
Ik neem aan dat die schrijvers zelf ook wel inzien dat ze niet steeds hetzelfde moeten doen met die dreigingen, maar ik heb er wel vertrouwen in. Door het concept van 24 blijft het hoe dan ook vet leuk en spannend om naar te kijken.
En dinsdag wordt kickass denk ik.
Dit seizoen vind ik ook goed. Misschien heb ik het wat verkeerd verwoord. Meerdere dreigingen vind ik goed, meerdere aanslagen (trein, ontvoering, Air Force One, regulateur, kernkop) wat minder. In seizoen 2 had je één aanslag (atoombom) maar meerdere dreigingen (atoombom zelf maar ook mogelijke oorlog met land X, Y en Z).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
en nu dan? Die rechterhand van Logan dacht het goed te doen, maar wist niet dat het tegen de mensen van zijn land gebruitk zou worden. de Russen wilde het op Russisch grondgebied doen, maar dat lukt niet meer, dus wordt het op Amerikaans greondgebied!
ik vind het juist wel goed dat er verschillende soorten dreiginen zijn die op verschillende manier uitgevoerd worden
ah, dan begreep ik je net verkeerdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:52 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Dit seizoen vind ik ook goed. Misschien heb ik het wat verkeerd verwoord. Meerdere dreigingen vind ik goed, meerdere aanslagen (trein, ontvoering, Air Force One, regulateur, kernkop) wat minder. In seizoen 2 had je één aanslag (atoombom) maar meerdere dreigingen (atoombom zelf maar ook mogelijke oorlog met land X, Y en Z).
C Thomas Howell komt eraanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
welke opmerkelijke gastrollen hebben we dit seizoen al gehad?
- robocop
- die ene parlementariër die even in ctu was en een mapje vasthield ofzo?
- verder nog..???
in de rol vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
in de rol vanJep... maar ik denk dat daar nog wel iets meer gaat spelen. Weet het eigenlijk wel zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
hmz.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... maar ik denk dat daar nog wel iets meer gaat spelen. Weet het eigenlijk wel zeker.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmz.....
dus tot nu toe nog maar 2 gastrollen van bekende mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]wie was dat ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]ah, cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
waarom denk je dat alles in spoilers staatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:32 schreef Captain Pervert het volgende:
Trouwens, Nathanson is die knakker uit het 4e seizoen van Airwolf. Man, is die oud geworden (nou ja, zit 20 jaar tussen...). Ook speelde hij in Cube 2.
De vice-president wordt gespeeld doorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmz.....
dus tot nu toe nog maar 2 gastrollen van bekende mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat de hele situatie in S5 terug grijpt naar S2, dat was ook opgezet door patriotten. Toen dat mislukte, werd gezegd dat de voorbereidingen voor het volgende (S5 dus) al begonnen warenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:47 schreef de_sapje het volgende:
Kortom, voor mij zou een perfect 24 seizoen er als volgt uitzien:
- een realistisch verhaal, niet 80 terroristische dreigingen op één dag
- het liefst een verhaal dat verband houdt met eerdere seizoenen/gebeurtenissen
- geen sideline verhalen
- lekker hoog budget
Nu toch ook, het ging nu toch ook alleen maar om de olie. Welk labeltje je er aan hangt moet je zelf weten, maar het waren in beide gevallen patriokapalisten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:29 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Dat waren geen patriotten, dat waren kapitalisten. Dat ging namelijk over de oliewinning in het Midden Oosten...
maar dat deden ze voor Amerika, patriotten dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:29 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Dat waren geen patriotten, dat waren kapitalisten. Dat ging namelijk over de oliewinning in het Midden Oosten...
of we doen nu rustig aan en openen het topic dinsdag met een megaquote!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:03 schreef Richardfun het volgende:
Nee, want in die dubbelep zitten vast zeer memorabele quotes, en die gebruiken we dan weer voor het topic van volgende week
Kom op, wel ff nadenken
We vragen wel gewoon in het FB topic om een TT-wijziging.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:08 schreef Richardfun het volgende:
Nee, niks rustig aan. Doet Jack Bauer rustig aan?
Nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:40 schreef H.Flick het volgende:
Past "24 (USA) deel 14 - If you carry out that order, I will draw my weapon" wel in de TT?
Niet echt geloof ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:18 schreef Richardfun het volgende:
Dat past niet? Hmmmm...waren er nog meer toffe quotes in de ep van afgelopen week?
Of curtis: "You think so rational man!"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet echt geloof ik.Misschien die van Jack dat ie erachter kwam dat ie te goedgelovig is geweest. Weet niet precies meer wat ie zei. "How could I have been so stupid?" volgens mij.
Crap, dan ga ik toch ff terugspoelen......quote:Op zondag 5 maart 2006 00:44 schreef Merkie het volgende:
Eh, hij zei "You're not thinking rationally Lynn". Is toch wat anders!
Maar da's geen goeie TT, misschien iets te spoilerig voor mensen die nog niet helemaal bij zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:51 schreef Snow_King het volgende:
[..]
Crap, dan ga ik toch ff terugspoelen......![]()
Naja, iig, dat bedoelde ik!
dan moeten ze maar niet meelezenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar da's geen goeie TT, misschien iets te spoilerig voor mensen die nog niet helemaal bij zijn.
Je kan ze moeilijk dwingen niet in de topiclijst te kijken.quote:
dan nog is het maar een quote, je weet niet van wie ie isquote:Op zondag 5 maart 2006 03:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan ze moeilijk dwingen niet in de topiclijst te kijken.
Tenzij je 24 volgt maar niet elke week bij bent.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan nog is het maar een quote, je weet niet van wie ie is
dat is dan gewoon pechquote:Op zondag 5 maart 2006 03:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tenzij je 24 volgt maar niet elke week bij bent.Of mensen die 24 seizoen 5 pas in Nederland gaan volgen en zich ineens die TT herinneren als Lynn in beeld komt.
Jij wel blijkbaar? Ik niet echt. Ik spreek sowieso niet vaak Engels.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:14 schreef -Mo- het volgende:
Wie schreeuwt er trouwens in het echt nog meer zomaar 24 quotes midden in een gesprek?
Zelfs mijn moeder roept echt schreeuwen doet ze niet wel es 'WHO ARE YOU WORKING FOR?!' naar mij.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij wel blijkbaar? Ik niet echt. Ik spreek sowieso niet vaak Engels.
quote:Op zondag 5 maart 2006 03:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder roept echt schreeuwen doet ze niet wel es 'WHO ARE YOU WORKING FOR?!' naar mij.
Vrienden van mij kijken het ook...en verder heeft me hele familie S1 gezien, omdat ik die op dvd heb.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:17 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
ik ben de enige die 24 kijkt geloof ik in mijn omgeveing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |