idd....je hebt 30 dagen of zoiets......zo belangrijk was 't schijnbaar niet...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Moet je wat vaker inloggen en je mail lezen...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Mirel het volgende:
Je gooide die ene kettingmail weg he!
Ik kan niet begrijpen dat mensen denken dat die kettingmails niet echt zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Mirel het volgende:
wat let je om over te stappen? Het enige wat je dan mist zijn die nieuwsbrieven (quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef VeX- het volgende:
Ja, wat nou. Het lijkt mij erg sterk dat ik niet in 30 dagen heb ingelogd. Dit ging zonder waarschuwing ofzo. Belachelijk! Ik ga ze maar eens mailen, want dit is schandalig. Het is dat ik via mijn hotmail bij allerlei sites sta ingeschreven (ook fok), maar anders was ik overgestapt naar een service waarbij je niet zo wordt behandeld.
Ja, dat gaat echt helpen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef VeX- het volgende:
Ik ga ze maar eens mailen, want dit is schandalig.
..succes he...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef VeX- het volgende:
Ja, wat nou. Het lijkt mij erg sterk dat ik niet in 30 dagen heb ingelogd. Dit ging zonder waarschuwing ofzo. Belachelijk! Ik ga ze maar eens mailen, want dit is schandalig. Het is dat ik via mijn hotmail bij allerlei sites sta ingeschreven (ook fok), maar anders was ik overgestapt naar een service waarbij je niet zo wordt behandeld.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:49 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
idd....je hebt 30 dagen of zoiets......zo belangrijk was 't schijnbaar niet...![]()
Met hotmail?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef VeX- het volgende:
Ik ga ze maar eens mailen
Dude! Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef VeX- het volgende:
Het is dat ik via mijn hotmail bij allerlei sites sta ingeschreven (ook fok)
Ah..ik dacht 't al..quote:
Je hebt dus je mail echt niet gelezen... MSN stuurt vaak van die irritantie mailtjes waarin staat dat je elke 30 dagen moet inloggen om je account te behouden... Doe je dat niet, dan flikkert Hotmail al je mail weg...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef VeX- het volgende:
Hoe hadden ze je moeten waarschuwen dan? Een mailtje naar jou sturen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef VeX- het volgende:
...kan er niet echt om lachen....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:10 schreef VeX- het volgende:
Ja, ze hadden gewoon iets moeten doen. Op dit moment twijfel ik of ik wel 30 dagen niet heb ingelogd. Maar goed, hier is mijn mailtje (ter uwer vermaak).
Hallo,
gisteren heb ik op mijn e-mailadres ingelogd, maar deze bleek, tot mijn verbazing, inactief te zijn geworden. Het lijkt mij erg sterk dat ik de afgelopen maand niet op mijn hotmail ben geweest en ik vind dit dan ook een vreemde gang van zaken. Het is niet bijzonder klantvriendelijk om mijn account zonder waarschuwing te resetten. Op het moment ben ik tientallen mailtjes kwijt, gelukkig geen persoonlijke info, maar informatie die ik graag had opgeslagen. Deze fout zie ik echter graag over het hoofd indien hotmail in staat is mijn account in de eerdere staat te herstellen. Als de mogelijkheid bestaat, verzoek ik jullie gaarne, doch vriendelijk om mijn mailtjes terug te plaatsen. Zodoende kan hotmail zijn naam als dienst van hoogwaardige kwaliteit behouden, onder mij als onder andere gebruikers.
microsoft ook niet denk ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:10 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...kan er niet echt om lachen....
...ze hadden op zijn minst kunnen bellen...koerier sturen....account upgraden......quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:14 schreef Almere-Dude het volgende:
Hoe moeten ze je waarschuwen dan, je kijkt je mail toch nooit.![]()
Maar goed dat je dit topic opent, heb mijn hotmail ook al een tijdje niet bekeken, Bedankt man.![]()
Ik ook niet, maar wel om het feit dat TS de moeite neemt 't mailtje in te kloppen, te versturen en enige hoop op antwoord heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:10 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...kan er niet echt om lachen....
"An error has occurred - please reboot"quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:45 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel om het feit dat TS de moeite neemt 't mailtje in te kloppen, te versturen en enige hoop op antwoord heeft.
Maar misschien toont Microsoft zijn verassende kant met welgemeende excuses en volledig herstel van de account.
Bwhaha je bent bereid deze fout over het hoofd te zien als ze aan je eis voldoen ?quote:Deze fout zie ik echter graag over het hoofd indien hotmail in staat is mijn account in de eerdere staat te herstellen.
quote:verzoek ik jullie gaarne, doch vriendelijk
Het is dit e-mailadres, niet deze.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:10 schreef VeX- het volgende:
Hallo,
gisteren heb ik op mijn e-mailadres ingelogd, maar deze bleek, tot mijn verbazing, inactief te zijn geworden. Het lijkt mij erg sterk dat ik de afgelopen maand niet op mijn hotmail ben geweest en ik vind dit dan ook een vreemde gang van zaken.
Ik kom niet meer bij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
![]()
Ik verzoek jullie graag, doch vriendelijk... dat slaat toch nergens op
ik gebruik al 6 jaar hotmailquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef El_Rolando het volgende:
Hotmail, hoe pauper en tevens ouderwets.![]()
En haar ook niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:41 schreef xman het volgende:
Had ik ook met m'n netscape mail. Kan me niet zoveel schelen want ik gebruikte het zowat niet meer, maar de foto van m'n eerste liefde was daar opgeslagen. Samen met de eerste mailtjes. Die krijg ik dus nooit meer terug.![]()
Nou 't is een gratis dienst, wat klaag je nou? Als je er nu grof voor betaalde!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef VeX- het volgende:
Dat lijkt me nu erg stoer....ver-assen....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:45 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel om het feit dat TS de moeite neemt 't mailtje in te kloppen, te versturen en enige hoop op antwoord heeft.
Maar misschien toont Microsoft zijn verassende kant met welgemeende excuses en volledig herstel van de account.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |