mail/msn en persoonlijke gesprekken zijn in eerste instantie tussen elkaar tenminste dat vind ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef tann het volgende:
[..]
khad het over mail, niet MSN....had je maar niet moeten zeggen sowwy verkeerde topic....dan vraag je er toch naar?...en toch was je er gister....vreemd......en weer die koeien......![]()
MSN en mail is hetzelfde, alles buiten FOK! om zouden we gescheiden houden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef tann het volgende:
[..]
khad het over mail, niet MSN....had je maar niet moeten zeggen sowwy verkeerde topic....dan vraag je er toch naar?...en toch was je er gister....vreemd......en weer die koeien......![]()
Niet jokken, je hebt ze allemaal gelezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:22 schreef golfer het volgende:
Dat was ook de bedoeling.![]()
Paar topics slap gelul overgeslagen, net als ik?
Heb ik wat gemist? Is de liefde definitief over?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
MSN en mail is hetzelfde, alles buiten FOK! om zouden we gescheiden houden.
Ik ga hier toch ook geen privé gesprekken over SO neerzetten?
Je valt me nu zwaar tegen. (en denk met mij nog wel een paar mensen).
En nee.... Ik verlaag me niet tot jouw niveau om nu onze gesprekken buiten FOK! hier neer te gaan zetten. Deze reeks is jouw feestje, dus doe ermee wat je wilt.
Misschien is een eerherstel topic iets voor hem?quote:
Sorry, nee, ze gingen mij te hard en ik zag steeds tijdens het snel scrollen alleen maar dezelfde namen voorbij komen i.p.v. de door mij zo geliefde hoofdpersoon van deze topicreeks.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef Pinball het volgende:
Niet jokken, je hebt ze allemaal gelezen.
Nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef Sanne het volgende:
Heb ik wat gemist? Is de liefde definitief over?![]()
O jee, een stalker die boos wordtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En nee.... Ik verlaag me niet tot jouw niveau om nu onze gesprekken buiten FOK! hier neer te gaan zetten. Deze reeks is jouw feestje, dus doe ermee wat je wilt.
Ik voel weer een eerhersteltopic aankomenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:29 schreef Dynabite het volgende:
[..]
O jee, een stalker die boos wordt![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:30 schreef PC eend het volgende:
Ik voel weer een eerhersteltopic aankomen![]()
Die zijn er overdag ook hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
zodra de nacht valt komen de freaks naar buiten!!![]()
Ik zie je toch ook wel eens overdag posten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
kijk dat bedoel ik.......quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik kan daar geen einde meer aanmaken dat kan jij alleen, ik kan wel bevestigen dat ik niet Jan Peter Balkenende ben![]()
Ik snap niet dat iedereen dat zo graag wil weten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik kan daar geen einde meer aanmaken dat kan jij alleen, ik kan wel bevestigen dat ik niet Jan Peter Balkenende ben![]()
ja precies dat leek mij ook, maar ja ik begin er zelf nooit over hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iedereen dat zo graag wil weten.![]()
Wat kan mij het nou rotten wie jij ben.![]()
Ze zijn allemaal para hier, wat ik je bromquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iedereen dat zo graag wil weten.![]()
Kloon 11.234 van APK?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja precies dat leek mij ook, maar ja ik begin er zelf nooit over hoor![]()
Hoezo, kan het je dan opeens wel rotten?quote:
Als het een kloon van APK is doe ik iets rustiger.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo, kan het je dan opeens wel rotten?
Kijk 'm happen!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee geen kloon, maak je niet druk![]()
anticiperen op speculaties vind ik wel leuk jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk 'm happen!!![]()
Je vindt het maar wat leuk al die aandacht.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee geen kloon, maak je niet druk![]()
Te laatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Als het een kloon van APK is doe ik iets rustiger.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
Je geilt wel op een beetje aandacht?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef Coos het volgende:
DE SCORE VAN DEZE WEEK:
Peter een ban
Melke weggepest door Gert
Kimske idem door APK
ManU82 anaal mishandeld door Pinball
LS boos op Tann
Eend stalkt
Loedertje lurkt![]()
waarom koopt John de Mol Fok niet??
![]()
whatever LS, ik heb alleen gezegd dat je pist was, jij bent degene die het niet gescheiden kan houden en dan heb ik het over FOK en mail........als je die begrijpt.....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hmm zo te zien heb ik door mijn gestalk weer heel wat gemistquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef Coos het volgende:
DE SCORE VAN DEZE WEEK:
Peter een ban
Kimske idem door APK
LS boos op Tann
Eend stalkt
Loedertje lurkt![]()
waarom koopt John de Mol Fok niet??
![]()
en als cliffhanger: wat doet Peet volgende week??![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:29 schreef Dynabite het volgende:
[..]
O jee, een stalker die boos wordt![]()
Je ben er net. Dat durf je nog niet. Maar het lag bij ons wel in de lijn der verwachtingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Suikeroom het volgende:
als ik geil op aandacht was ik wel zo narcistisch als pc eend en had ik een eigen topic geopend![]()
Oja joh niet van gemerkt waarneer en waar danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef Coos het volgende:
DE SCORE VAN DEZE WEEK:
wel grappig, jij nachtbrakerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
bedankt voor de samenvatting.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef Coos het volgende:
DE SCORE VAN DEZE WEEK:
Peter een ban
Kimske idem door APK
LS boos op Tann
Eend stalkt
Loedertje lurkt![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef Coos het volgende:
en als cliffhanger: wat doet EET Peet volgende week??![]()
Idd....ook niets van gemerkt neequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Oja joh niet van gemerkt waarneer en waar dan
ik hoef ook geen eigen topic, bij tann is het al gezellig genoeg heurquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ben er net. Dat durf je nog niet. Maar het lag bij ons wel in de lijn der verwachtingen.![]()
die wallen heb ik toch al, ga met eigen auto, 2,5 uur, kan niet meer hard boeken met die kleine erbijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef Coos het volgende:
Tann, je moet naar bed hoor, anders kun je morgen niet luchen zonder wallen onder je ogen.![]()
Grun- Aals meer is toch zeker ook wel anderhalf uur? Ga je met een taxi?
Ik ben best sociaal hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Suikeroom het volgende:
als ik geil op aandacht was ik wel zo narcistisch als pc eend en had ik een eigen topic geopend![]()
Wat let je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Suikeroom het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |