naar Florisquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:52 schreef tann het volgende:
[..]
als jullie naar de streams kijken, kijken jullie dan naar die van HBB, of die van Floris....ben ff benieuwd..
Ik kijk gewoon via de Windows Mediaplayer, en dan via de link http://str3.talpa.tv/live× (waar × staat voor stream 3 t/m 6)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:52 schreef tann het volgende:
[..]
als jullie naar de streams kijken, kijken jullie dan naar die van HBB, of die van Floris....ben ff benieuwd..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij zei laatst dat jij het niet wilde![]()
vanmiddag volgens mij zei hij iets van dat hij het van jou nog niet bekend mocht maken maar dat jij en LS het wel wistenquote:
hm... kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb (ff spelling check....ja het klopt)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:53 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Nou, vertel het dan maar SO (volgens jou wilde tann niet dat jij het bekend maakte).![]()
Kan je niet een hint geven wie t isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:58 schreef tann het volgende:
[..]
hm... kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb (ff spelling check....ja het klopt)
Beertje en Snappiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan je niet een hint geven wie t is![]()
Gebruik HBBstream, met de talpa streamadressenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:56 schreef tann het volgende:
[..]
ow, die ken ik niet, kheb een van Floris of zo, dan zie je ze ook alle 4..
tja....daar kan ik SO niet van af helpen.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:59 schreef crazymamma het volgende:
Hij zei vanmiddag dat hij er vanaf wilde zijn (het gezeur).
SO zei het in ieder geval wel zoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:58 schreef tann het volgende:
[..]
hm... kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb (ff spelling check....ja het klopt)
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
watser watser!! tann weet het al en heeft liever dat ik het niet vertel, vraag maar aan LS ofzo die schijnt het ook te weten, tann mag het van mij ook wel zeggen hoor, maar voor mij is het geen big issue meer, weet iemand trouwens hoe laat schaatsen begint?
kschrok een beetje van die vrouw.........dacht eerst dat ze geen tanden had.......quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gebruik HBBstream, met de talpa streamadressen
Doe je check ook even op deze post van je.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:58 schreef tann het volgende:
quote:ook alvast voor jouw
kweet niet hoe SO daar bij komt...maar ik snap wel meer niet van SO...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
SO zei het in ieder geval wel zo
[..]
jou .....sorry...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:03 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Doe je check ook even op deze post van je.
[..]
ja, ik ben vandaag al gebeld door de Belgische media voor een intervieuw.....dat meiske heeft nog meer ellende meegemaakt als ik in haar zwangerschap...als ik het goed begrepen heb....ik ga zeker kijken, en nu ff bij Jos kijken ben er zo weer....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:04 schreef crazymamma het volgende:
Tann, heb je trouwens gehoord dat er ook een zwanger meisje aan BB Belgie mee gaat doen?
Ja, P. loopt al een aantal avonden daar te spelen, geen aanraderquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:02 schreef doka het volgende:
[..]
Had jij geen uitslag tussen je billen?
Zo schrik ik altijd als ik de streams opengooi, altijd weer Viola in beeldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:01 schreef tann het volgende:
[..]
kschrok een beetje van die vrouw.........dacht eerst dat ze geen tanden had.......![]()
Das wel een hele erge schrik die heel lang blijfd hangenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo schrik ik altijd als ik de streams opengooi, altijd weer Viola in beeld![]()
yepquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:11 schreef crazymamma het volgende:
Viool heeft weer lekker veel aandacht vanavond.
Ze is dan ook weer lekker glazen aan het... uhm.... opruimenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:11 schreef crazymamma het volgende:
Viool heeft weer lekker veel aandacht vanavond.
volgens mij kwam menno niet...de rest weet ik niet...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:12 schreef katja31 het volgende:
he die tanja
we hebben de verrassing voor Ramon klaar hoor hij mooi gelukt nu de handtekeningen nog chan neemt het morgen mee , weet jij al wat wie er wel zijn en wie niet dan kunnen we kijken of we er nog verder mee moeten werken ermeegroetjes en veel plezier morgen
gr Katja
En we hadden ook afgesproken om MSN en FOK! gescheiden te houden, maar jij kan dat waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:49 schreef tann het volgende:
[..]
kdacht misschien is ze er nog, nee geen ruzie met LS, hij wil alleen niet meer komen hier en is pist omdat ik zei dat ie es moest kappen met dat gekloot met APK.....![]()
Oh! Wat politiek correct van je, zo ken ik je helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:53 schreef tann het volgende:
[..]
tuurlijk altijd, maar ik bedoelde niet jouw gezeik, van een aantal andere, maar laat maar....
nou dan kijken we wel hoe we dat geregeld krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:15 schreef tann het volgende:
[..]
volgens mij kwam menno niet...de rest weet ik niet...
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:06 schreef Manu82 het volgende:
Ja, P. loopt al een aantal avonden daar te spelen, geen aanrader![]()
khad het over mail, niet MSN....had je maar niet moeten zeggen sowwy verkeerde topic....dan vraag je er toch naar?...en toch was je er gister....vreemd......en weer die koeien......quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En we hadden ook afgesproken om MSN en FOK! gescheiden te houden, maar jij kan dat waarschijnlijk niet![]()
laat tann het maar zeggen, uit mijn mond geloven jullie het tog nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
SO, je mag zeggen wie je bent van Tanja![]()
ik bevestig het wel.....promise..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
laat tann het maar zeggen, uit mijn mond geloven jullie het tog niet![]()
psssst let op,SO gaat er weer omheen draaien...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling.quote:
Ik zeg nog steeds Bartquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik kan daar geen einde meer aanmaken dat kan jij alleen, ik kan wel bevestigen dat ik niet Jan Peter Balkenende benquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:22 schreef tann het volgende:
[..]
psssst let op,SO gaat er weer omheen draaien...![]()
mail/msn en persoonlijke gesprekken zijn in eerste instantie tussen elkaar tenminste dat vind ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef tann het volgende:
[..]
khad het over mail, niet MSN....had je maar niet moeten zeggen sowwy verkeerde topic....dan vraag je er toch naar?...en toch was je er gister....vreemd......en weer die koeien......![]()
MSN en mail is hetzelfde, alles buiten FOK! om zouden we gescheiden houden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:20 schreef tann het volgende:
[..]
khad het over mail, niet MSN....had je maar niet moeten zeggen sowwy verkeerde topic....dan vraag je er toch naar?...en toch was je er gister....vreemd......en weer die koeien......![]()
Niet jokken, je hebt ze allemaal gelezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:22 schreef golfer het volgende:
Dat was ook de bedoeling.![]()
Paar topics slap gelul overgeslagen, net als ik?
Heb ik wat gemist? Is de liefde definitief over?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
MSN en mail is hetzelfde, alles buiten FOK! om zouden we gescheiden houden.
Ik ga hier toch ook geen privé gesprekken over SO neerzetten?
Je valt me nu zwaar tegen. (en denk met mij nog wel een paar mensen).
En nee.... Ik verlaag me niet tot jouw niveau om nu onze gesprekken buiten FOK! hier neer te gaan zetten. Deze reeks is jouw feestje, dus doe ermee wat je wilt.
Misschien is een eerherstel topic iets voor hem?quote:
Sorry, nee, ze gingen mij te hard en ik zag steeds tijdens het snel scrollen alleen maar dezelfde namen voorbij komen i.p.v. de door mij zo geliefde hoofdpersoon van deze topicreeks.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef Pinball het volgende:
Niet jokken, je hebt ze allemaal gelezen.
Nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef Sanne het volgende:
Heb ik wat gemist? Is de liefde definitief over?![]()
O jee, een stalker die boos wordtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
MSN en mail is hetzelfde, alles buiten FOK! om zouden we gescheiden houden.
Ik ga hier toch ook geen privé gesprekken over SO neerzetten?
Je valt me nu zwaar tegen. (en denk met mij nog wel een paar mensen).
En nee.... Ik verlaag me niet tot jouw niveau om nu onze gesprekken buiten FOK! hier neer te gaan zetten. Deze reeks is jouw feestje, dus doe ermee wat je wilt.
Ik voel weer een eerhersteltopic aankomenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:29 schreef Dynabite het volgende:
[..]
O jee, een stalker die boos wordt![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:30 schreef PC eend het volgende:
Ik voel weer een eerhersteltopic aankomen![]()
Die zijn er overdag ook hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
zodra de nacht valt komen de freaks naar buiten!!![]()
Ik zie je toch ook wel eens overdag posten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
zodra de nacht valt komen de freaks naar buiten!!![]()
kijk dat bedoel ik.......quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik kan daar geen einde meer aanmaken dat kan jij alleen, ik kan wel bevestigen dat ik niet Jan Peter Balkenende ben![]()
Ik snap niet dat iedereen dat zo graag wil weten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik kan daar geen einde meer aanmaken dat kan jij alleen, ik kan wel bevestigen dat ik niet Jan Peter Balkenende ben![]()
ja precies dat leek mij ook, maar ja ik begin er zelf nooit over hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iedereen dat zo graag wil weten.![]()
Wat kan mij het nou rotten wie jij ben.![]()
Ze zijn allemaal para hier, wat ik je bromquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iedereen dat zo graag wil weten.![]()
Kloon 11.234 van APK?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja precies dat leek mij ook, maar ja ik begin er zelf nooit over hoor![]()
Hoezo, kan het je dan opeens wel rotten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |