Als het een kloon van APK is doe ik iets rustiger.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo, kan het je dan opeens wel rotten?
Kijk 'm happen!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee geen kloon, maak je niet druk![]()
anticiperen op speculaties vind ik wel leuk jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk 'm happen!!![]()
Je vindt het maar wat leuk al die aandacht.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee geen kloon, maak je niet druk![]()
Te laatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Als het een kloon van APK is doe ik iets rustiger.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
zodra de nacht valt komen de freaks naar buiten!!![]()
Je geilt wel op een beetje aandacht?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef Coos het volgende:
DE SCORE VAN DEZE WEEK:
Peter een ban
Melke weggepest door Gert
Kimske idem door APK
ManU82 anaal mishandeld door Pinball
LS boos op Tann
Eend stalkt
Loedertje lurkt![]()
waarom koopt John de Mol Fok niet??
![]()
whatever LS, ik heb alleen gezegd dat je pist was, jij bent degene die het niet gescheiden kan houden en dan heb ik het over FOK en mail........als je die begrijpt.....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
MSN en mail is hetzelfde, alles buiten FOK! om zouden we gescheiden houden.
Ik ga hier toch ook geen privé gesprekken over SO neerzetten?
Je valt me nu zwaar tegen. (en denk met mij nog wel een paar mensen).
En nee.... Ik verlaag me niet tot jouw niveau om nu onze gesprekken buiten FOK! hier neer te gaan zetten. Deze reeks is jouw feestje, dus doe ermee wat je wilt.
Hmm zo te zien heb ik door mijn gestalk weer heel wat gemistquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef Coos het volgende:
DE SCORE VAN DEZE WEEK:
Peter een ban
Kimske idem door APK
LS boos op Tann
Eend stalkt
Loedertje lurkt![]()
waarom koopt John de Mol Fok niet??
![]()
en als cliffhanger: wat doet Peet volgende week??![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:29 schreef Dynabite het volgende:
[..]
O jee, een stalker die boos wordt![]()
Je ben er net. Dat durf je nog niet. Maar het lag bij ons wel in de lijn der verwachtingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Suikeroom het volgende:
als ik geil op aandacht was ik wel zo narcistisch als pc eend en had ik een eigen topic geopend![]()
Oja joh niet van gemerkt waarneer en waar danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef Coos het volgende:
DE SCORE VAN DEZE WEEK:
wel grappig, jij nachtbrakerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
zodra de nacht valt komen de freaks naar buiten!!![]()
bedankt voor de samenvatting.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef Coos het volgende:
DE SCORE VAN DEZE WEEK:
Peter een ban
Kimske idem door APK
LS boos op Tann
Eend stalkt
Loedertje lurkt![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:48 schreef Coos het volgende:
en als cliffhanger: wat doet EET Peet volgende week??![]()
Idd....ook niets van gemerkt neequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Oja joh niet van gemerkt waarneer en waar dan
ik hoef ook geen eigen topic, bij tann is het al gezellig genoeg heurquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ben er net. Dat durf je nog niet. Maar het lag bij ons wel in de lijn der verwachtingen.![]()
die wallen heb ik toch al, ga met eigen auto, 2,5 uur, kan niet meer hard boeken met die kleine erbijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:41 schreef Coos het volgende:
Tann, je moet naar bed hoor, anders kun je morgen niet luchen zonder wallen onder je ogen.![]()
Grun- Aals meer is toch zeker ook wel anderhalf uur? Ga je met een taxi?
Ik ben best sociaal hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Suikeroom het volgende:
als ik geil op aandacht was ik wel zo narcistisch als pc eend en had ik een eigen topic geopend![]()
Wat let je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Suikeroom het volgende:
Ik heb hem een beetje geholpenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Je ben er net. Dat durf je nog niet. Maar het lag bij ons wel in de lijn der verwachtingen.![]()
you nightcrawlerquote:
Te laatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:54 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik hoef ook geen eigen topic, bij tann is het al gezellig genoeg heur![]()
Zullen we een hersteltopic delen?quote:
Vertel mij één ding die ik op FOK! heb gezet, waar we op MSN/mail hebben afgesproken er niet over te hebben op FOK! ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef tann het volgende:
[..]
whatever LS, ik heb alleen gezegd dat je pist was, jij bent degene die het niet gescheiden kan houden en dan heb ik het over FOK en mail........als je die begrijpt.....
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef Suikeroom het volgende:
Geloof nooit dat Linda er wel gaat zijn met de carnavalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef katja31 het volgende:
he tanja
als menno er morgen er niet is kun je dan aan lin vragen of zij het shirt dan mee wil nemen misschien en menno zijn handtekening kan zetten chan heeft mij gegevens dus als er vragen zijn moeten ze effe contact opnementhanks
Wil je ook een keer?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:54 schreef lovebear het volgende:
![]()
Dat was iets wat ik niet wilde weten
Was best gezellig hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Dat was iets wat ik niet wilde weten
Goh. Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik houd me aan de afspraken, die Tanja en ik hadden.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zullen we een hersteltopic delen?
Systeemherstel voor Manu en Pinballquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
doe maar niet, dan zie ik een ongelovelijke rot kop voor me!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
you nightcrawlertrouwens tann als je je irriteert door die oude koeien, wil ik wel wat italiaans in je oren fluisteren als je je ogen dicht doet
![]()
Ik denk dat ik een hulplijn ga openen!quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:59 schreef tann het volgende:
doe maar niet, dan zie ik een ongelovelijke rot kop voor me!![]()
ah je snapt em niet, tis net andersom, bekijk et ff lekker en doe wat je niet laten kunt, prima dat je teleurgesteld bent, ik ben dat ook op jou, erg triest wat je deed, toedeloe LSquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vertel mij één ding die ik op FOK! heb gezet, waar we op MSN/mail hebben afgesproken er niet over te hebben op FOK! ?
En nee, aan de rest van de mensen... Ik ben niet boos op Tanja, alleen maar teleurgesteld, dat ze afspraken niet nakomt. Maar ik ga niet terugschoppen om te zeggen wie SO is... Enz. enz. enz.
Ik houd me aan de afspraken, die Tanja en ik hadden.
Ik dacht dat jij wel zo'n oppepper kon gebruiken.quote:
oe, in dat geval blijf ik nog ffquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
hup naar bed, anders komt de zweep weer tevoorschijn
En dat is 2...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef tann het volgende:
[..]
ah je snapt em niet, tis net andersom, bekijk et ff lekker en doe wat je niet laten kunt, prima dat je teleurgesteld bent, ik ben dat ook op jou, erg triest wat je deed, toedeloe LS![]()
Bedankt, maar 'lekker ding' hoor ik dagelijksquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel zo'n oppepper kon gebruiken.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
LS laat het even liggen en praat het evt even uit met tann via msn, heeft geen nut om dat hier te doen, jullie begrijpen elkaar verkeerd en wij hebben geen fuck met die zooi te maken
nou dan laat ik hem liever wat anders lezenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef PC eend het volgende:
Tann je moet echt morgen Roel vragen of hij deze topicreeks eens checked...
Volgens mij wel een mooi afstudeer project![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
LS laat het even liggen en praat het evt even uit met tann via msn, heeft geen nut om dat hier te doen, jullie begrijpen elkaar verkeerd en wij hebben geen fuck met die zooi te maken
Thanx.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:04 schreef Suikeroom het volgende:
hey golfer leuke topic trouwens over je kleindochte met de grote ogen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:04 schreef tann het volgende:
[..]
nou dan laat ik hem liever wat anders lezen......daar kan hij echt wat mee met zn studie
![]()
Veel te complex voor Roel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef PC eend het volgende:
Tann je moet echt morgen Roel vragen of hij deze topicreeks eens checked...
Volgens mij wel een mooi afstudeer project![]()
Cali Bluffâh.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bedankt, maar 'lekker ding' hoor ik dagelijks![]()
Waarom zit jij niet in je eigen topic?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:04 schreef Suikeroom het volgende:
hey golfer leuke topic trouwens over je kleindochter met de grote ogen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:04 schreef Suikeroom het volgende:
hey golfer leuke topic trouwens over je kleindochter met de grote ogen![]()
Stuur jij onze logs, of moet ik dat doen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:04 schreef tann het volgende:
[..]
nou dan laat ik hem liever wat anders lezen......daar kan hij echt wat mee met zn studie
![]()
Nou vooruit, wekelijks dan. Toch nog een goeie scorequote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef tann het volgende:
[..]
was niets vergeleken bij 1dis erger...heb ik weer.....
![]()
ehh wat bedoel je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in je eigen topic?![]()
Wie zou suikeroom zijn?quote:
sjonge jonge jonge, jij hebt echt een probleempje denk, je moet niet alles op jezelf betrekken man, kbedoelde iemand anders, ga je frustraties op wat anders botvieren nu APK er niet is...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stuur jij onze logs, of moet ik dat doen?![]()
Stalker versus Ex-BB-bewoonster.
Denk dat hij dan helemaal koekoek wordt.
oh ja ik hoef geen eigen hok hoor, ik zit prima hier bij tannquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |