Euh, dat staat allemaal in de vorige topics.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:20 schreef L3IPO het volgende:
Dhr Static zit in ergens in Afrika iets met telefoontjes te doen ofzo. Niemand weet wat eigenlijk en er zijn zelfs twijfels of hij er uberhaupt zit, maar dat maakt het er allemaal niet minder leuk op!
Het vorige deel
Zoals het daar staat, is het net of je in een permanente talkshow zit ofzo, de hele dag lullen.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Static, gaat dat woestijnzand nou niet de hele dag tussen je kleren zitten? En tussen je toetsenbord?
Niet echt, maar de wegen zijn hier zo stoffig dat het niet veel scheelt; vooral niet als er een vrachtwagen langskomt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:12 schreef Party_P het volgende:
lagos ligt toch niet in de woestijn?
Min of meer wel ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:28 schreef eL. het volgende:
[..]
Zoals het daar staat, is het net of je in een permanente talkshow zit ofzo, de hele dag lullen.
-edit- en overleggen
Als je effe had gemeld dat je ging (quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:18 schreef static het volgende:
De sigaretten in de supermarkt zijn goedkoper dan op straat ; N160 tegen N200.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je effe had gemeld dat je ging (),
Ergo:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef static het volgende:
[..]
Liep een stuk of zes topics over.
Was ook meer sarcastisch bedoeld aangezien er al 6 topics mee vol staanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:26 schreef static het volgende:
[..]
Euh, dat staat allemaal in de vorige topics.
Die heb ik al een aantal jaartjes hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:01 schreef Camplo het volgende:
Kut ik betrap me erop dat ik al minuut ofzo naar je avatar zit te kijken
Hijs wel nice
Foto's!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:18 schreef static het volgende:
Alleen de dames zijn iets smakelijker.
TV-Tip: Probeer eens Weekend Miljonairs mee te pikken, hilarisch hoe sommigen al binnen drie vragen eruit liggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:18 schreef static het volgende:
De belspelletjes hier in het Arabisch, Hebreeuws en weet ik veel wat (satelliet ontvangst) zijn nog lachwekennder dan in Nederland.
Alleen de dames zijn iets smakelijker.
Dat heet morse.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:14 schreef static het volgende:
..Arabisch (je weet wel, horizontale streepjes met wat puntjes enzo).
Helaas, foto's maken van een televisieschermn kan niet (het kan wel, maar je ziet alleen maar strepen).quote:
Met puntjes óp de streepjes.quote:
goh blankie ontdekt toerisme...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:18 schreef static het volgende:
De sigaretten in de supermarkt zijn goedkoper dan op straat ; N160 tegen N200.
voor blankie?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:15 schreef static het volgende:
Och, mijn ervaring is dat op straat nu eenmaal e.e.a. goedkoper is.
Wat zijn dat voor idioten die steeds om bewijs vragen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef The_Dijkstra het volgende:
Kun je geen bewijs (je naam op papier) leveren in daglicht op straat in Lagos ? (dus de straatbeeld erachter)
Circa 36 graden ongeveer, al hebben we afgelopen week uitschieters naar +40 gehad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:14 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, mooi, deel 2.
Hoe warm is het daar ongeveer static? Niet dat je er veel van merkt, want binnen is het allemaal airco, maar hoe is het buiten?
Valt best mee hoor, het went snel (voor mij in ieder geval wel, ik acclimatiseer normaal gesproken erg snel, en niet alleen met betrekking tot de warmte).quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Knap staaltje werk daar![]()
Nog steeds respect van mijn kant.
Ik zit lekker hier in Nederland nu. Ik zou het niet kunnen nu.
Maar helden zijn nodig
Ik word er ook een beetje moe van eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor idioten die steeds om bewijs vragen.![]()
Kloon?
Ja béláchelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor idioten die steeds om bewijs vragen.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef Cynix ® het volgende:
Mis je Nederland al?
Nope, verre van.quote:
Dan laat je toch je achtergebleven familie of vrienden in Nederland even het e.a opsturen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:41 schreef static het volgende:
[..]
[..]
Nope, verre van.
Het enige wat ik mis is een grote keuze aan tandpasta; ben nogal kieskeurig wat dat betreft.
Het meest mis ik uiteraard Caballero. Heb nog één pakje, die bewaar ik tot mijn verjaardag.![]()
Ondertussen rook ik die smerige Marlboro lights.![]()
Dus je kunt niet bewijzen, huichelaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:28 schreef static het volgende:
Ik heb het al genoeg bewezen. Doei.
Next.
Cynix, soms is je Friese nuchterheid geweldigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:52 schreef Cynix ® het volgende:
Het klinkt misschien een beetje cynisch, maar je zou eigenlijk ook kunnen rondschuimen in onze eigen volksbuurten en achterstandswijken om dat te zien...
Flikker dan gewoon een end de ruimte in (zonder astronautenpak bij voorkeur) en kom niet in dit topic. Laat de 'naïeve' mensen maar lekker hier in stinken en Static zich rotlachen in de polder.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:43 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Dus je kunt niet bewijzen, huichelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |