quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Lock stock & two smoking barrels SE gehaald.
Heersende film!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:14 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag Lock stock & two smoking barrels SE gehaald.
Geen tijd voor je moet verfenquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef Chocobo het volgende:
Grote klant aan de lijn net... althans mijn collega MPYes,.... we have urgent problem,.. you fixx !
Hallo? Kan dat ook maandag? vraagt ze
Nee in de logs zie ik dit voorbij komen maar ik ben het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Had ze het weer te druk op funda kijken?
klinkt als een zware dag, kan ik van de mijne niet zeggen. Heb denk ik 3 uur in de auto gezeten ofzo om op verschillende lokaties een kwartiertje werk te hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef Quinny het volgende:
Jaaaa een spelfoutja.
Het was weer eens mega druk vandaag. Leuk hoor short-stay patienten erbij. Dan denk je van he das lekker, weinig zorg eraan. Nou niet dus potverdomme. De een kwam met hartklachten terug, de ander had een overdosering van de morfine (die was niet wakker te krijgen) en maar lopen naar die ok. Wel goed voor de lijnMaarja al lopende naar de ok zit je weer lekker paaseitjes te eten
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
klinkt als een zware dag, kan ik van de mijne niet zeggen. Heb denk ik 3 uur in de auto gezeten ofzo om op verschillende lokaties een kwartiertje werk te hebben
Jaaaaaa vast ja. Je bent aan het liegen op 2 puntenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee in de logs zie ik dit voorbij komen maar ik ben het niet
http://www.stallionmen.com/
super Gijs, hij ligt nu lekker te pitten. Ergens in maart heeft hij een afspraak bij een manueel therapeut, waarschijnlijk heeft hij bij de bevalling toch wat schade opgelopen ( verschoven nekwervels, komt vaker voor bij de vacuüm )quote:
Ik las zoiets van Miranda bij ouders. Merlijn neemt een voorkeurshouding aan toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
super Gijs, hij ligt nu lekker te pitten. Ergens in maart heeft hij een afspraak bij een manueel therapeut, waarschijnlijk heeft hij bij de bevalling toch wat schade opgelopen ( verschoven nekwervels, komt vaker voor bij de vacuüm )
yup en als hij op zijn rug ligt ligt hij ook maar op 1 schouderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik las zoiets van Miranda bij ouders. Merlijn neemt een voorkeurshouding aan toch?
Ah kut manquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
super Gijs, hij ligt nu lekker te pitten. Ergens in maart heeft hij een afspraak bij een manueel therapeut, waarschijnlijk heeft hij bij de bevalling toch wat schade opgelopen ( verschoven nekwervels, komt vaker voor bij de vacuüm )
Zo, en dat was meteen de confronterenste film die ik in een jaar heb gezienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef Bastard het volgende:
Zo meteen http://imdb.com/title/tt0375679/ kijken.. goed gescoord iig
Holy shit Gijs............... wat gaan ze doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ik heb hem hier al 2 maanden op DVD liggen (R1) maar nog steeds niet gekeken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:35 schreef Bastard het volgende:
Zo, en dat was meteen de confronterenste film die ik in een jaar heb gezien
Die 8 is terecht.
op zich is er nog niet veel aan de hand hoor en zo vroeg als we er nu bij zijn kan er makkelijk iets aan gedaan worden. Merlijn is ook geen huilbaby ofzo ( is de laatste week echt veeeel minderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah kut man
Wij waren er ook even bang voor, maar is nu niks meer van te zien.
De hulp gaf toen de site www.http://www.kiss-kinderen.nl/ just in case.... misschien heb je er wat aan Gijs!
Arme pikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup en als hij op zijn rug ligt ligt hij ook maar op 1 schouder
Ja laat die een indruk achter Gijs... wat moet ik me erbij voorstellen? En @ Strol,.. jij koopt gewoon blind titelsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo, en dat was meteen de confronterenste film die ik in een jaar heb gezien
Die 8 is terecht.
Hij is goed om te kijken, gaat over voorordelen en racisme. Pakkende film Gijs.. eentje die ff blijft hangen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem hier al 2 maanden op DVD liggen (R1) maar nog steeds niet gekeken.Dit weekend toch maar eens doen dan.
Gijs het klinkt allemaal erger dan het is de laatste week ( en ) gaat het echt veel beter met ons ventje : hij lacht naar iedereen, slaapt regelmatig door ( of ligt alleen een beetje herrie te schoppen ), is totaal verslaafd aan zijn schaapje en zijn houding is ook al iets verbeterd.quote:
Ja dat is waar, als hij het heeft is het gewoon goed te behandelen, daar gaat het niet om.. Maar tis jammer dat ie niet meteen een goeie start heeft... komt wel goed ook!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
op zich is er nog niet veel aan de hand hoor en zo vroeg als we er nu bij zijn kan er makkelijk iets aan gedaan worden. Merlijn is ook geen huilbaby ofzo ( is de laatste week echt veeeel minder)
in mei heb ik lanparty van het werk, gok dat er 2 of 3 kruisdozen zullen zijn dus daar zal dat ook wel gespeeld gaan wordenquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef Magneet het volgende:
en ohja geen goede start? wie wil er nu niet de halve dag aan een tiet lebberen
Goede reviews en Sandra Bullock doet erin mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef Chocobo het volgende:
Ja laat die een indruk achter Gijs... wat moet ik me erbij voorstellen? En @ Strol,.. jij koopt gewoon blind titels
Lekker Gijsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs het klinkt allemaal erger dan het is de laatste week ( en ) gaat het echt veel beter met ons ventje : hij lacht naar iedereen, slaapt regelmatig door ( of ligt alleen een beetje herrie te schoppen ), is totaal verslaafd aan zijn schaapje en zijn houding is ook al iets verbeterd.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:04 schreef -Struikrover- het volgende:
hoi hoi hoi hohi ohi ho iho ihoiho hoi obi io ih obi ...ho ..oh..............................
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:46 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[..]
Dat moet Brown zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:46 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[..]
Brown:quote:
10 minutenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:16 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:
Ik heb er maar tegelijk een beurt gegeven voor je gijs
neh had niet veel tijd.... moeten naar de stadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
10 minutenDas een PR ofnie?
yup, je kon lid worden van de fisherprice club dan kreeg je iets gratisquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef Strolie75 het volgende:
Fisher Price?
quote:Op zondag 26 februari 2006 09:39 schreef Bastard het volgende:
http://rock1053.com/pages(...)rtual_girlfriend.swf
Dat heet gemeentelijke belasting Gijs...en dan valt het nog mee.quote:
ik vind het niet meevallen voor 10 vierkante meterquote:Op zondag 26 februari 2006 21:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat heet gemeentelijke belasting Gijs...en dan valt het nog mee.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind het niet meevallen voor 10 vierkante meter
maar ik ga duidelijk bezwaar aantekenen. Er staan een éénpersoons-huishouden, en dat ben ik zeer zeker niet
kan je wel lachen, maar dat doe ik nietquote:
2004 had ik idd nog niet betaald, kreeg pas in november van de belasting een formulier. En die van 2005 heb ik een paar weken terug gekregen en moet ik binnenkort dus opsturen...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:04 schreef gijsje79 het volgende:
Daar word je zeker niet vrolijk van.
Iedere honderd euro is al teveel aan de gemeente.
Maar hoezo dan dan nog belasting aanslagen van 2004 en 2005, heb je die nog niet betaald dan?
Dan zou ik ook een bezwaar insturen.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef kepler het volgende:
[..]
2004 had ik idd nog niet betaald, kreeg pas in november van de belasting een formulier. En die van 2005 heb ik een paar weken terug gekregen en moet ik binnenkort dus opsturen...
neuh, dat is gewoon terecht. Ik heb teveel verdiend in 2004 en 2005 en heb dus te weinig belasting betaald. Dit moet ik dus nog betalen...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook een bezwaar insturen.
Of een regeling treffen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:45 schreef gijsje79 het volgende:
Ach voor je het weet is het weer weekend.
Ik ben bang van wel..quote:
En de winner is?quote:Op maandag 27 februari 2006 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel..
Net een westrijdje wie het langst de telefoon over kon laten gaan..
Volgens mij zijn alle Gijsjes overledenquote:
Iedereen was te laat hier..... rommel opruimen... drukquote:Op maandag 27 februari 2006 09:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle Gijsjes overleden![]()
Nog mensen nodig?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iedereen was te laat hier..... rommel opruimen... druk
Heeft die dikke nou avond?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iedereen was te laat hier..... rommel opruimen... druk
stuur een open sollicitatiequote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:14 schreef Quinny het volgende:
Nee?
Geniet er nog maar van nu het nog kan.quote:
Jaaaaaquote:Op maandag 27 februari 2006 10:21 schreef Bastard het volgende:
Heeft iemand dat opvoedprogramma gisteren gezien?
Wat een verschrikkingen hequote:
collegequote:Op maandag 27 februari 2006 10:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja druk hier enzo..Dingen die al dagen stil liggen.
Waar zijn alle andere Gijsjes dan
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Eens per jaar is het caaaaaaaaaaaaaarnavaaaaaaaaaaaaaaal tatatata !!!!!!
En vergeet niet de autoruit kapot gegooid van een ander.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een verschrikkingen he
Met een paraplu in de deuren steken, lekkage veroorzaken, gooien met spullen.. .moest er wel om lachen, maar het zal je huis zijn zeg
Ik zal zo ff reageren Gijs.. drukquote:Op maandag 27 februari 2006 11:16 schreef Chocobo het volgende:
B... je hebt mail !
Heerlijk wijfie....quote:Op maandag 27 februari 2006 08:47 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen
Zo hier een zeer bezig weekend gehad. Slaapkamer geverft en veranderd. Jort zijn kamer geverft en veranderd. De zolder is verbouwd met een nieuwe inbouwkast, die vandaag geverft moet worden. Ben helemaal blij
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:19 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Heerlijk wijfie....
Nog een maand en dan mogen wij ook![]()
![]()
oohhh.. ik zie een plaatje voor me, van Brown in een witte schildersoveral.. met een kwast in zijn handenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:19 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Heerlijk wijfie....
Nog een maand en dan mogen wij ook![]()
![]()
Ja dat wordt wat hoor Gijs........... zo te horen mag die aardig aan de slagquote:Op maandag 27 februari 2006 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
oohhh.. ik zie een plaatje voor me, van Brown in een witte schildersoveral.. met een kwast in zijn handen![]()
Ja lijjkt me mooi om daar bij te zijn iigquote:Op maandag 27 februari 2006 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat wordt wat hoor Gijs........... zo te horen mag die aardig aan de slagFantastisch
Ja precies,.... stap voor stap hoor Gijs.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja lijjkt me mooi om daar bij te zijn iig
Ik heb voor boven weer een klus op het programma staan, ook een kamer opknappen. Wil daar dat posterbehang plakken. alsof je in een bos staat.
En de tuin moet, en de slaapkamer moet nog eens in de tijd, en beneden dan weer .. eigenlijk leuker als je een eigen huis hebt dunkt me.
Yep, meer naar eigen stijl he.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja precies,.... stap voor stap hoor Gijs.
Zo verf je je muur en plaats je een behangetje en het ziet er ineens een stuk warmer en cooler uit.
Klepbank?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja precies,.... stap voor stap hoor Gijs.
Zo verf je je muur en plaats je een behangetje en het ziet er ineens een stuk warmer en cooler uit.
Geen idee..... check mijn mail !quote:
Net gebeld,... die zaak is pas woensdag weer open.... die Francine ofzo !quote:
Gijsquote:Op maandag 27 februari 2006 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.naturalwomen.n(...)b0d911c5f03de59bc379
[msn] we wachten af [/msn]quote:Op maandag 27 februari 2006 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net gebeld,... die zaak is pas woensdag weer open.... die Francine ofzo !
Geen tijd,... geen zin... je kent hetquote:Op maandag 27 februari 2006 13:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog steeds niet?
Je man werkt toch in de IT??
Minority Report achtigquote:Op maandag 27 februari 2006 14:18 schreef Bastard het volgende:
Wow!!!
http://www.youtube.com/watch?v=zp-y3ZNaCqs
dat is ech zo coolquote:Op maandag 27 februari 2006 14:18 schreef Bastard het volgende:
Wow!!!
http://www.youtube.com/watch?v=zp-y3ZNaCqs
Nee,.... voelt aan als een dis jegens mijquote:Op maandag 27 februari 2006 14:32 schreef kepler het volgende:
[..]
ach we doen allebei ons best, zullen we het daar ophouden
dat was het nietquote:Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... voelt aan als een dis jegens mij
Nekschot Gijs........... 9 maart !quote:
kom maar, kom maarquote:Op maandag 27 februari 2006 14:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nekschot Gijs........... 9 maart !
Je kent het begrip "Geen zin" net zo goed als ik he gijs..quote:
Ik geef er een geheel nieuwe betekenis aan zelfs.. een grondige vorm van geen zin hebben!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je kent het begrip "Geen zin" net zo goed als ik he gijs..
avonddienst?quote:
ook zo'n zin inquote:
Gatver nou... wat heb ik een zinquote:
geen idee gijs.... heb em nog niet gehadquote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef Bastard het volgende:
Wat houdt "volksverzekering" in op je salaris strook, en waarom is dat zo duur?
zooo.... ik heb alles al gedaan.... zometeen maar ff checken of ik nog een filmpie kan vinden hierquote:Op maandag 27 februari 2006 17:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gatver nou... wat heb ik een zin![]()
En ik heb met Garmt avond
Verzekering tegen Marocs misschien??quote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef Bastard het volgende:
Meen je niet, al klaar ook ...quote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zooo.... ik heb alles al gedaan.... zometeen maar ff checken of ik nog een filmpie kan vinden hier
jij hebt tenminste een tv daar man.... ik heb geen drol hierquote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Meen je niet, al klaar ook ...... lekker!
Er is ook geen reet op tv vanavond volgens mij..
Jij hebt een server vol films daar... wij hier een kast voor VHS bandenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij hebt tenminste een tv daar man.... ik heb geen drol hier
Lekkere chub chub van mequote:
Eerst maar ff zien.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9308
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:52 schreef gijsje79 het volgende:
Eerst maar ff zien.
Dat is een polis waar jij laatst je handtekening hebt ondergezet.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef Bastard het volgende:
Is volgens mij een goed spel.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens een review-exemplaar van Black voor de Xbox. Ik ben erg benieuwd.
Wat een respectquote:Man steelt radar onder neus politie vandaan
Gepubliceerd op maandag 27 februari 2006
OUD GASTEL (ANP) - Een brutale dief heeft maandagmorgen op de Provincialeweg in het Noordbrabantse Oud Gastel de radarapparatuur van de politie gestolen. Dat gebeurde terwijl op enige afstand de politie toezicht hield op de apparatuur, zo deelde de politie maandag mee.
Politiemensen hielden op de Provincialeweg een snelheidscontrole. Van een afstand hielden ze het langsrijdende verkeer in de gaten. De agenten zagen op een gegeven moment een auto bij de apparatuur stoppen en reden er naar toe. Te laat, want voordat de politie was gearriveerd, had de automobilist de apparatuur al in zijn auto geladen en meegenomen. Hoeveel de radar kost, kon de politie niet zeggen. ,,Het gaat om een aanzienlijk bedrag'', aldus een woordvoerster.
Al een dronken meid opgepikt en geneukt?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alaaaaaaaf GijsjesWat een heerlijke periode is Carnaval toch
carnavalquote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alaaaaaaaf GijsjesWat een heerlijke periode is Carnaval toch
Geen REET aan inderdaadquote:
nee Limbabwe want ik snap oiok geen hol van dat woord, zal wel ooit van Anaaaaaal af zijn gekomenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:52 schreef silver-surfer het volgende:
En wat is dat Alaaaaf dan???
Ook nooit begrepen....
Volgens mij moet je echt uit brabant komen voor dat soort shit..
Mail me vanavond even als je wat filmpjes gezien hebtquote:Op maandag 27 februari 2006 19:52 schreef silver-surfer het volgende:
En wat is dat Alaaaaf dan???
Ook nooit begrepen....
Volgens mij moet je echt uit brabant komen voor dat soort shit..
huh? waarom?quote:
Wietlucht zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:56 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Kreeg gisteren een blauw scherm.
Rook ook wat, misschien wat doorgebrand.
Vanavond es checken, was iets van een kritische fout.
Na het opstarten deed me Win het wel normaal.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien je netwerkkaart weer es doorgebrand dan
Leer dan volwassen gedrag zoals de rest van Nederland, die overigs wel aan het werk is.quote:
Dat huilen hier over carnaval. Wat ze hier niet kennen is per definitiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leer dan volwassen gedrag zoals de rest van Nederland, die overigs wel aan het werk is.
klinkt als een normaal weekend voor mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat huilen hier over carnaval. Wat ze hier niet kennen is per definitie![]()
Gezelligste tijd van het jaar, zie m`n oude klasgenoten weer, veel bier, mooie vrouwenGewoon lekker stappen, 2,3 4 dagen lang
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leer dan volwassen gedrag zoals de rest van Nederland, die overigs wel aan het werk is.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:27 schreef Quinny het volgende:
echo....echo...echoohohohhoho
[afbeelding]
Een hele goedemorgen allemaal.
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.
Gijsjes kom nou gauw
Wij hebben vanavond de echooooooooo Dan weten we of een zoon of dochtertje krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:27 schreef Quinny het volgende:
echo....echo...echoohohohhoho
[afbeelding]
Een hele goedemorgen allemaal.
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.
Gijsjes kom nou gauw
Precies, gezelligheidquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gezelligste tijd van het jaar, zie m`n oude klasgenoten weer, veel bier, mooie vrouwenGewoon lekker stappen, 2,3 4 dagen lang
Ik huil niet over carnaval, heb er nog niks over gezegd ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vanavond..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik huil niet over carnaval, heb er nog niks over gezegd ook.
Maar dat huilen van brak zijn.. dat doe je toch lekker zelf met dat domme gelal en gehos om niks.
Weet je eigenlijk waar carnaval vandaan komt hee?
Aniways.. vanmiddag krijg je te horen dat het een jongetje word
Een kleine duivelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had het niet tegen jou..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik huil niet over carnaval, heb er nog niks over gezegd ook.
Maar dat huilen van brak zijn.. dat doe je toch lekker zelf met dat domme gelal en gehos om niks.
Weet je eigenlijk waar carnaval vandaan komt hee?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:08 schreef Magneet het volgende:
Struik ik weet ook goed zat hoor wta carnaval is maar dan nog vind ik het
quote:
quote:Xbox.com is currently undergoing maintenance.
We’ll be back soon with all the information you need on Xbox, Xbox 360, and your favorite games!
Xbox.com は現在メンテナンス中です。
ご迷惑おかけしますが、もう少々お待ちください。
Actualmente Xbox.com está en proceso de actualización.
Estaremos de regreso próximamente con toda la información que necesitas sobre Xbox, Xbox 360, y tus juegos favoritos.
Xbox.com vedligeholdes i øjeblikket.
Vi er straks tilbage med alle de oplysninger, du har brug for, om Xbox, Xbox 360 og alle dine yndlingsspil!
Xbox.com wird zurzeit gewartet.
Wir sind bald wieder mit allen interessanten Informationen zu Xbox, Xbox 360 und euren Lieblingsspielen zurück!
Actualmente se están realizando tareas de mantenimiento en la página Xbox.com.
¡Volveremos pronto con toda la información que necesitas de Xbox, Xbox 360 y tus juegos favoritos!
Xbox.comissa tehdään parhaillaan ylläpitotoimia.
Tarjoamme pian taas kaikki tarvitsemasi tiedot Xboxista, Xbox 360:stä ja suosikkipeleistäsi.
Xbox.com est en cours de maintenance.
Nous serons bientôt de retour avec toutes les informations que vous recherchez sur Xbox, Xbox 360 et tous vos jeux préférés !
Αυτήν τη στιγμή, γίνεται συντήρηση στο Xbox.com.
Θα επιστρέψουμε σύντομα με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι για το Xbox, το Xbox 360 και τα αγαπημένα σου παιχνίδια!
Xbox.com non è al momento disponibile per motivi di manutenzione.
Il sito sarà nuovamente online a breve, con tantissime informazioni su Xbox, Xbox 360 e i tuoi giochi preferiti!
Er vinden momenteel onderhoudswerkzaamheden plaats op Xbox.com.
De site is binnenkort weer beschikbaar met informatie over de Xbox, Xbox 360 en je favoriete games!
Det utføres for øyeblikket vedlikehold på Xbox.com.
Vi er snart tilbake med all informasjonen du trenger om Xbox, Xbox 360 og favorittspillene dine!
Xbox.com está actualmente em manutenção.
Voltaremos brevemente com todas as informações sobre a Xbox, a Xbox 360 e os teus jogos preferidos!
Underhåll utförs för närvarande på Xbox.com.
Vi återkommer inom kort med information om Xbox, Xbox 360 och dina favoritspel!
Daar heb je geen echo voor nodig... want het word een meisjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wij hebben vanavond de echooooooooo Dan weten we of een zoon of dochtertje krijgen![]()
![]()
Heb vannacht nog friet met shoarma opquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:15 schreef Quinny het volgende:
Het is toch ook een traditie dat je moet gaan vasten na de carnaval, maar dat doen jullie zeker weer niet he![]()
Heb je de mailtjes ontvangen en zo ja wat vind je ervan?quote:
Waren ze daar maar net zo enthausiast in dan inderdaad.. zou vooral voor Roy goed zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:15 schreef Quinny het volgende:
Het is toch ook een traditie dat je moet gaan vasten na de carnaval, maar dat doen jullie zeker weer niet he![]()
Na woensdag schatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb vannacht nog friet met shoarma op
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:16 schreef -Struikrover- het volgende:
http://gamercard.xbox.com/sjotime.card
Ga weer wel een paar maandjes stoppen met bier enzo, geen koeken meer `s avondsquote:
Zou een stunt zijn zegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
En zo niet ken ik iemand die heeeeel hard gaat schelden*hoopt beetje*
quote:reageer vraag: Sinds 3 weken in bezit van de 32 pf 9966.Zeer tevreden.
Nu kom ik tot de ontdekking dat als de tv aanstaat de afstandsbediening van mijn auto niet meer werkt.Mijn auto staat buiten op ongeveer 5 meter afstand van de tv.Als de tv uitstaat werkt de afstandbediening normaal; zogauw de tv ingeschakeld wordt is alles dood; evenals die van mijn vrouw.Pas als de tv 10 minuten uit is doet hij het weer.
Mijn overbuurman die een ander merk auto heeft kan zijn afstandbediening van de auto ook niet meer gebruiken als mijn tv aanstaat. Deze afstand bedraagt 20 meter. Ongelooflijk maar waar.Heeft iemand hier ervaring mee? is het sowieso mogelijk dat mijn tv zo'n straling heeft? Overigens...de afstandbediening van een aantal lampen in huis en in de slaapkamer (ook radiografisch) werkt dan ook niet. Als de tv uit staat werkt alles normaal.
Graag reacties
ROB
Ja nu net ontvangenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb je de mailtjes ontvangen en zo ja wat vind je ervan?
Lul niet man!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:30 schreef Chocobo het volgende:
Had het erg druk !
Ik houd van julliequote:
blablablabla smoesjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja nu net ontvangenheb je gemailed ! Had het erg druk !
Schat ik heb kappers advies nodigquote:
Mega haarverlies ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
Schat ik heb kappers advies nodig
Wat moet ik doen tegen mijn mega haar verlies?
En is het verstandig om er even een flink stuk vanaf te laten knippen?
Want als het zo door gaat ben ik straks kaal![]()
Had Angeliek 2 jaar gelden. Ieder mens verliest per dag ongeveer 100 haren. Had ze op de dominicaanse der haar laten invlechten, dan zit het vast en kan het niet uitvallen. 2 weken later ging ze de vlechtjes eruithalen. Hele bossen haren vastquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar hoor je een vrouw niet over uit te lachen Gijs..![]()
Sja terechte paniek gijsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Had Angeliek 2 jaar gelden. Ieder mens verliest per dag ongeveer 100 haren. Had ze op de dominicaanse der haar laten invlechten, dan zit het vast en kan het niet uitvallen. 2 weken later ging ze de vlechtjes eruithalen. Hele bossen haren vastPANIEK !!!
Geloof me het is echt niet leuk meer. Dat je haar verlies hebt na een bevalling is normaal. Maar ik blijf verliezen en echt plukkenquote:
Ga je hem weer in bad doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:33 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik houd van jullie![]()
![]()
![]()
En mis mijn vriendjes Daan & Jort![]()
http://www.dailymovies.tvquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:29 schreef Bastard het volgende:
Nou wilde ik nog een site bekijken en nu weet ik niet meer welke
Wat moet ze wel niet denken als ze er achter komt dat haar man ook nog steeds naast de sex zichzelf aftrektquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:49 schreef Quinny het volgende:
Ik zat net een stukje in de vriendin te lezen over een vrouw die haar man betrapte op pornosites bekijken. Ze was er helemaal van de kaart van![]()
Oh doen mannen dat dan als ze getrouwd zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat moet ze wel niet denken als ze er achter komt dat haar man ook nog steeds naast de sex zichzelf aftrekt
Wat is het verschil met getrouwd zijn danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh doen mannen dat dan als ze getrouwd zijn?
Komt wel weer terugquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef Bastard het volgende:
Ik zoek al tijden geen porno meer eigenlijk
Whahahahahaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:49 schreef Quinny het volgende:
Ik zat net een stukje in de vriendin te lezen over een vrouw die haar man betrapte op pornosites bekijken. Ze was er helemaal van de kaart van![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Chocobo het volgende:
Met deze man gaat echt ALLES foutPrachtig:
http://www.dumpalink.com/media/1141040171/Born_Loser
Kinder Jackass
http://www.dumpalink.com/media/1140955376/Child_Jackass
The best of Xbox Live
http://www.dumpalink.com/media/1141126279/Best_Of_Xbox_Live
Briljant![]()
![]()
http://www.yourdailymedia.com/media/1141127943/Funny_Wake_Ups
Zoooo gelachen om die man in zn boot.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Chocobo het volgende:
Met deze man gaat echt ALLES foutPrachtig:
http://www.dumpalink.com/media/1141040171/Born_Loser
Kinder Jackass
http://www.dumpalink.com/media/1140955376/Child_Jackass
The best of Xbox Live
http://www.dumpalink.com/media/1141126279/Best_Of_Xbox_Live
Briljant![]()
![]()
http://www.yourdailymedia.com/media/1141127943/Funny_Wake_Ups
Daar kreeg ik tranen Gijsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoooo gelachen om die man in zn boot.![]()
![]()
Die motor die er af viel
Ja is goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar kreeg ik tranen Gijs![]()
![]()
Dat gestumpel
![]()
Doe hem vanavond nog eens met geluid !
Gijs hij kan ook behoorlijk schelden.... daar moest ik echt om lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja is goed
Zat nu al zo te grinniken hier ... dat geklungel inderdaad.. en ik hoor hem denken "Ho... ho.. HO.. "![]()
hahahaha, he lekker Gijs.. heerlijke humorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs hij kan ook behoorlijk schelden.... daar moest ik echt om lachen
Ik geloof niet dat het echte vragen zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Serieus, ik had een 4,7
Je moet een 8 halen om officieel ingeburgerd te zijn
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/#
4.9quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Serieus, ik had een 4,7
Je moet een 8 halen om officieel ingeburgerd te zijn
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/#
Wel als je haar altijd groet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
4.9
Meest idiote test ooooit... dat is Nederland niet... ik geef mijn buurvrouw van 3 huizen verderop geen kaartje... rot op !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |