Ik ben bang van wel..quote:
En de winner is?quote:Op maandag 27 februari 2006 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel..
Net een westrijdje wie het langst de telefoon over kon laten gaan..
Volgens mij zijn alle Gijsjes overledenquote:
Iedereen was te laat hier..... rommel opruimen... drukquote:Op maandag 27 februari 2006 09:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle Gijsjes overleden![]()
Nog mensen nodig?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iedereen was te laat hier..... rommel opruimen... druk
Heeft die dikke nou avond?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iedereen was te laat hier..... rommel opruimen... druk
stuur een open sollicitatiequote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:14 schreef Quinny het volgende:
Nee?
Geniet er nog maar van nu het nog kan.quote:
Jaaaaaquote:Op maandag 27 februari 2006 10:21 schreef Bastard het volgende:
Heeft iemand dat opvoedprogramma gisteren gezien?
Wat een verschrikkingen hequote:
collegequote:Op maandag 27 februari 2006 10:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja druk hier enzo..Dingen die al dagen stil liggen.
Waar zijn alle andere Gijsjes dan
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Eens per jaar is het caaaaaaaaaaaaaarnavaaaaaaaaaaaaaaal tatatata !!!!!!
En vergeet niet de autoruit kapot gegooid van een ander.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een verschrikkingen he
Met een paraplu in de deuren steken, lekkage veroorzaken, gooien met spullen.. .moest er wel om lachen, maar het zal je huis zijn zeg
Ik zal zo ff reageren Gijs.. drukquote:Op maandag 27 februari 2006 11:16 schreef Chocobo het volgende:
B... je hebt mail !
Heerlijk wijfie....quote:Op maandag 27 februari 2006 08:47 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen
Zo hier een zeer bezig weekend gehad. Slaapkamer geverft en veranderd. Jort zijn kamer geverft en veranderd. De zolder is verbouwd met een nieuwe inbouwkast, die vandaag geverft moet worden. Ben helemaal blij
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:19 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Heerlijk wijfie....
Nog een maand en dan mogen wij ook![]()
![]()
oohhh.. ik zie een plaatje voor me, van Brown in een witte schildersoveral.. met een kwast in zijn handenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:19 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Heerlijk wijfie....
Nog een maand en dan mogen wij ook![]()
![]()
Ja dat wordt wat hoor Gijs........... zo te horen mag die aardig aan de slagquote:Op maandag 27 februari 2006 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
oohhh.. ik zie een plaatje voor me, van Brown in een witte schildersoveral.. met een kwast in zijn handen![]()
Ja lijjkt me mooi om daar bij te zijn iigquote:Op maandag 27 februari 2006 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat wordt wat hoor Gijs........... zo te horen mag die aardig aan de slagFantastisch
Ja precies,.... stap voor stap hoor Gijs.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja lijjkt me mooi om daar bij te zijn iig
Ik heb voor boven weer een klus op het programma staan, ook een kamer opknappen. Wil daar dat posterbehang plakken. alsof je in een bos staat.
En de tuin moet, en de slaapkamer moet nog eens in de tijd, en beneden dan weer .. eigenlijk leuker als je een eigen huis hebt dunkt me.
Yep, meer naar eigen stijl he.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja precies,.... stap voor stap hoor Gijs.
Zo verf je je muur en plaats je een behangetje en het ziet er ineens een stuk warmer en cooler uit.
Klepbank?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja precies,.... stap voor stap hoor Gijs.
Zo verf je je muur en plaats je een behangetje en het ziet er ineens een stuk warmer en cooler uit.
Geen idee..... check mijn mail !quote:
Net gebeld,... die zaak is pas woensdag weer open.... die Francine ofzo !quote:
Gijsquote:Op maandag 27 februari 2006 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.naturalwomen.n(...)b0d911c5f03de59bc379
[msn] we wachten af [/msn]quote:Op maandag 27 februari 2006 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net gebeld,... die zaak is pas woensdag weer open.... die Francine ofzo !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |