zooo.... ik heb alles al gedaan.... zometeen maar ff checken of ik nog een filmpie kan vinden hierquote:Op maandag 27 februari 2006 17:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gatver nou... wat heb ik een zin![]()
En ik heb met Garmt avond
Verzekering tegen Marocs misschien??quote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef Bastard het volgende:
Wat houdt "volksverzekering" in op je salaris strook, en waarom is dat zo duur?
Meen je niet, al klaar ook ...quote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zooo.... ik heb alles al gedaan.... zometeen maar ff checken of ik nog een filmpie kan vinden hier
jij hebt tenminste een tv daar man.... ik heb geen drol hierquote:Op maandag 27 februari 2006 17:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Meen je niet, al klaar ook ...... lekker!
Er is ook geen reet op tv vanavond volgens mij..
Jij hebt een server vol films daar... wij hier een kast voor VHS bandenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jij hebt tenminste een tv daar man.... ik heb geen drol hier
Lekkere chub chub van mequote:
Eerst maar ff zien.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9308
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:52 schreef gijsje79 het volgende:
Eerst maar ff zien.
Dat is een polis waar jij laatst je handtekening hebt ondergezet.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef Bastard het volgende:
Wat houdt "volksverzekering" in op je salaris strook, en waarom is dat zo duur?
Is volgens mij een goed spel.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens een review-exemplaar van Black voor de Xbox. Ik ben erg benieuwd.
Wat een respectquote:Man steelt radar onder neus politie vandaan
Gepubliceerd op maandag 27 februari 2006
OUD GASTEL (ANP) - Een brutale dief heeft maandagmorgen op de Provincialeweg in het Noordbrabantse Oud Gastel de radarapparatuur van de politie gestolen. Dat gebeurde terwijl op enige afstand de politie toezicht hield op de apparatuur, zo deelde de politie maandag mee.
Politiemensen hielden op de Provincialeweg een snelheidscontrole. Van een afstand hielden ze het langsrijdende verkeer in de gaten. De agenten zagen op een gegeven moment een auto bij de apparatuur stoppen en reden er naar toe. Te laat, want voordat de politie was gearriveerd, had de automobilist de apparatuur al in zijn auto geladen en meegenomen. Hoeveel de radar kost, kon de politie niet zeggen. ,,Het gaat om een aanzienlijk bedrag'', aldus een woordvoerster.
Al een dronken meid opgepikt en geneukt?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alaaaaaaaf GijsjesWat een heerlijke periode is Carnaval toch
carnavalquote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alaaaaaaaf GijsjesWat een heerlijke periode is Carnaval toch
Geen REET aan inderdaadquote:
nee Limbabwe want ik snap oiok geen hol van dat woord, zal wel ooit van Anaaaaaal af zijn gekomenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:52 schreef silver-surfer het volgende:
En wat is dat Alaaaaf dan???
Ook nooit begrepen....
Volgens mij moet je echt uit brabant komen voor dat soort shit..
Mail me vanavond even als je wat filmpjes gezien hebtquote:Op maandag 27 februari 2006 19:52 schreef silver-surfer het volgende:
En wat is dat Alaaaaf dan???
Ook nooit begrepen....
Volgens mij moet je echt uit brabant komen voor dat soort shit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |