quote:Westerse allochtoon
Allochtoon met als herkomstgroepering een van de landen in de werelddelen Europa (excl. Turkije), Noord-Amerika en Oceanië of Indonesië of Japan.
Op grond van hun sociaal-economische en sociaal-culturele positie worden allochtonen uit Indonesië en Japan tot de westerse allochtonen gerekend. Het gaat vooral om mensen die in het voormalig Nederlands-Indië zijn geboren en werknemers van Japanse bedrijven met hun gezin.
Maar wilders zal gewoon op kleur en geloof selecteren...quote:Niet-westerse allochtoon
Allochtoon met als herkomstgroepering een van de landen in de werelddelen Afrika, Latijns-Amerika en Azië (excl. Indonesië en Japan) of Turkije.
Bron?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:30 schreef du_ke het volgende:
Maar wilders zal gewoon op kleur en geloof selecteren...
Dezelfde die aangeeft dat er westers en barbaars gedrag is met een duidelijke scheidslijnquote:
Is er een definitie van "Westers" gedrag ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:30 schreef PJORourke het volgende:
Wat mij betreft gaan we kijken naar gedrag. Er is westers gedrag en barbaars gedrag. Wie de niet-westers gedrag aantoont mag subiet vertrekken. En laagopgeleiden komen er sowieso niet meer in.
Die zullen we dus moeten gaan maken. Maar ze sluit moslimfanatici uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is er een definitie van "Westers" gedrag ?
Die hebben Japan en Indonesië ook. En de normen en waarden in Spanje liggen dichter bij die in Marokko dan bij die in Nederland.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
een niet westersland is een land met andere normen en waarde dan westerse landen
Grefofanatici ook?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die zullen we dus moeten gaan maken. Maar ze sluit moslimfanatici uit.
En als die normen en waarden nou eens beter zijn dan westerse ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
een niet westersland is een land met andere normen en waarde dan westerse landen
Voor de verandering lul je dus weer eens iemand na.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:31 schreef du_ke het volgende:
Dezelfde die aangeeft dat er westers en barbaars gedrag is met een duidelijke scheidslijn.
Nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:33 schreef du_ke het volgende:
Grefofanatici ook?
Culturrrelativisme-alert.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
En als die normen en waarden nou eens beter zijn dan westerse ?
quote:
En jij lult er weer xenofoob een eind op los ook niet gek origineel. Maar wat doe je toch elke op dit verachterlijke forum?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Voor de verandering lul je dus weer eens iemand na.
Ho ho, zelfs maar suggereren dat bepaalde elementen in een andere cultuur misschien beter zijn dan de onze maakt je een linkse waarheidsontkenner en cultuurrelativist.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als ik bijvoorbeeld kijk naar het respect voor ouderen in andere samenlevingen dan kan het westen daar nog wel een poepie aan ruiken.
Dat vind ik wel meevallen. Alleen in Nederland behandelt men ouderen als oud vuil, waarschijnlijker omdat het hipper is om moslims te knuffelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als ik bijvoorbeeld kijk naar het respect voor ouderen in andere samenlevingen dan kan het westen daar nog wel een poepie aan ruiken.
Dus dat is alvast 1 norm en waarde die we niet moeten behouden ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Alleen in Nederland behandelt men ouderen als oud vuil, waarschijnlijker omdat het hipper is om moslims te knuffelen.
Grappig dat jij het over originaliteit durft te hebben. Jouw repertoire bestaat uit meelullen en dolken in ruggen steken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:35 schreef du_ke het volgende:
En jij lult er weer xenofoob een eind op los ook niet gek origineel. Maar wat doe je toch elke op dit verachterlijke forum?
Mexico ligt toch ook in Latijns-Amerika ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:38 schreef qwerty_x het volgende:
Niet-westerse allochtoon
Allochtoon met als herkomstgroepering een van de landen in de werelddelen Afrika, Latijns-Amerika en Azië (excl. Indonesië en Japan) of Turkije.
dus een Mexicaan is westers en een Braziliaan niet ?
Dus een Zuid-Koreaan is "Niet-Westers" en een Japanner is "Westers"?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:30 schreef du_ke het volgende:
Niet-westerse allochtoon
Zullen we de moslims ook de schuld geven van het begrotingstekort ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:39 schreef gelly het volgende:
Ah, gelukkig dat de moslims verantwoordelijk zijn voor onze manier van omgaan met ouderen. Ik begon al te twijfelen.
Juist. Symptoom van de "weg met ons"-mentaliteit. De volgende stap is het omhelzen van achterlijkheid. De weblog van Meulenbelt toont aan hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:37 schreef gelly het volgende:
Ho ho, zelfs maar suggereren dat bepaalde elementen in een andere cultuur misschien beter zijn dan de onze maakt je een linkse waarheidsontkenner en cultuurrelativist.
Mensen met (verre) Europese wortels.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:24 schreef maartena het volgende:
Er gaan in diverse topics altijd stemmen op over "Westerse" en "Niet-Westerse" immigranten. Momenteel heeft Wilders als platform bijvoorbeeld dat hij de immigratie uit "Niet Westerse" landen aan banden wil leggen, maar ik heb nog ergens een echt duidelijke definitie kunnen vinden van een "Niet Westers" land of wie nou een "Niet Westerse" immigrant is.
Wie kan er een duidelijke definitie geven?
ik voel een stukje liefdequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Grappig dat jij het over originaliteit durft te hebben. Jouw repertoire bestaat uit meelullen en dolken in ruggen steken.
We moeten terug naar de norm die we hadden voor dat de politieke correctheid z'n intrede deed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
Dus dat is alvast 1 norm en waarde die we niet moeten behouden ?
Ja heerlijk toch heldere definitiesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:40 schreef maartena het volgende:
[..]
Dus een Zuid-Koreaan is "Niet-Westers" en een Japanner is "Westers"?
En een Indonesiër is "Westers" en een Maleisiër is "Niet Westers"?
Een Zuid Afrikaan is dus ook "Niet Westers"?
En als ik het goed begrijp is onze kroonprins dus ook met een "Niet Westerse" allochtoon getrouwd?
Alles van Mexico/Cuba tot Chili/Argentinië word als "Latijns Amerika" gezien, dus ze zouden beide "Niet Westers" zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:38 schreef qwerty_x het volgende:
Niet-westerse allochtoon
dus een Mexicaan is westers en een Braziliaan niet ?
Ben jij analfabeet of zo? Dat staat er dus niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:39 schreef gelly het volgende:
Ah, gelukkig dat de moslims verantwoordelijk zijn voor onze manier van omgaan met ouderen. Ik begon al te twijfelen.
daar twijfel ik dus altijd aanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Mexico ligt toch ook in Latijns-Amerika ?
Hij kan geen carnaval vieren, want dat betekent dat ie dan na afloop van het carnaval moet vasten, en dan is ie bang bestempeld te worden als moslimquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik voel een stukje liefde.
Hoor je geen carnaval te vieren? Of durf je nog steeds niet naar buiten?
Hoezo de schuld geven ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:40 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zullen we de moslims ook de schuld geven van het begrotingstekort ?![]()
En de dure euro !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Hoezo de schuld geven ?
Naast het begrotingstekort zijn moslims schuldig aan het fileprobleem, de hoge kosten van de Betuwelijn en het slechte kapsel van JP Balkenende.
De liefde is geheel wederzijds. Ik mag helaas mijn profetenpakje niet aantrekken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:40 schreef du_ke het volgende:
ik voel een stukje liefde.
Hoor je geen carnaval te vieren? Of durf je nog steeds niet naar buiten?
Er worden wel zonder slag of stoot uitleringen uitbetaald aan inwoners van Marokko.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:40 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zullen we de moslims ook de schuld geven van het begrotingstekort ?![]()
Mexicanen komen uit de christelijke traditie en integreren prima.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:42 schreef qwerty_x het volgende:
daar twijfel ik dus altijd aan
wel dus ?
in dat geval: een mexicaan is dus niet-westers en een noordamerikaan (wonend aan de grens) wel ?
En aan Nederlanders die wonen in Thailand. So what ? Die mensen hebben toch premies betaald ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er worden wel zonder slag of stoot uitleringen uitbetaald aan inwoners van Marokko.
Verzin je dit nu ter plekke ? Mexicaans is op sommige plaatsen in de VS de meest gesproken taal, en nog eens officieel ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mexicanen komen uit de christelijke traditie en integreren prima.
Er vallen geen sociaal-economische gegevens te controleren, dat maakt frauderen gemakkelijk. Dat kan met de AOW echter niet. Dus alle uitkeringen behalve AOW alleen uitbetalen aan inwoners van Nederland.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
En aan Nederlanders die wonen in Thailand. So what ? Die mensen hebben toch premies betaald ?
als je die redenering doortrekt, is heel zuid amerika westersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mexicanen komen uit de christelijke traditie en integreren prima.
Spaans heet dat, meneer de liberaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef gelly het volgende:
Verzin je dit nu ter plekke ? Mexicaans is op sommige plaatsen in de VS de meest gesproken taal, en nog eens officieel ook.
Ik heb inderdaad het idee dat Wilders' z'n definitie van "Niet Westers" niet Argentijnen, Chinezen, of blanke Zuid Afrikanen inhoud.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:30 schreef du_ke het volgende:
Maar wilders zal gewoon op kleur en geloof selecteren...
In het buitenland is het net zo makkeljk te controleren als hier in Nederland.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er vallen geen sociaal-economische gegevens te controleren, dat maakt frauderen gemakkelijk. Dat kan met de AOW echter niet. Dus alle uitkeringen behalve AOW alleen uitbetalen aan inwoners van Nederland.
Het lijkt me beter te kijken naar persoonlijke achtergrond en mentaliteit, dan nationaliteit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef qwerty_x het volgende:
als je die redenering doortrekt, is heel zuid amerika westers
wat dus in tegenspraak is met eerdere definitie
Kinderbijslag voor dertien kinderen in Marokko. Hoe controleer je dat in een land zonder serieuze burgelijke stand?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
In het buitenland is het net zo makkeljk te controleren als hier in Nederland.
Ja, en Vlaams is ook Nederlands. Je punt was dat Mexicanen zich zo voorbeeldig aanpassen in de VS en dat men in de VS geen enkele moeite met Mexicanen heeft. Dat getuigt van een enorm gebrekkig inzicht en kennis.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Spaans heet dat, meneer de liberaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |