Hij is fijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Iek heejt Abdul en koem oowk out Nederland waarom mijn naam niet tussen staat?![]()
Gaat om namen die van origine Nederlands zijn, dus namen die hier 'begonnen' zijn of vertakkingen van al bestaande buitenlandse namen die voor het eerst hier te vinden waren/zijn...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat bedoel je precies met 100% Nederlandse namen? Volgens mij komen namen als Bert, Martin, Nora en Lena ook voor in het buitenland hoor
hebben meer buitenlandse namenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:09 schreef scrub_nurse het volgende:
www.babynamen.nl daar vind je alles over de afkomst van namen
Zoals ik al zei buitenlandse oorsprong is niet erg zolang het maar de nederlandse variant van het oorspronkelijke is...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Volgens mij kan je sowiezo bijna de helft van de lijst al doorstrepen, zitten veel van oorsprong Duitse, Scandinavische en Engelse namen tussen.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
maikuuuuul
JOZEFquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:21 schreef Yozzz het volgende:
JOS m Dutch
Dutch pet form of JOZEF
Hoi, ik ben de Nederlandse huisdiervorm van Jozef![]()
willen wij nederlanders friesland er wel bij hebbeb. Dat friesland het niet wil boeit niet...nederlanders moeten het wel/niet willenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:00 schreef Scarafax het volgende:
Friese namen tellen ook mee aangezien Friesland (ondanks dat ze het zelf niet willen) Nederland is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |