Zonder bod maar wel andere postjes = niet aktief in dat topic?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wat versta je onder actief? Er staat in 't hele topic nergens een bod van je.![]()
Kom op, overdrijf het nou niet zo. In V&A is alles offtopic, tenzij je een bod plaatst of - omdat je interesse hebt - een vraag stelt. Gelukkig zijn we niet zo neurotisch dat we dan ook alles weghalen, maar als het tot ruzie leidt, dan ben ik in elk geval niet terughoudend.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:28 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wist niet dat mensen die geen TS zijn niks mogen attenteren. Nu wel.
quote:Affijn...ik ken mijn plaats nu in ieder geval
___________________________streep__________________________
Er staat ook "Oh, gesloten..." in die linkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:03 schreef Realzm het volgende:
ook al was dit topic een half jaar oud, wellicht dat ie het spel nog had en interesse had in een ruil..
En tevens heeft ie die url nog gewoon in zn sig staan
Nee, niet echt. Dat ben ik met je eens. Maar dat moet je dan met de betreffende verkoper uitzoeken via de mail of zo. De TS van het topic waar je het nu in deed heeft er niets mee te maken namelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:16 schreef Zweefvliegje het volgende:
@ElisaB.. je mag wel mijn reactie verwijderen omdat het topickaping was (in gezocht goedkope mobiel) maar dat is toch niet netjes?!
Ik ben niet boos hoorquote:
Ik zag hetquote:Heb inmiddels via m'n eingen Nokia 8310 gevraagd contact met die user
Deze is dicht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:17 schreef yoshi_tje het volgende:
Is verkocht kan dus op slot
[TK] nintendo gameboy SP.
Ook dicht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:36 schreef vanDekaart het volgende:
[TK] Toshiba laptop met kapot scherm kan dicht, is verkocht![]()
Ik vind deze kwestie ook niet zo schokkend eerlijk gezegd. Ik zal het eens met mijn collega's opnemen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:26 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, hier is de nietbieder en bemoeizieke insteekgast weer: Moet er op topickapen niet de regels iets verruimd worden? Postjes als "Aangezien TS de aanbod van *keessie* niet wilt, wil ik hem wel" vind ik niet echt topickaping en het bevorderd de V&A zelfs.
Topickaping is pas als de TS een aanbod niet eens heeft kunnen afslaan omdat iemand al ervandoor is met de aanbod?
Tot zover mijn bijdrage aan het meedenken.![]()
_______________________streep_______________________
Okequote:Op donderdag 2 maart 2006 09:45 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind deze kwestie ook niet zo schokkend eerlijk gezegd. Ik zal het eens met mijn collega's opnemen.
Eens; is toch echt anders dan wat er gebeurde toen ik wel ingreepquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:45 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind deze kwestie ook niet zo schokkend eerlijk gezegd. Ik zal het eens met mijn collega's opnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |