Zelf heb ik morrowind gekocht voor de pc. En ik vond het geen ruk aan zonde van me 1.50.quote:
precies de reden dat ik nog twijfelquote:Op zondag 26 februari 2006 16:58 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zelf heb ik morrowind gekocht voor de pc. En ik vond het geen ruk aan zonde van me 1.50.
Toen heb ik me pre-order maar verwijderd.
Lijkt me erg kut worden. GTA:SA maar dan alleen maar het deel in Los Santos, ofwel het deel dat niet leuk wasquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Lijkt me erg kut worden. GTA:SA maar dan alleen maar het deel in Los Santos, ofwel het deel dat niet leuk was. Oh en geen vliegtuigen
.
Het is vooral bloemen en paddestoelen plukkenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het inhoudt, daarom laat ik m liggen
Ik dacht dat je het bij hield. Nou ja vooruit, hier mijn nieuwe gamercard danquote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef peristilius het volgende:
Ik moet toch niet alle topics van afgelopen week gaan doorspitten voor gamercards he?
Ik was een week op vakantie, dan gaat het een beetje lastig.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het bij hield. Nou ja vooruit, hier mijn nieuwe gamercard dan![]()
Als je die zou willen vervangen voor mijn oude.
[afbeelding]
Het is je vergevenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik was een week op vakantie, dan gaat het een beetje lastig.
Tenzij er in mijn afwezigheid nieuws over is geweest is er nog niets over bekend, helaas. Ik ben ook benieuwd, Forza was erg tof.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:31 schreef GSi het volgende:
Is er al nieuws over Forza 2? Google levert niks concreets op en als Forza Addict ben ik echt superbenieuwd
Ik hoop op wat meer auto's en echte banen. Voor de rest moeten ze niks doen aan de handlingquote:Op zondag 26 februari 2006 19:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tenzij er in mijn afwezigheid nieuws over is geweest is er nog niets over bekend, helaas. Ik ben ook benieuwd, Forza was erg tof.
Als je PGR3 realistisch vond moet je er inderdaad niet aan beginnen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:39 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb me met PGR3 laten verleiden. Met een eventuele Forza 2 gaat dat absoluut niet meer gebeuren. Realistische racegames zijn niks voor mij.
Vanaf Burnout ga ik het trekkenquote:Op zondag 26 februari 2006 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je PGR3 realistisch vond moet je er inderdaad niet aan beginnen.
Er mogen inderdaad wel meer tracks in, dat waren er gewoon te weinig in deel 1. Auto's vond ik op zich wel genoeg, maar meer is altijd beter.
Nee, auto's zijn sowieso niet mijn idee van een vermakelijk spel. Ik vind autorijden hartstikke leuk, maar dan wel gewoon in mijn eigen auto in het echt.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:47 schreef Retuobak het volgende:
Full Auto niks voor je H.Flick? Best vermakelijk spel
Heb je een linkje voor me?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:48 schreef twi het volgende:
Ben maar eindelijk begonnen aan het downloaden van die eerste missie video van Ghost Recon, damn zeg, dat duurt gewoon nog een uur, langzame server. Ik ben toch best benieuwd namelijk, dan zie ik het eerste levelmaar gespoilered![]()
Ghost_Recon_3_3 400 mbquote:Op zondag 26 februari 2006 19:48 schreef twi het volgende:
Ben maar eindelijk begonnen aan het downloaden van die eerste missie video van Ghost Recon, damn zeg, dat duurt gewoon nog een uur, langzame server. Ik ben toch best benieuwd namelijk, dan zie ik het eerste levelmaar gespoilered![]()
Bij Forza wil ik eigenlijk gewoon meer dat je de SP career echt online kunt doen, laten we zeggen met collisions off. Want met collisions on is natuurlijk een illusie.
Doe een bod zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:17 schreef HAL9000S het volgende:
Nou Oblivion bijna uit is moet ik er ook maar aan moeten geloven en heb ik een 360 besteld, is er toevallig hier nog iemand die condemned wegdoet?
Daar wacht ik nog heel even mee, ik stuur je binnen 2 weken wel een mailquote:
Die ik aan het downloaden ben is 327.7quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ghost_Recon_3_3 400 mb
ziet er wel vet uit
Ik krijg geen verbinding met je.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Die ik aan het downloaden ben is 327.7
GRAW_PREV_01.avi, is dat 'm niet?
/edit: Hier in elk geval de torrent. Laat me 't even weten als 'ie niet werkt.
Hee het gaat om pkwarts, die kent periquote:Op zondag 26 februari 2006 21:07 schreef twi het volgende:
Deze zal het denk ik wel doen, via de tracker waar ik 'm heb gezet, maar hoe lang die het volhoudt als link hier...
Dank uquote:Op zondag 26 februari 2006 21:07 schreef twi het volgende:
Deze zal het denk ik wel doen, via de tracker waar ik 'm heb gezet, maar hoe lang die het volhoudt als link hier...
Gewoon doenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ga hem heeeeeeeeeeeel misschien kopen (de Xbox360 dan)
je kan dan beter wachten op de demoquote:Op zondag 26 februari 2006 19:48 schreef twi het volgende:
Ook niet iedere level.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:
ghost ziet er toch wel goed uit. Alleen die filmpjes is die gast telkens alleen terwijl je met summit strike met je team maten was...
Sorry Twi,... de hype trein is niet te stoppenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef twi het volgende:
Net een multiplayer videootje van Xboxyde zitten kijken, maar dat vind ik maar bar weinig voorstellen eigenlijk. Ghost Recon 2.5, in tegenstelling tot de uiterst indrukwekkende SP-videootjes. Ben benieuwd of de MP echt zo lelijk wordt. Maargoed, wellicht ligt dat een de inspiratieloze map, en ziet zo'n MP level in de stad er wel mooi uit. Voor m'n gevoel is het echter meer GR2 met GR3-hud erop geplakt.
En terecht, de lage kwaliteit filmpjes doen het spel geen recht toe, maar tis het mooiste spel wat er tot nu toe te krijgen is.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sorry Twi,... de hype trein is niet te stoppen
Ik nietquote:Op maandag 27 februari 2006 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
En terecht, de lage kwaliteit filmpjes doen het spel geen recht toe, maar tis het mooiste spel wat er tot nu toe te krijgen is.
Dat, en IEDEREEN in het bezit van een 360 zal het spel spelen, de megavolle servers waar je dag en nacht op kan joinen
Er is geen hype nodig.
Gijs.... je HYPEDquote:Op maandag 27 februari 2006 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
En terecht, de lage kwaliteit filmpjes doen het spel geen recht toe, maar tis het mooiste spel wat er tot nu toe te krijgen is.
Dat, en IEDEREEN in het bezit van een 360 zal het spel spelen, de megavolle servers waar je dag en nacht op kan joinen
Er is geen hype nodig.
Ik heb mezelf aardig kunnen tegen houden, hier en daar een paar seconden of een minuut gekeken. Wat opviel:quote:Op maandag 27 februari 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... je HYPED![]()
Ik heb gisteren hetzelfde filmpje gezien... betrapte me op een gil en een najaaaaa af en toe
Ah,.. je hebt hem gespeeldquote:Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef jorienvdherik het volgende:
schijnt online dan weer veel minder mooi te zijn
Die quote ben ik nog niet tegen gekomenquote:Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef jorienvdherik het volgende:
schijnt online dan weer veel minder mooi te zijn
Oh,.. ja die vond ik geweldigquote:Op maandag 27 februari 2006 10:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ingame filmpje van multiplayer
quote:Op maandag 27 februari 2006 09:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker, weer een spel waarin ik je kan opblazen!
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Say hello to my little friend
Whahahaquote:Op maandag 27 februari 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:29 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb em dus al wel een week of wat, (ja de retail) en online is het inderdaad ietsjes, maar dan ook IETSJES minder mooi dan in singleplayer. Ook had ik in de singleplayer wel degelijk last van framedrops, maar ik weet dus niet of dit de final build is (de winkel versie dus) en of dit er al uit is gehaald.
Klein tip van de sluier; de tendens van m'n review wordt:Ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je in passport settings een andere regio hebt aangegeven. Een waar die demo nog niet beschikbaar was.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:08 schreef Heintje het volgende:
Snappen doe ik het nog steeds niet maar vandaag stond de Call of Duty demo bij mij nog niet op marktplace. Toen heb ik ff het hotmail adres van mijn vriendin gebruikt voor een nieuw profiel en daarbij stond hij wel. En nou ik me weer onder mijn eigen profiel heb aangemeld staat hij er bij mij ook bij.
Ey, buurmanquote:Op maandag 27 februari 2006 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
ah trouwens, mijn passport staat op Beverly hills 90210
anders kreeg je geen 250mb inbox
Waarom 2.1? 5.1 is veel toffer.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:10 schreef Wessiej het volgende:
Even een neub vraagje tussendoor: ik wil dus een Trust 2.1 speaker set kopen omdat die goedkoop is en xbox compitable.
Maar moet ik dan eerst een rgb kabel kopen omdat weer iets bijzit zodat je het goede geluid krijgt?
Of zit het anders?
Oh ik had Compton 90222 gedaanquote:Op maandag 27 februari 2006 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
ah trouwens, mijn passport staat op Beverly hills 90210
anders kreeg je geen 250mb inbox
Spaar door ipv trust te kopenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:10 schreef Wessiej het volgende:
Even een neub vraagje tussendoor: ik wil dus een Trust 2.1 speaker set kopen omdat die goedkoop is en xbox compitable.
Maar moet ik dan eerst een rgb kabel kopen omdat weer iets bijzit zodat je het goede geluid krijgt?
Of zit het anders?
Never trust a Trustquote:Op maandag 27 februari 2006 13:15 schreef Wessiej het volgende:
Is het zo slecht?
Ach, 5.1 is mij weer te duur voor deze dure december maart maand.
En de Trust 2.1 Speaker Set SP-3500X voor 30 euro lijkt mij wel redelijk.
Of is 2.1 helemaal niks?
Logitech speakers zijn best goed voor het geldquote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef H.Flick het volgende:
Ik koop alleen nog 1st party accessoires. Ik heb 1 keer een third party memory card gekocht en die heeft er meteen voor gezorgd dat ik allerlei savegames verloren ben. Sindsdien hou ik het gewoon bij de bewezen kwaliteit van 1st party!
Bovendien zou ik ook nooit speakers van Trust of Logitech kopen.
Ik heb laatst gesolliciteerd bij Trust... ze wilden me niet, geeft al aan hoe weinig ze om kwaliteit geven
Ja, dat hoor ik ook altijd. Ze zullen vast goed zijn, ik ben gewoon bevooroordeeld. Kleine speakertjes komen er bij mij niet inquote:Op maandag 27 februari 2006 13:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Logitech speakers zijn best goed voor het geld
Dure speakers komen er bij mij niet inquote:Op maandag 27 februari 2006 13:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik ook altijd. Ze zullen vast goed zijn, ik ben gewoon bevooroordeeld. Kleine speakertjes komen er bij mij niet in.
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Dure speakers komen er bij mij niet in
Tel daar de 100 voor de HDD bij op en je bent redelijk goedkoop uit.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
Aanbieding bij MediaMarkt (Alkmaar):
Xbox 360 Core System: 266 euro
Dead or Alive 4 & Project Gotham Racing 3: 33 euro per game
Dit doet zoooo'n pijnquote:Op maandag 27 februari 2006 16:54 schreef kepler het volgende:
heh GRAW een week uitgesteld...
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9308
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:07 schreef Lampie_ het volgende:
http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/frm/f/3291043913
Op de forums staat nu inderdaad de Xbox release op 17 maart, 360 gewoon 10 maart. Dus ik geloof er om eerlijk te zijn niet echt veel van. Ik heb ook nergens ubi wat zien bevestigen. Ik wacht wel tot UbiRazz wat bevestigd op de forums
Die mag je weer aanpassen dusquote:Op maandag 27 februari 2006 16:54 schreef kepler het volgende:
heh GRAW een week uitgesteld...
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9308
tja ik weet het niet meerquote:
ook play.com zegt 17 maart...quote:
Ja misschien ff leuk.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:32 schreef Bastard het volgende:
Eej, we hebben iig binnenkort de demo op marktplaats ;')
Dimplus staat ie nog voor 9 maart.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:28 schreef Wessiej het volgende:
Maar nu GR:AW waarschijnlijk naar 17 maart is verschoven is maart volgens mij voor veel mensen een stuk 'minder leuk'.
Ik gok erop dat weinig mensen Fight Night op 9 maart kopen, dan moeten de mensen eerst dus meer dan 2 weken in maart moeten wachten op GRAW.
Nu nog 3 games uitstellen die in Maart uitkomen en het feest is voorbij.
Hoop ook niet meer dat het gebeurd, GRAW komt nu weer tegelijk met The Outfit, zal je zien dat die weer wordt uitgesteld.
Oblivion, tja misschien komt die ook pas een stuk later.
Dan kan je Burnout verwachten en FC. Van BF2 heb ik ook nog bar weinig gezien dus daar heb ik ook nog geen idee over of die wel op tijd komt.
Hoop erop dat ze wel komen.
Doe het idd maar gewoon jaquote:Op zondag 26 februari 2006 21:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ga hem heeeeeeeeeeeel misschien kopen (de Xbox360 dan)
Ik hoop mee.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dimplus staat ie nog voor 9 maart.
Ga daar dus ook vanuit.
Dat de Xbox versie later kwam was me al bekend maar dat 360 op release bleef ook... dit nieuws verbaasd mequote:Op maandag 27 februari 2006 17:25 schreef Lampie_ het volgende:
Ik zou het nieuwsbericht tijdelijk Xbox only maken, dit maakt mischien onnodig X360 users ongerust. Mocht de 360 versie nou daadwerklijk uitgesteld zijn kun je alsnog het nieuwsbericht editten.
Is dat positief bedoelt?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:24 schreef =HellFire= het volgende:
Superhilarisch spel trouwens, The Outfit.
Mercenaries helaas niet gespeeld, maar effe doen dan. Maar wat ik er van gelezen heb volgens mij wel ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:25 schreef H.Flick het volgende:
Lijkt het een beetje op Mercenaries?
Ligt er aan. ALs je serieus oorlogvoering wil, moet je dit spel VERMIJDEN als de pest.quote:
als het goed is zijn ze nu redelijk verkrijgbaarquote:Op maandag 27 februari 2006 21:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hmm binnekort de xbox360 ook in mijn bezit (geld ligt klaar).. al weet ik niet precies wanneer die nieuwe lading nou is ?
Klinkt als een niks-voor-mij-gamequote:Op maandag 27 februari 2006 21:41 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ligt er aan. ALs je serieus oorlogvoering wil, moet je dit spel VERMIJDEN als de pest.
Maar als een soort van G.I. Joe met een sigaar in de bek en een overdreven accent een beetje Nazis afknallen, ach ik kan er wel om lachen.Hoe iets gedropt wordt ziet er allen al mega lomp uit,
. Je bestelt iets, binnen 3 seconden ploft het op je scherm, hehe. Goeie air-support man.
Ik moet ze beide hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:31 schreef pkwarts het volgende:
Gears of War staat toch een stuk hoger op mijn verlanglijstje dan Prey
Zeg nou zelf.quote:
Xbox 1.5quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg nou zelf.
[afbeelding]
Hoe kan Ken nou ooit met een strak gezicht beweren dat dit geen Next Gen is?.
Prolistisch gelul joh.. Dit IS next gen..!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg nou zelf.
[afbeelding]
Ja, is gefotografeerd van een scherm denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
dit is gewoon geen echte in game de kwaliteit is te laag... zal wel zo foto van een screen zijn ofzo
Ja zeker weten......... GoW heeft ook een heerlijke coopquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:31 schreef pkwarts het volgende:
Gears of War staat toch een stuk hoger op mijn verlanglijstje dan Prey
wie is Ken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg nou zelf.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |