Ah,.. je hebt hem gespeeldquote:Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef jorienvdherik het volgende:
schijnt online dan weer veel minder mooi te zijn
Die quote ben ik nog niet tegen gekomenquote:Op maandag 27 februari 2006 09:50 schreef jorienvdherik het volgende:
schijnt online dan weer veel minder mooi te zijn
Oh,.. ja die vond ik geweldigquote:Op maandag 27 februari 2006 10:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ingame filmpje van multiplayer
quote:Op maandag 27 februari 2006 09:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker, weer een spel waarin ik je kan opblazen!
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Say hello to my little friend
Whahahaquote:Op maandag 27 februari 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:29 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb em dus al wel een week of wat, (ja de retail) en online is het inderdaad ietsjes, maar dan ook IETSJES minder mooi dan in singleplayer. Ook had ik in de singleplayer wel degelijk last van framedrops, maar ik weet dus niet of dit de final build is (de winkel versie dus) en of dit er al uit is gehaald.
Klein tip van de sluier; de tendens van m'n review wordt:Ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je in passport settings een andere regio hebt aangegeven. Een waar die demo nog niet beschikbaar was.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:08 schreef Heintje het volgende:
Snappen doe ik het nog steeds niet maar vandaag stond de Call of Duty demo bij mij nog niet op marktplace. Toen heb ik ff het hotmail adres van mijn vriendin gebruikt voor een nieuw profiel en daarbij stond hij wel. En nou ik me weer onder mijn eigen profiel heb aangemeld staat hij er bij mij ook bij.
Ey, buurmanquote:Op maandag 27 februari 2006 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
ah trouwens, mijn passport staat op Beverly hills 90210
anders kreeg je geen 250mb inbox
Waarom 2.1? 5.1 is veel toffer.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:10 schreef Wessiej het volgende:
Even een neub vraagje tussendoor: ik wil dus een Trust 2.1 speaker set kopen omdat die goedkoop is en xbox compitable.
Maar moet ik dan eerst een rgb kabel kopen omdat weer iets bijzit zodat je het goede geluid krijgt?
Of zit het anders?
Oh ik had Compton 90222 gedaanquote:Op maandag 27 februari 2006 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
ah trouwens, mijn passport staat op Beverly hills 90210
anders kreeg je geen 250mb inbox
Spaar door ipv trust te kopenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:10 schreef Wessiej het volgende:
Even een neub vraagje tussendoor: ik wil dus een Trust 2.1 speaker set kopen omdat die goedkoop is en xbox compitable.
Maar moet ik dan eerst een rgb kabel kopen omdat weer iets bijzit zodat je het goede geluid krijgt?
Of zit het anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |