Klinkt als een niks-voor-mij-gamequote:Op maandag 27 februari 2006 21:41 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ligt er aan. ALs je serieus oorlogvoering wil, moet je dit spel VERMIJDEN als de pest.
Maar als een soort van G.I. Joe met een sigaar in de bek en een overdreven accent een beetje Nazis afknallen, ach ik kan er wel om lachen.Hoe iets gedropt wordt ziet er allen al mega lomp uit,
. Je bestelt iets, binnen 3 seconden ploft het op je scherm, hehe. Goeie air-support man.
Ik moet ze beide hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:31 schreef pkwarts het volgende:
Gears of War staat toch een stuk hoger op mijn verlanglijstje dan Prey
Zeg nou zelf.quote:
Xbox 1.5quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg nou zelf.
[afbeelding]
Hoe kan Ken nou ooit met een strak gezicht beweren dat dit geen Next Gen is?.
Prolistisch gelul joh.. Dit IS next gen..!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg nou zelf.
[afbeelding]
Ja, is gefotografeerd van een scherm denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
dit is gewoon geen echte in game de kwaliteit is te laag... zal wel zo foto van een screen zijn ofzo
Ja zeker weten......... GoW heeft ook een heerlijke coopquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:31 schreef pkwarts het volgende:
Gears of War staat toch een stuk hoger op mijn verlanglijstje dan Prey
wie is Ken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg nou zelf.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |