quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:14 schreef erkel het volgende:
Ik zou steil achterover vallen als Michael Boogerd ooit bekend dat ie doping heeft gebruikt. Het argument dat ie in 98 gebruikt zou hebben, vind ik een beetje slap. Het niveau lag toen aanmerkelijk lager dan jaren erna in het Armstrong/Ullrich tijdperk, dus vind ik het enigszins begrijpelijk dat ie toen met de beste omhoog kon. Jaar ervoor was hij geloof ik al top 20 geeindigd, dus het kwam niet zomaar uit het niets vallen. En dat hij nu nog zou gebruiken, dat kan ik me helemaal niet voorstellen met een zoontje. Dan krijg je toch wel enigszins een verantwoordelijksheidgevoel lijkt mij. En hij rijdt deze tour toch ook weer sterk. Of is dat toch allemaal doping johnnie???
En wat Armstrong betreft, noem me maar naief, maar ik geloof in zijn onschuld. Nou kan ik wel helemaal uitwijden over zijn ziekte, maar dat verhaal kennen jullie wel. Als je eenmaal bijna de dood in ogen hebt gekeken, lijkt mij niet dat je nog producten gaat gebruiken wat je lichaam schade kan doen.
And pigs might fly,quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:14 schreef erkel het volgende:
Ik zou steil achterover vallen als Michael Boogerd ooit bekend dat ie doping heeft gebruikt. Het argument dat ie in 98 gebruikt zou hebben, vind ik een beetje slap. Het niveau lag toen aanmerkelijk lager dan jaren erna in het Armstrong/Ullrich tijdperk, dus vind ik het enigszins begrijpelijk dat ie toen met de beste omhoog kon. Jaar ervoor was hij geloof ik al top 20 geeindigd, dus het kwam niet zomaar uit het niets vallen. En dat hij nu nog zou gebruiken, dat kan ik me helemaal niet voorstellen met een zoontje. Dan krijg je toch wel enigszins een verantwoordelijksheidgevoel lijkt mij. En hij rijdt deze tour toch ook weer sterk. Of is dat toch allemaal doping johnnie???
En wat Armstrong betreft, noem me maar naief, maar ik geloof in zijn onschuld. Nou kan ik wel helemaal uitwijden over zijn ziekte, maar dat verhaal kennen jullie wel. Als je eenmaal bijna de dood in ogen hebt gekeken, lijkt mij niet dat je nog producten gaat gebruiken wat je lichaam schade kan doen.
En jij bent het Orakel ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
And pigs might fly,
kijk dat ze doping gebruiken doet nix aan de prestatie af, de grote meneren doen het allemaal dus dat nivelleert alleen maar.
Ja dat idee heb ik ook enorm, kan me niet voorstellen dat die lui elke dag maar weer die bergen op fietsen op een bordje macaronie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In het wielrennen houden we elkaar toch allemaal voor de gek, jongens..
Dat toneelspel als er dan eentje gepakt wordt.. echt ongelooflijk. Maar goed, ik wil het ook niet weten, gewoon lekker Tour de France kijken. Helden moeten helden blijven.
Dan blijven ze ook echt wel pakken hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze moeten misschien de Tour minder zwaar maken. Serieus.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dat niet al jaren hetzelfde dan? Ze moeten maar is rustiger gaan fietsenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dan gaan ze nóg sneller rijden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat bedoel. En per saldo wordt de Tour steeds zwaarder omdat ze elke etappe van begin tot einde erin vliegen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef Ericr het volgende:
Er is al zeker 250 Km afgehaald van de totale lengte, maximum staat nu op 3750 Km. Maar ja dan gaat de gemiddelde snelheid dus wel omhoog.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet of dat zo is, hoor. In een klimetappe kunnen bij voorbeeld wat (overbodige) vlakke stukken achterwege worden gelaten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:09 schreef Ericr het volgende:
Wat zal je dus zien bij kortere etappes, nog hogere snelheden.
Nee man, dat hoort erbij om koers te maken en het moet allemaal wel in proporties blijven. Bergetappes van 100 km zit niemand op te wachten en etappes met 8 flinke collen zitten renners niet te wachten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is, hoor. In een klimetappe kunnen bij voorbeeld wat (overbodige) vlakke stukken achterwege worden gelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |