Euwe?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:30 schreef Muzzie het volgende:
Zoetemelk, Theunissen, Euwe
voetballers zijn mietjes dus die hebben het ook echt nodigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:42 schreef Skande het volgende:
Davids, Stam, Frank de Boer!
Maar dat zijn voetballers..
Je hebt je niet erg in die zaak verdiept hè? Zij waren niet schuldig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:42 schreef Skande het volgende:
Davids, Stam, Frank de Boer!
Maar dat zijn voetballers..
Je hebt de vraag niet goed gelezen, hè? Ze zijn wel betrapt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je hebt je niet erg in die zaak verdiept hè? Zij waren niet schuldig.
Volgens mij zei hij: "Ik heb nooit gepakt"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Men vroeg het eens rechtstreeks aan Jeroen Blijlevens: "Heb je doping gebruikt?"
Zijn veelzeggende antwoord: "Ik ben nooit gepakt."
Dat moment zal ik nooit vergeten.
Whatever.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:23 schreef Skande het volgende:
[..]
Je hebt de vraag niet goed gelezen, hè? Ze zijn wel betrapt.
Klopt en daarna zijn vrouw Michelle Smith (zwemster) ook..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die Eric de Bruijn (discuswerper) toch ook?
Um.. nee, maar zou kunnen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:43 schreef Boogerd het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij: "Ik heb nooit gepakt"
Ik had het zelf niet beter kunnen formuleren.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In het wielrennen houden we elkaar toch allemaal voor de gek, jongens..
Dat toneelspel als er dan eentje gepakt wordt.. echt ongelooflijk. Maar goed, ik wil het ook niet weten, gewoon lekker Tour de France kijken. Helden moeten helden blijven.
Maar het hele circus doet daaraan mee, ook de journalisten en de organisatoren. Maar dit geldt voor meer sporten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In het wielrennen houden we elkaar toch allemaal voor de gek, jongens..
Doel je nu op dat hematocrietverhaal of nog vroeger?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:09 schreef Coelho het volgende:
Volgens mij is ook Erik Dekker wel eens gepakt, in het begin van zijn carriere.
Weet het niet zeker, maar een jaar of 10 geleden in mijn beleving. Volgens mij is hij toen een maandje of 3 geschorst geweest.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Doel je nu op dat hematocrietverhaal of nog vroeger?
Ik vind niet gauw iemand een ongelooflijke kneus, maar die reclame op z'n boordje doet het hem denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef ABC-tje het volgende:
Co Stompé heeft ooit eens een schorsing gehad omdat hij een jointje had gerookt. Sindsdien gooit hij de TV-toernooien trouwens ook slecht
Kan ik me niet herinneren. Ik weet alleen dat hij ooit ergens niet mocht starten vanwege een te hoog hematocrietgehalte (WK tijdrijden?).quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:22 schreef Coelho het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar een jaar of 10 geleden in mijn beleving. Volgens mij is hij toen een maandje of 3 geschorst geweest.
Daar staat me niets van bij eigenlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:22 schreef Coelho het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar een jaar of 10 geleden in mijn beleving. Volgens mij is hij toen een maandje of 3 geschorst geweest.
Wanneer was dat en wie won uiteindelijk dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:14 schreef Wombcat het volgende:
Johan van de Velde heeft er zijn overwinning in Luik-Bastenaken-Luik zelfs mee verloren
Rudi Fuchs won daardoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wanneer was dat en wie won uiteindelijk dan?
Doe je netjes!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Rudi Fuchs won daardoor.
Was ergens begin jaren '80. Exacte jaartal is me ontschoten.
Wassie toen nog geen museumdirecteur dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Rudi Fuchs won daardoor.
Was ergens begin jaren '80. Exacte jaartal is me ontschoten.
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:30 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Wassie toen nog geen museumdirecteur dan?
Jozef Fuchs heette hijquote:Op zondag 5 maart 2006 20:30 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Wassie toen nog geen museumdirecteur dan?
Haha! Dus toch.. humor ging me boven de pet, maar nu zie ik alsnog het komische van de situatie in.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:19 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Jozef Fuchs heette hij![]()
Sorry, vergissinkje![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha! Dus toch.. humor ging me boven de pet, maar nu zie ik alsnog het komische van de situatie in.
In wielrennen is dat hetzelfde als nooit gepakt zíjn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:43 schreef Boogerd het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij: "Ik heb nooit gepakt"
Wie zaten daar ook al weer allemaal bij? Breukink, Alcala, Kelly..quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:30 schreef JohnDDD het volgende:
Verder is de intralipid-affaire uit 1991 ook erg bekend met de PDM ploeg. Dat ging gewoon om doping.
Langere interviews met hem zijn eng. Vooral als het met Smeets is zoals het afgelopen jaar twee keer op de Nederlandse TV te zien was. Eng gewoon!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:59 schreef JohnDDD het volgende:
ja klopt, die armstrong kan echt heel goed liegen inderdaad, bijna zo goed dat je hem gaat geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |