Euwe?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:30 schreef Muzzie het volgende:
Zoetemelk, Theunissen, Euwe
voetballers zijn mietjes dus die hebben het ook echt nodigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:42 schreef Skande het volgende:
Davids, Stam, Frank de Boer!
Maar dat zijn voetballers..
Je hebt je niet erg in die zaak verdiept hè? Zij waren niet schuldig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:42 schreef Skande het volgende:
Davids, Stam, Frank de Boer!
Maar dat zijn voetballers..
Je hebt de vraag niet goed gelezen, hè? Ze zijn wel betrapt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je hebt je niet erg in die zaak verdiept hè? Zij waren niet schuldig.
Volgens mij zei hij: "Ik heb nooit gepakt"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Men vroeg het eens rechtstreeks aan Jeroen Blijlevens: "Heb je doping gebruikt?"
Zijn veelzeggende antwoord: "Ik ben nooit gepakt."
Dat moment zal ik nooit vergeten.
Whatever.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:23 schreef Skande het volgende:
[..]
Je hebt de vraag niet goed gelezen, hè? Ze zijn wel betrapt.
Klopt en daarna zijn vrouw Michelle Smith (zwemster) ook..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die Eric de Bruijn (discuswerper) toch ook?
Um.. nee, maar zou kunnen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:43 schreef Boogerd het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij: "Ik heb nooit gepakt"
Ik had het zelf niet beter kunnen formuleren.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In het wielrennen houden we elkaar toch allemaal voor de gek, jongens..
Dat toneelspel als er dan eentje gepakt wordt.. echt ongelooflijk. Maar goed, ik wil het ook niet weten, gewoon lekker Tour de France kijken. Helden moeten helden blijven.
Maar het hele circus doet daaraan mee, ook de journalisten en de organisatoren. Maar dit geldt voor meer sporten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In het wielrennen houden we elkaar toch allemaal voor de gek, jongens..
Doel je nu op dat hematocrietverhaal of nog vroeger?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:09 schreef Coelho het volgende:
Volgens mij is ook Erik Dekker wel eens gepakt, in het begin van zijn carriere.
Weet het niet zeker, maar een jaar of 10 geleden in mijn beleving. Volgens mij is hij toen een maandje of 3 geschorst geweest.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Doel je nu op dat hematocrietverhaal of nog vroeger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |