quote:Karen Kronemeijer is betrapt op het gebruik van verboden stimulerende middelen. De Nederlandse squashster is na het NK positief bevonden. Kronemeijer, die de eerste Nederlandse squasher is die op doping wordt betrapt, kan een zware schorsing tegemoet zien.
De Squash Bond Nederland (SBN) wil nog niet op de zaak ingaan. Op 8 april komt de zaak voor in een speciale dopingcommissie.
Nee , hij zei dat hij nog nooit gepakt was,tis ook altijd de vraag wie is er zo stom om gesnapt te worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:43 schreef Boogerd het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij: "Ik heb nooit gepakt"
Bedankt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef maril het volgende:
[..]
Nee , hij zei dat hij nog nooit gepakt was,tis ook altijd de vraag wie is er zo stom om gesnapt te worden.
Ludo Dierkxsens gaf het na de finish gewoon toequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:54 schreef maril het volgende:
[..]
Nee , hij zei dat hij nog nooit gepakt was,tis ook altijd de vraag wie is er zo stom om gesnapt te worden.
Toen 'ie de etappe won in de tour, kwam hij bij de dopingcontrole. Daar wordt gevraagd welke medicijnen je gebruikt, toen noemde Dierckxens er eentje die ook op de dopinglijst stond. Hij verklaarde achteraf dat hij iets had gekregen waarvan hij niet wist dat het op de lijst stond. Anyway was het behoorlijk dom (dat hij het gebruikte zonder te weten dat het op de lijst stond, bedoel ik).quote:Op zondag 28 mei 2006 10:35 schreef JohnDDD het volgende:
waar doel je op Bonobo?
Ook geen verrassingquote:Op maandag 29 mei 2006 19:06 schreef raptorix het volgende:
Betine Vriezekoop: http://www.nos.nl/archief(...)0711_vriesekoop.html
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen 'ie de etappe won in de tour, kwam hij bij de dopingcontrole. Daar wordt gevraagd welke medicijnen je gebruikt, toen noemde Dierckxens er eentje die ook op de dopinglijst stond. Hij verklaarde achteraf dat hij iets had gekregen waarvan hij niet wist dat het op de lijst stond. Anyway was het behoorlijk dom (dat hij het gebruikte zonder te weten dat het op de lijst stond, bedoel ik).
Kots- en kotsmisselijk word ik ervan. Het dreigt net zo te gaan als in 1998.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wanneer begint de Tour eigenlijk weer?
Inderdaad, maar wel bij Fuentes geweestquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Erwin Nijboer zag er nog gezond uit en kwam ook betrouwbaar over. Good for him!
Nee, hoor. Als er één ploeg domineert, dan is dat een teken van dopinggebruik, behalve als 't Rabo is, dan betekent het dat iedereen clean rijdt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Schoonste Tour sinds jaren.. heerlijk!! Of ook weer een illusie?
Zo denken wij erover, maar wat vinden de Fransen, de Duitsers en de Italianen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, hoor. Als er één ploeg domineert, dan is dat een teken van dopinggebruik, behalve als 't Rabo is, dan betekent het dat iedereen clean rijdt.
SOK is toch nooit cynisch of sarcastisch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sarcastisch? Of...
Nee, was cynisch. Of ironischquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sarcastisch? Of...
Een eerlijke strijd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:07 schreef Ericr het volgende:
Het is topsport, wat had je anders verwacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |