freak scenequote:
Thugboat.quote:
Waiting for the sun.quote:
Spinal Tap - The Sun Never Sweatsquote:Op zondag 5 maart 2006 11:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Waiting for the sun.
Liedje over de zon...
The Rutles - Ouch!quote:Op zondag 5 maart 2006 11:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spinal Tap - The Sun Never Sweats
Fictieve band
de positivo's- onze God is toch de bestequote:
Neerland Hoop - Ik voer actie.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef slaveloos het volgende:
[..]
de positivo's- onze God is toch de beste![]()
cabaretliedje
Toon Hermans - Vader Gaat Op Stapquote:Op zondag 5 maart 2006 12:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Neerland Hoop - Ik voer actie.
Cabaretliedje...
Doe Maar - Nachtzusterquote:Op zondag 5 maart 2006 18:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Toon Hermans - Vader Gaat Op Stap
ziekenhuisnummer
The Vines - Ridequote:
Change your mind.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:18 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Sufjan Stevens - John Wayne Gacy jr.
The Killers
Hans Teeuwen - Beatles medleyquote:Op maandag 6 maart 2006 10:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Harry Jekkers - Straatnaambordjesblues
Cabaretnummer...
Helmettes - I don't care what the people say.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:27 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Hans Teeuwen - Beatles medley
nederpunk
the ex - beautifull frenzyquote:Op maandag 6 maart 2006 10:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Helmettes - I don't care what the people say.
Nederpunk...
Ivy Green - Pak 'em beetquote:Op maandag 6 maart 2006 10:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Helmettes - I don't care what the people say.
Nederpunk...
Een andere favoriet dan maar:quote:Op maandag 6 maart 2006 10:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ivy Green - Pak 'em beet
ga nog maar ff door met Nederpunk...
Heideroosjes - Sjonnie en Anitaquote:Op maandag 6 maart 2006 10:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Een andere favoriet dan maar:
Ivy Green - I'm sure we're gonna make it.
Nederpunk uit de jaren 90 of verder...
the stooges - I wanna be your dogquote:
MC5 - Kick out the jams!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:07 schreef slaveloos het volgende:
[..]
the stooges - I wanna be your dog
oerpunk
Oeh! da's nog eens Oer-Punk!(proto-punk noemen ze dat bijn AMG geloof ik)quote:
1968, dezelfde tijd als The Stooges...quote:Op maandag 6 maart 2006 13:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh! da's nog eens Oer-Punk!(proto-punk noemen ze dat bijn AMG geloof ik)
Sex Pistols - God Save the Queen
New Wave
Het kleine café aan de havenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:16 schreef belsen het volgende:
[..]
1968, dezelfde tijd als The Stooges...
Squeeze - Take me, I'm yours.
Vader Arbraham... [afbeelding]
opzij opzij opzijquote:Op maandag 6 maart 2006 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Het kleine café aan de haven
Herman van Veen
Leo, Je Bent Vannacht Weer Dronken Geweestquote:Op maandag 6 maart 2006 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Linda Roos & Jessica - Ademnood
Jan Vayne
De Luchtballonquote:Op maandag 6 maart 2006 13:43 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Leo, Je Bent Vannacht Weer Dronken Geweest
dat heb ik 'm een keer live zien doen tijdens een carnavalsfeest: was![]()
Franske Bauer
answering machinequote:
Golden Hoursquote:
Catholic girls.quote:
dEUS - Disappointed in the Sunquote:Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef ranja het volgende:
Wendy - Sabine
liedje live gehoord op Lowlands
Johnny Cash-Mercy Seatquote:Op maandag 6 maart 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
dEUS - Disappointed in the Sun
Liedje met enkel gitaar en zang...
banned in D.C. goed idee trouwens, lang niet gedraaidquote:Op maandag 6 maart 2006 21:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Johnny Cash-Mercy Seat
Bad Brains
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |