Doe maarquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:05 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik ben blij dat je dat zegt, ik was al op zoek naar de cover van orchard road door Pitchfork.
Volgens mij slaat het topic dood, moet ik een nieuwe band oid noemen, of hoe werkt dit?
(Sitting on the) dock of the bayquote:
Sexual Healingquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
(Sitting on the) dock of the bay
Marvin Gaye
Daughter Of The Evergladesquote:
Toch maar Gimme Some Lovingquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Daughter Of The Everglades
Spencer Davis Group (vanavond in Zoetermeer)
Pretty Woman, toch maar hoewel ik zijn ballads ook allemaal prachtig vindquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Roy Orbison![]()
Always on my mindquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Pretty Woman, toch maar hoewel ik zijn ballads ook allemaal prachtig vind
Elvis Presley
1001 Arabian Nightsquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Get The Party Started [afbeelding]
Ch!pz
Rattlesnake Shakequote:Op donderdag 2 maart 2006 23:33 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Good Guys And Bad Guys
Fleetwood Mac
Wat is dat in godsnaam?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:48 schreef bukgeit het volgende:
[..]
1983 (A Merman I Should Turn To Be)
Istanbul (Not Constantinople)quote:They Might Be Giants
Het eerste - en zo'n rare titel ook, totaal niet des Hendrixquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ken je het nummer niet of snap je de keuze niet?
Aha. Zal ik je iets vreemds bekennen? Die plaat heb ik nu schat ik een jaar of 25 in huis, maar nog nooit (lees: nooit) gedraaid...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:11 schreef bukgeit het volgende:
Staat op Electric Ladyland, 1 lange psychedelische trip. Vreemde titel inderdaad.
Critical Beatdownquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:12 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Needle To The Groove
Ultramagnetic MC's
Ik zal 'm 's afstoffen... (als-ie tenminste niet vastgekoekt isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:20 schreef bukgeit het volgende:
En hij is ZO mooi! Niet m'n favoriete Hendrix, want Are You Experienced en Axis: Bold As Love zijn me nog iets dierbaarder.
grappig, dat nummer zou niet eens in mijn Hendrix-top25 staanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:11 schreef bukgeit het volgende:
Staat op Electric Ladyland, 1 lange psychedelische trip. Vreemde titel inderdaad.
Lost time in Cordobaquote:Steve Hackett
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |