Dat mag, hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:01 schreef Stroekie het volgende:
Nee gewoon binnenkort in een theater ook bij jouw in de buurt
www.meezingbioscoop.nl
en Nathan ik vond het dus ECHT wel leuk![]()
Dan komen Grease of Ja Zuster Nee Zuster eerder in aanmerking ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat mag, hoor.
't Is niet echt iets voor mij. Naja, echt niet, eigenlijk.
Het hele fenomeen meezingbioscoop is niet aan mij besteed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:07 schreef Stroekie het volgende:
Dan komen Grease of Ja Zuster Nee Zuster eerder in aanmerking ?
Ohw, zo'n Herken de Homo-groepje?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:55 schreef TehRockstar het volgende:
Nailpin is toch zeg maar, de Belgische Dir-ect? Ofzo.
mijne zat een tijd in een "ik-wil-alleen-staarten-spel-doen".. don't askquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:24 schreef Semisane het volgende:
Ik ga op m'n nichtje passen vanvond.....wordt weer leuk, ga een puzzel voor haar kopen eerst...ze zit in een "ik-wil-enkel-en-alleen-puzzelen-en-rond-rennen" Bijna 3 jaar het guppie
Goedzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh... druk druk
en ja nailpin is zoiets ja maar ik vind het pauper
I won't.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:14 schreef creno het volgende:
Carnaval
Iew, Aldi-lover!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:39 schreef TehRockstar het volgende:
LeRockstar.
Mja. Maar na een tijdje ga je er niet meer van over je nek...quote:
't Is weer eens wat anders dan negerzoenen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:50 schreef TehRockstar het volgende:
"Johan pijpt een negerlul"
Ja, het is naar. Maar het is helemaal naar als je in een drukke UB zit en de mensen naast je kijken met verwijtende blikken naar je.quote:
Oh ja, je had geen internet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:53 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, het is naar. Maar het is helemaal naar als je in een drukke UB zit en de mensen naast je kijken met verwijtende blikken naar je.
Kzit op school en straks begint college weer. Het is wel leuk, maar ik ben toe aan 3 maanden vakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Joepie BB_Koning is weer in Da House![]()
alles wel met je?
Toe maar gelijk 3 maandenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kzit op school en straks begint college weer. Het is wel leuk, maar ik ben toe aan 3 maanden vakantie![]()
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Kzit op school en straks begint college weer. Het is wel leuk, maar ik ben toe aan 3 maanden vakantie![]()
dan snel naar de les en goed opletten hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Iets met marketing![]()
En nu begint colleeg weer![]()
Wat leuk, een veganist die marketing studeert. En wat bulk ik weer van de vooroordelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Iets met marketing![]()
En nu begint colleeg weer![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ja nailpin is zoiets ja maar ik vind het pauper
Ja, dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zolang ik het maar leuk vind.
Voor mij wel jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, dat is het belangrijkste.
Waarom moet k me aantrekken wat anderen vinden van iets dat ik leuk vind?quote:
Weetikveel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom moet k me aantrekken wat anderen vinden van iets dat ik leuk vind?![]()
Dahag LuQasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:21 schreef LuQas het volgende:
Ik ben weer de studiezaal op, fijne dag nog allemaal!
En misschien tot op de meet, of niet, en anders veel plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |