Hij wordt iig door bijna niemand meer als favoriet gezien, dus aan de druk kan het vandaag niet liggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef Ericr het volgende:
Als die de Jong nou eens gaat schaatsen, gewoon zoals in Inzell vorig jaar.
Hij heeft 2 weken niet echt aan de bak gehoeven, dus ik zie zeker kansen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef Ericr het volgende:
Als die de Jong nou eens gaat schaatsen, gewoon zoals in Inzell vorig jaar.
We hebben te veel denkers dus, en dan ook nog eens Arne bij de Canadezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:11 schreef Keijs het volgende:
Verheijen moet gewoon eens stoppen met denken en eens kneiterhard gaan schaatsen.
Als hij nu een medaille wint, dan zie ik hem nog wel 4 jaar doorgaan.quote:
15.00.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:15 schreef Keijs het volgende:
Wat brengt Fabris op, daar zou je og wel wat centjes mee kunnen winnen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Als hij nu een medaille wint, dan zie ik hem nog wel 4 jaar doorgaan.![]()
Hersman vind ik trouwens ook goed te pruimenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:25 schreef Remzz het volgende:
Teletekst geeft trouwens geen uitsluitsel over Dijkstra of Snoeks. Zoals ik eerder zei, dit zijn echt van die dagen waar je naar Snoeks verlangt.
Ik vind hem finaal door de mand gezakt deze spelenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef Riert het volgende:
[..]
Hersman vind ik trouwens ook goed te pruimen
Idd en vergelijkend met de rest van de NOS equipe...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:30 schreef Norrage het volgende:
Hersman vind ik misschien zelfs wel erger dan Dijkstra...Maar hoe slechte dingen ze ook zeggen, ze zijn wel vermakelijk om naar te luisteren. Saaie prestentatoren zijn ook niet alles, deze zijn tenminste nog wat enthousiast.
Ik ben benieuwd of ie er nog een tussenronde van weet te maken op de 10km.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:30 schreef Norrage het volgende:
Hersman vind ik misschien zelfs wel erger dan Dijkstra...Maar hoe slechte dingen ze ook zeggen, ze zijn wel vermakelijk om naar te luisteren. Saaie prestentatoren zijn ook niet alles, deze zijn tenminste nog wat enthousiast.
Ohw? hoe dat zo? Is me een foutenfestijn ontgaan? (zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind hem finaal door de mand gezakt deze spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |